ropsten målad
ropsten piecad av flik och chr
http://www.badongo.com/pic/378015
ohhh hädikst mkt bättre än dom senaste stationerna. ;) swejt like banana
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
vadå självpropps? sjölvpropps vore ju bara om dom kommenterade sina egna grejjer som snygga.
hej
hahaha så sjukt kul att folk sitter o skriver att saker är fula när dom själv inte visat upp deras grejjer, show me show me! antar också att ni som skriver självpropps inte hade skrivit det om inte Xi hade skrivit det, peace
xi för det första har inte jag gjort nån av dessa pieces, vad fan är problemet. tror att dom är jävligt mycke fetare än nått du gjort så tyst
diggade fliken.
Whores from the underground
fliken var inte lika värdelös som chren. men dock så sög båda
www.myspace.com/segbeone
äckel barn kan ni inte lägga upp bilden den funkar inte.... den e säkert ful som stryk
DENMARK STYLE!
fliken funkar den andra var skräck. Det är inte självpropps om han inte har kommenterat målningarna, han skrev att det har målats o länkade bild, lägg ner självproppssnacket.
bättre än massa annan skit som kommer upp iaf..."kul att det körs"..
Flik??? lite bajt kanske?
FLEK!
Hum,hur fan kan ni sitta och säga att den där skiten är snygg..fulaste jävla stationen jag sett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
typiskt Whoa så fort de ploppar upp pices av inte fullt så etablerade målare så tjatas det om självpropps och toy-hatande...
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!
för att få "whoa-fame". =)
Det är ju uppenbarligen trådskaparen som vart med och gjort målningen med tanke på att burkarna står kvar på perrongen och allt. Inget fel i att informera om att en station är målad även om man själv gjort den. Fliken var en av dem bättre stationsmålningarna på LÄNGE. CHR:en var inte mycket att hänga i granen.
Är det här ett skämt? Folk klagar som fan på ett 5min fame vim cl rull men feting proppsar en torr äcklig chrome flik station vart är världen påväg?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
seeeemmsssttt gå å döö
www.myspace.com/segbeone
Skapligt mkt bajt på FLEK?
toysen är nöjjda... BANG all toys!
allt som inte är WUFC, fy, Que eller sad är ju skit enligt alla på whoa. fliken får ju klart godtjänt. den andra var bra, men attraherade inte mig speciellt mycket.
större är bättre
vaddå de e inte du som har piecat.. cannorna står ju fan på perrongkanten... eller har du fått bilden av din polare som bad dig skapa den här tråden?
Redline MAdness
skuggan satt ju väldigt kefft. på allt.
sorry det var visst folk innan mig som har skrivit det...
Redline MAdness
Herregud jävla toys alla är, sorgligt..
fliken var ju helt ok. WUFC målar örnsbronx och alla slänger hattarna i luften, ta och jämför målningarna
Varje dag är fredag utom lördag för då är det så det är när vi gör vad vi gör
Lyrix Hurfan kan stilen va clean om hälften av bokstäverna e fuckade
fuck all toys
fliken var snyggare än ooc piecerna vid st eriksplan för nån dag sen..
Dont fear the reaper..
vissa har ju kul smak, så en skitful daskare är snyggare en dessa? sant att det är toyig stil med det krävs mod för att köra dessa stationer och det har dom gjort bra propps
Jag tror flik satt och tänkte bajta flek, fan jag tar hans tag och byter en bokstav och har en helt annan stil, men tänk om någon på whoa kommer på mig. :'(
Flik såg bra ut , den andra var på sträcket till godkänd! :)
FLE KEN VA SOFT
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Det skriker om whoatoys i den här tråden
absolut ingenting som kommer gå till historien som snyggaste stationen genom tiderna eller något sånt. men så fult va det verkligen inte, mkt som körs nu är ju betydligt värre.. tiderna förändras, allt kan inte se ut som det gjorde förr.
JAG HATAR EMOS!!
Jag är förbannad!!
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
jag orkade inte läsa hela tråden så nån kanske redan skrivit det här men, det är ju klart att det är självpropps burkarna står ju på perongen
Håller med.. Men förövaren som skrev inlägget blånekar till det!Haha
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
Självpropps är det om han proppsar sin egen målning. Inte om han informerar om att en station har blivit målad. Skilj på det!!
men grejjen är det att, han inte vill skryta om att han har gjort den, för ofta burkarna står uppställda på perrongen efter nån målat..
fliken va fkt rätt shyst! medans chr:en kunde "hottat" till sej lite
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
haha
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD