Skönaste graff-låten!
Tjenare! Jag älskar detta forum, därför har jag gjort en låt till er ära :) Alla whoa-graffers, här har ni; den fetaste graff-låten någonsin! http://www.speedyshare.com/661655461.html
Chrome @ my sko jao!
hahahah vad rolig fan du e så jävla skön mannen props eller?
Lipare
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
hahaha
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
ironiskt att en förhoppningsvis ironisk låt ligger upplagd på sidan den gör ironi av :P
funkar inte för mig, BUHU och jag som var så pepp...
hahahahaha, fan va skön!!! XD
Det vill inte funka, jag måste vänta 18 minuter.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Konsertbesökare
2007-03-20 23:01
hahahahahahahah fan du är min nya idol...!!!fna denna ska jag lyssna på varenda dag..:D
d mest ironiska är juh att säkert typ 3/4 delar av er som tycker att den är så bra, är sånna dom han sjunger om...
tänk före efter
dålig..
I hate this motherfucking world and everybody inside!
HAHAHAHA!!! Bästa låten ever!!! for real!! vilken sköööön whoa-ironi!!! HAHAHAHA!!! I love u Jimbo!
+46
fan va kung ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va betatet passar till texten , haha skön låt. det är för många idioter här!
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
-_-
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Omega: Jo nu när du vet att jag inte blev HELT utmobbad så vill du vara med. Lol :D
Chrome @ my sko jao!
Mysigt beat!
Vad vore internet utan porr grabbar?
YOOOOOOOOO, varsta låten azzå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den har du inte bajtat från HLY - Fragbite då ? Tänkte bara på att det är samma beat och han sjunger om samma saker fast angående fragbite.
Tobbe : Jo, samma beat (något freebeat tror jag). Sedan är han typ min idol, så jag blev väl hyfsat jätteinspirerad av hans låt :)
Chrome @ my sko jao!
Någon som har låten som kan skicka den? orkar inte vänta 20min på att få ladda ner.
Ninja's are an important part of the eco-bio-deatho-sphere. it's very lion king
Albinho: Åfan trodde inte att någon visste vem han var. Jaja, kul att han inspirerar iaf :)
hade varit roligare om den framförts av någon som inte var helt omusikalisk men men..
Ja, jag har dyslexi.
skönaste låten :D du e grym juiii...
ää vafan killen låter som en bög!!!!
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
Buffeln : Omusikalisk kanske inte är rätt ord med tanke på att jag går på stans svåraste musiklinje, har spelat 3 instrument sedan jag var 8 o.s.v. Men rapp är väl inte min starkaste sida nej :P
Chrome @ my sko jao!
Finns det många linjer i prässebo eller haha?
Ja, jag har dyslexi.
Jamen tror du jag skriver vart jag bor eller? Att ha en whoa är ju egentligen lika skämmigt som att ha en lunar (vilket jag också har :D). Alltså jätteskämmigt. Så jag bor inte direkt i Prässebo.
Chrome @ my sko jao!
hehe
Ja, jag har dyslexi.
Trodde jag var inne på graffitiforumet men jag kanske bara är full eller är det här inte musik?
wemcrewclickclackgang!
Du har skön röst. Kanske borde bli radiopratare;)
Vet inte ifall man ska skratta lr gråta.
TumbLax;)
skit
myspace.com/doctastrain
haha den e ju kung ju, lyssnade faktiskt 2 ggr
höhöhö det är jag som är robert
stannar på hårddisken. proops
hah den va ju lite lustig.. :D
Mikael Söderlund made me..
FY FAN VA BRA DU E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
han pratar typ :P.. Dåligt rimm.. hehe skön låt iaf :)
förstår inte hur folk kan tycka låten är skön..
Jag tänker fullständigt skita i att tråden handlar om en låt nån på whoa gjort eller whatever och konstatera att den bästa grafflåten nånsin är: Artefacts - Wrong side of the track
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
haha shit bästa låten man hört på länge..
kul att de körs
Big up :) riktigt kul faktiskt
"gotcha back like a chriopract"
hahaha nice fan:D
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!