I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Livestyle önskar alla en God Jul och Gott nytt år!

Vår Hiphop - Graffiti

2007-01-04 22:19
Aha, ok då kanske har rätt. Med tanke på att jag inte är burkfetischist så har du säkert rätt med det där med packningarna o.s.v.

Dock funkar det med pinkys på HC, inget snack om saken.
Chrome @ my sko jao!

2007-01-05 04:16
Det var någon som nämnde Charbel som frälsare?  jag är beredd att hålla med han HAR gjort mkt för graffitin i stockholm, SEN att det kom några writers med en affär Klart det blev BÄTTRE!.

Charbel är av en annan skola bara...hehe

Och vilka burkar som är bäst? det vet bara du...........

2007-01-09 00:49
Hmm, Charbel är en fjant som gillar att gå klädd som Batman när han inte står i affären.

Dessutom så vet han inte ett piss om graff förutom att man använder sprayurkar till att måla.

Jag försvarar verkligen inte honom som person utan snarare att han säljer spanska montana till halvbra priser...Bättre med konkurenns än highlights-monopol.
Ride 13"s y que?

2007-01-09 01:02
Jo black burkarna är riktigt bra..
Varför är alla på Whoa så oseriösa?

2007-01-09 01:28
eyyroger
Kan du inte läsa eller är du dum?

Egentligen så har jag varken ork eller lust att berätta det här för dig eftersom du verkar tro att jag skulle ta mig tiden till att orka sitta och ljuga för dig om vilka caps som är ämnade för vilka burkar.

HC? 10 ggr utan läckage är extrem tur, men ingen omöjlighet uppenbarligen...

Btw så är sprayburksbranschen ingen välgörenhetsorganisation utan inriktar sig naturligtvis på att sälja så mycket sprayburkar som möjligt. Givetvis så vill dom att man som konsument ska använda rosa caps för att burken tar slut snabbare och att man på så vis tvingas köpa fler sprayburkar vid flera tillfällen.

Det finns flera olika capsystem, dom två största capsystemen är det "gamla" och det "nya" systemet.

"Nya" systemet är det vanligast förekommande systemet som finns. Molotow, Belton, Nyare Auto-k, Tyska montana*, Roststopp, Quick, Dinitrol + en mängd andra burkar tillhör det "nya" systemet. Till detta system är följande caps ämnade: N.Y fatcap, Rosa fatcap, grey softcap och en mängd andra caps som namnen varierar på.

"Gamla" systemet kommer ifrån dom äldsta Auto-k burkarna, spanska montana tillhör även dom detta system. Till detta system så är följande caps ämnade: N.Y skinny, Rusto och ett antal till där namnen varierar.

Skillnaden på dessa system är hålet med gummipackningen på toppen utav sprayburken, det "gamla" systemet har ett större rör och packning vilket gör att alla caps passar på i praktiken men att läckage ofta förekommer eftersom hålet är lite för stort för "nya systemet caps". Caps till det "gamla" systemet passar inte alls på "nya" systemet-burkar, visst så går det att pressa på en sån cap med våld men det är inget jag rekommenderar.

Ride 13"s y que?

2007-01-09 13:49
Charbel är fett rolig även fast han hustlar alla
hans jävla historier ahhaha
jadu!

2007-01-09 13:50

2007-01-09 14:14
jag kommer ihåg när den här beefen mellan spanska och tyska montana blommade ut och hur folk tokdissade den tyska (som också hette hardcore men bytte namn till newG). nu har vinden visst vänt.

2007-01-10 16:19
men helt ärligt så ar spanska minst lika bra som tyska + att det är relativt billigt på livestyle och att charbel skulle vara otrevlig har jag personligen alldrig varigt med om men jag har hört  så därför drar jag slutsatsen att om man är trevlig mot honom så är han trevlig tillbaka...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-10 16:30
jag tycker inte att han varit otrevlig mot mig..o schyssta priser