Livestyle önskar alla en God Jul och Gott nytt år!
Nu börjar det närma sig 2007, vi vill tacka för den otroliga responsen vi fått. Det lönar sig att komma till Livestyle! Vi firar av detta år med otroliga priser på cans. 1st 30kr 12 st för 320 Kr. mellan 27 - 31 December
se info på (url link=http://www.homeboy.se)www.homeboy.se(/url)
synd bara att ni förövrigt är jävligt otrevliga
fuck all toys
så sant naaaaejä. väldigt jätte otrevliga. sen så är det ju samma priser som vanligt?
större är bättre
Är kunderna trevliga så är personalen trevliga gentemot er..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Eller så ere Chefen som e personalen?
haha min polare gick in med ett sexpack hardcore på HL, så sa hl snubbarna att den där jävel blåser ju alla..
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
mm, min polare blev blåst på typ 60 kr av den där chefen, och så snackar han ibland så jävla mycket så man kommer aldrig ut därifrån
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När du handlar hoss greken måste du läsa mellan raderna och räkna ut priserna själv...
Ni hajjar ju inte dealen, om ni ska handla av ro-cee så måste han ju bjuda på magdansen! Gettin all da babes n bitches!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"haha min polare gick in med ett sexpack hardcore på HL, så sa hl snubbarna att den där jävel blåser ju alla.." berätta mer, jag spricker av nyfikenhet.
jaja blåser och blåser.. man får ju va med lite i gamet om man ska handla där.. ta med er jämna pengar.. annars blir växeln lätt caps eller i värsta fallen bortglömd...
Redline MAdness
ZYKO oh dear, dear,dear dear
CopyCat men alltså, är det inte helt sjukt att det är så? tänk om man va tvungen att preppa jämna cash varje gång man går in på ica för att handla käk? jag köper då fan hellre cans för 500 spänn 12-packet än att stå o bli blåst och förnedrad på det där viset.
frågor på det?
Ja handlade där inne och då var dem jätte trevliga. Då jag var där iaf fick ja gratis caps osv.. Men sen skulle ja o en polare in och då stod charbel i kassan och han va feting konstig. Han typ trodde vi skulle sno, sen kostade capsen som man i vanligtvis ska få med? Så jävla snålt.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Money and spray talks...
Ride 13"s y que?
Kakan www.highlights.nu ett bra tips! fuck allt som har med den där jävla hustlern att göra!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Och Highlights hustlar inte? Alla som har butik husslar...
Ride 13"s y que?
Ni hajjar ju inte dealen, om ni ska handla av ro-cee så måste han ju bjuda på magdansen! Gettin all da babes n bitches! hahaha underbart
är man snorunge blir man blåst , inte mer än rätt. skulle vara skönt om alla jävla snorungar kunde sluta handla i dom där affärerna , möt personalen med respect så får ni respect tillbaka . fuck the toys!!!
stå på er livestyle och homeboy det är bra att ni finns med grymma priser på burkar och caps , respect!!
Fan, 12 för 320 är ju skitbilligt! Här får man gå till child och köpa 6 för 220. Eller 12 för 440 blir det ju... En hundring kanske man kan lägga bara för att han på Child redan har tappat håret. AHAHAHAHA Nämen guuu så rolig jag är... Jävla skit fan.
Chrome @ my sko jao!
eyyroger De där e helt sant asså..snubben e sjukt skum..ja vill ha svart vadå mörklila eller mörkblå va fan e de för skit..keff han e asså
Lipare
Vart fan ligger äffären, var där härom dan, och hittade den inte :/
Dom har juh inge svart va fan
hardcore e kassa,! overkill, kommmer ut gröt, rinner, dammar och livestyle har inga caps
dom har varit trevliga mot mig då jag varit där, fast en del polare har berättat att dom inte varit trevliga alls.
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Haha sant fan han har aldrig vit elr svart han ger typ en lila och grå:S men det är billigt ändå och man får inga caps fett snål azzå! Peaceee
uroh F22 Fick också overkill på min rosa. Jackan blev lite ful efter det ;)
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Hur fan lyckas ni få overkill med Hardcore? Bara för att ni 08or aldrig kört med annat än Montana Black :D Dom är ju skitsköna, man behöver ju bara skaka den typ tre gånger så att kulan lossnar sedan kan man spraya slut hela burken med bra resultat :) Använd rätt caps bara, kan tänka mig att era montana-level-caps inte funkar. Fast ni har ju rätt i att de dammar en del, men det får man ju vänja sig vid, kolla vart vinden kommer ifrån :)
Chrome @ my sko jao!
uroh???? vadå inga caps , din jävla toy........var ju där för nåra dar sen och köpte , jävla lier
charbel din jävla dryga jävel.. ifall du inte skulle vara så kåt på pengar skulle det vara soft.. står o håller på lurar massa småbarn på pengar jävla äkelgubbe.. osen ditt jävla snack ifall ni inte har svart inne att man ska ta den mörkgråa.. ifall du själv skulle ha målat så skulle du fattat jävla miffo..
e jag toy för jag tycker livestyle har dåligt med caps? sluta jiddra din fitta
skurg nej psk e inte me i jsa,, han e me i psk crew
GraffMan Rosa tillhör ett annat capsystem än dom som ska sitta på spanska montana.
