Helt okej
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
MEN ORKA KLAGA? VAFAN PALLA. Jävla idioter. Fina grejer, gillade den första.. Till vänster alltså.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
vi kan alltså sammanfatta det då som att FLIKen var tillräckligt bra för att disskuteras kring, medan CHR var ett självklart fall av, "stationen var snyggare innan." dom blir säkert bättre med tiden, man behöver inte märke dom för livet, eller kasta toy-anklagelser på varandra då 90% av alla som hänger i detta forum inte skulle kunna göra bättre på en laglig vägg.
hej
flik e väll lite väl likt flek va?
men spela roll för i helvete. bara taggen som är liiiite lik. inte målningen.
skojjigast: En kille lägger upp en station i graff tråden. Man kan tycka att det är okej, men icke. Alla måste klaga som satan o härja om självpropps. Men ni har ju själva fotologs o bilder uppe... Och är det inte att graffen är all about the fame? haha
sitta o skriva att sånt ser bra ut? shit..stonk o stön.. värdelöst..
bie-atch
helt ok. med tanke på hur grejerna som setts på stationer nyligen sett ut så är detta fan mästerverk. kul att det körs!
Soma dask lägger ju 20 ggr bättre grejor än det där.. ö folk klankar ner på han.. men de där e snyggt..?
bie-atch
tycker den var NICE med tanke på DASK standarden på andra stationer senaste året
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag syftade ej på dask faktist
DASK e kung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klart du syfta på dask...
dask e grym jämfört med dom dära.. sen har han blivit bättre på senare tid..
bie-atch
Men det är för helvete inte DASK som lagt piecen.. o klagar du så kan du ju lägga upp nått bättre själv.. eller oops det går ju inte..för då är det ju självpropps^^ Så nu får inga writers ta några kort o lägga på nätet då är det skamligt o dåligt.. Det är ju bara att hoppas på att ingen annan ser era pieces..så måla i skogen 35 mil från stan..så märker ingen att du piecat.. fattar du ironin??
Medlem sedan 2006-12-06
Blääää
usch va sjukt längesen man såg en kvalitets station
thundercooperfuckinbird
Vad spelar det för roll om det är självpropps? Det är väl nice att han lägger upp bilder på det han har gjort. 95% av Whoa vågar inte ens lägga up sina skisser på skiss sessions för att dom är så jävla dåliga. Nice med bild, propps!
streethooker dask lägger knappast 20 gånger snyggare.... dask kör på kvantitet inte kvalitet visst ja säger inte att han är " dålig " men fan e han inte så bra som alla verkar tycka.... peace
JAG FAKKAR UR PÅ DIG BREEEE!
säg inte att det inte är sjelv propps burkarna står ju fan på perongen
MR_D , är du retard? han kan ha fått bilden från fotoblogg eller vafan det heter, märks att du/ni är 12år muppar
. jag har fått bilden från en polare som känner killarna som gjort dessa pieces. å va fan skulle det vara för fel om det skulle vara självpropps? kan tänka mig att ungefär 70% av alla som har skrivit i den här tråden har länkat sin fotolog nån gång. så alla är äckliga toys i fotolog tråden?
Det är organiserad självpropps med ett flertal personer inblandade..
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
razaone du va inte "organiserad" när du föddes men fortfarande, verkar som många vill se vad ni själva har gjort, kan ni inte länka lite då?;)
vadå, varför skulle det inte va självpropps, bilden är perfekt tagen som om han visste att den va där + att burkarna står på perrongen.
jag klagar inte på målningen, kan inet se att jag skrivit nått omdet, men tycker endå han kan erkänna att det är självpropps..
självpropps e väl när man rosar sina egna grejer?
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
Jag undrar när dom små whoa kidsen ska växa upp. förstår inte meningen med att sitta hela dagarna och toy-förklara alla som inte kan måla som puppet (eller någon annan grym).. det är väll bättre att det körs något en att det inte körs.. lägg ner och väx upp!
Här var det delade åsikter, kan någon fixa så bilden funkar igen, så kan man bilda en egen uppfattning?
fint.
Göteborg, heja gais.
burkarna bara råkade ligga där när du fotade?