Ride 13"s y que?
Kidd-Z konstigt att jag enbart kör med rosa caps på mina spanska då :D
Chrome @ my sko jao!
Det kan man tycka är konstigt, men å andra sidan så blir jag sällan förvånad utav folk på whoa...
Ride 13"s y que?
Alltså det jag menar är att du har fel eftersom att pinkys funkar prima på spanska montana :)
Chrome @ my sko jao!
Charbel e skön!! han har väl sett för många komma och gå helt enkelt!
TibroTibro P22 det är väl förfan ingen anledning till att börja blåsa folk och va allmänt otrevlig? sen är han dessutom fett sellout!
frågor på det?
köp inte utav honnom han e helt rutten henxs äger
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
Albinho Jag har inte fel. Dom "funkar" men dom är inte ämnade för spanska montana, vilket var skälet till att snubben längre opp fått overkill... Så antingen har du haft extrem tur och sluppit läckage eller så har du inte använt spanska montana med rosa caps så ofta som du vill ge sken utav? Jag lägger mina pengar på det sistnämnda.
Ride 13"s y que?
vilket jävla klagande på charbel det e asså ärligt !.... kan tänka mig att alla som sitter å klgar inte har varigt med så många år i gamet.... charbel va bland dom första som tog tag i graffiti på riktigt i svergie har har fan fixat e egen graff festival en gång i tiden .......jag ger han credd i allafall ..... och det att spanska hardcore ska vara sämer e bara skit snack. googla lite det e å kolla historian bakom spanska och tyska montana. *******peace*******
å då merar jag inte vika som är bäst utan historian hur dom kom till
Kidd-Z Vaddå inte ämnade? Det var inte tyska Montana som var först med att göra cans iallafall. Angående hur många gånger jag kört med pinkys och HC så är det väl max 10 gåner, så det är inte så jätteofta. Men det har ALLTID funkat felfritt. Btw så står det på spanska montanas hemsida att man ska använda pinkys. Så det borde ju vara rätt :)
Chrome @ my sko jao!
bluesoft på hc e helt underbart asså
synd att inte livetyle har den capen då...
AchmedFaboulla P0 ja, men folk klagar ju av en anledning. snubben är full av keff! visst, han ordnade en grafffestival i husby, eller var det nu va, för typ 5-6 år sen. jag va där. han sålde bilack i pocketformat till hutlösa priser. än en gång, jävla hustler! snubben vet ju ingenting. han vill bara tjäna flis!
frågor på det?
se för fan till att va o butiken när man komemr ditt då.
bie-atch
Albihno Hmm, du vet mindre än jag trodde att du visste. Egentligen så har jag varken ork eller lust att berätta det här för dig eftersom du verkar tro att jag skulle ta mig tiden till att orka sitta och ljuga för dig om vilka caps som är ämnade för vilka burkar. HC? 10 ggr utan läckage är extrem tur, men ingen omöjlighet uppenbarligen... Btw så är sprayburksbranschen ingen välgörenhetsorganisation utan inriktar sig naturligtvis på att sälja så mycket sprayburkar som möjligt. Givetvis så vill dom att man som konsument ska använda rosa caps för att burken tar slut snabbare och att man på så vis tvingas köpa fler sprayburkar vid flera tillfällen. Det finns flera olika capsystem, dom två största capsystemen är det "gamla" och det "nya" systemet. "Nya" systemet är det vanligast förekommande systemet som finns. Molotow, Belton, Nyare Auto-k, Tyska montana*, Roststopp, Quick, Dinitrol + en mängd andra burkar tillhör det "nya" systemet. Till detta system är följande caps ämnade: N.Y fatcap, Rosa fatcap, grey softcap och en mängd andra caps som namnen varierar på. "Gamla" systemet kommer ifrån dom äldsta Auto-k burkarna, spanska montana tillhör även dom detta system. Till detta system så är följande caps ämnade: N.Y skinny, Rusto och ett antal till där namnen varierar. Skillnaden på dessa system är hålet med gummipackningen på toppen utav sprayburken, det "gamla" systemet har ett större rör och packning vilket gör att alla caps passar på i praktiken men att läckage ofta förekommer eftersom hålet är lite för stort för "nya systemet caps". Caps till det "gamla" systemet passar inte alls på "nya" systemet-burkar, visst så går det att pressa på en sån cap med våld men det är inget jag rekommenderar. Säg inte emot igen för då måste jag döda dig.
Ride 13"s y que?