I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kulturministern om graffiti.

Vår Hiphop - Graffiti

2006-11-06 08:29
JÄVLA SVIN HON SKA FAN DÖ!!!
atention hoes!

2006-11-06 18:01
Fast jag har faktiskt ett tag gått och funderat på varför det inte redan finns "rehab" för klottrare, som det finns för tex spel-beroende.. Alltså inte att alla klottrare skulle genomföra det men jag vet flera som vittnat om att dom försökt sluta måla men alltid fallit tillbaka.. Kanske skulle inte rehab av något slag vara så dumt för dom som faktiskt vill sluta..
Söker du beef?

2006-11-06 19:17

Haha..

"Hon försöker få graffitimålare att framstå som monster. Illa, Mycket illa!"

-

"JÄVLA SVIN HON SKA FAN DÖ!!!"

..stabilt
Admin

2006-11-06 20:18
joda, xuperS har aldrig målat nån WC. Han är 13 och har typ skrivit "kuk" på sin skola som mest.

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2006-11-06 20:21
Vafan vill hon ha bort dom lagliga planken för?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-06 21:34
ya man!! ,! squez, 15 o 30 e bästa flowsen,
om alla skrev så, så skulle vi va utan dom här jävla "vilka e dom bästa flowsen" trådarna

2006-11-07 11:00
I need reehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab;)

Jadda jadda!! <br>

2006-11-07 13:42
Deras okunnighet blir deras fall!

2006-11-07 15:45
även mot fri entré på museum, kulturen tillhör överklassen!! eller hur va det nu, ahh är det inte underbart att det kommit ett parti som gynnar överklassen, dom som verkligen behöver det?
No Borders No Nations

2006-11-07 16:35
JA!! det är skillnad mellan "vänsterns" syn och praktik, om vi jämför med moderaternas, det fattar väl vem som helst!!??  Och att skriva "men öh asså den som e me i leken får leken tåla asså"" är ju bara för idiotiskt argument!!  Så skriver bara någon jeppe som inte fattar va de innebär att torska..  Nej, det hade knappast blivit lagligt att måla tåg om inte högerpacket hade vunnit, men det hade iallafall varit en mindre onyanserad och oförnuftig inställning ..  peace!!
yoo

2006-11-07 19:47
Om olika företag har rätten att besudla
min omgivning med diverse plakat och
olidliga reklambilder tänker jag inte för
en sekund börja tveka om det jag gör
är rätt eller inte.

Om det är så enkelt att pengar gör
"rätt" av "fel", så fuck it - våra throwups
har samma rätt att finnas i det offentliga
rummet som HM:s underklädesreklam.

Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-11-07 20:02
Någon som e på att göra hembesök på den där kärrigen då?.
//en mkt arg VANDAL.

2006-11-07 20:49
hur kan en sådan person vara politiker som har så korkade åsikter och synpunkter! hur fan ska hon få igenom att förbjuda och förinta graffitin? är ju så jävla hjärndött! kapitalistsvin!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2006-11-07 21:48
fyfan vad pissed jag är. jag gillar alla som röstade blått.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2006-11-08 20:54
rött menar du va blått e väll höger o d e ju dom som infört den här jäåvla politiken eller snurrar ja bara
om alla skrev så, så skulle vi va utan dom här jävla "vilka e dom bästa flowsen" trådarna

2006-11-09 12:50
ja, det var borgarna (blå) som har tjatat igenom sin äckelpolitik... de ville redan på 80-talet ha 4 års fängelse för graff, om jag minns rätt...
yoo

2006-11-09 18:26
aaaargh... liljeroth kan ta sig up i röven med ministeriet och hela regeringen faan

2006-11-12 19:45
hur faan tänker detta land,,,,, rösta fram ett gäng som snackar om att få ner skattebedrägerier å så har dom svartarbetar och betalar inte skatt själva, åow man deras politik e d värsta som hent sverige senn digerdöden, rehab fnys, aaa tvångstankar, klottraaa!! ä ja flyttar t jamaica

2006-11-12 19:47
äh jävla pussies.

rött eller blått är samma jävla skit när det gäller syn på graffiti.

2006-11-12 20:08
nää faanhäller

2006-11-12 20:10
har du int läst vad d står i artikeln din mamma den röda sidan tänker inte på samma sättsom den här lilla slynan,du e väll 19 år, då borde man kunna läsa

2006-11-12 20:31
orka vara så jävla anti graffiti. fattar folk inte att man får ett mycket trevligare liv om man slutar att hata så satans mycket.
that shit will backfire
www.enigmatic.se

2006-11-13 16:47
Det roligaste med den här tråden är att här sitter tonåringar och säger saker som "hora" och "jävla kärring" till någon som är emot graffiti. Om några år så har ungefär 90% av er lagt av med graffiti och tycker att det var en "kul grej men lite onödigt".

Typ 90% av de som klottrar i Sverige går på diverse lätta som tunga droger så vad är grejen? Grovt narkotikabrott är det INTE grövre kriminalitet så kan ni kalla mig en idiot.

ÖPPNA ÖGONEN!
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2006-11-13 17:28
klockrenh :

Så sant som det är sagt.

Jävligt dum ideé det där med att ta bort alla lagliga vägger tycker jag personligen. Visst jag förstår att dom tror att det är där man ''övar'' sina bravader. Jag tycker det där med lagliga väggar har en charm. Vem tackar nej till lite folkbärs,färg och god tid någon gång ibland? Det är ju inte så att det kommer bli billigare för staten då när väggarna är nere.

Då blir det fullt ös medvetslös med små kids på alla sveriges fames.

Om dom hittar dom vill säga.
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!

2006-11-13 17:32
"Särskilda rehabiliteringsprogram för klottrare"
dummaste jag hört,,
Hör nu på go'vänner så ska ja'för er berätta, vad en gosse gjorde en dag i sköna maj.....

2006-11-13 17:41
-Hejsan jag heter Adam och jag har målat i 8 år nu.
-Hejsan Adam (från det flesta i ringen med en nedlåtande röst)
-Yo jag heter Gustav och jag har målat i 3 månader nu, och redan klippt 6 väggar och lagt en tag mitt på ljusadagen!
-JÄVLA TOY!
utbrister från en av högstahönsen i ringen som har sammlat sig med resten av dom andra tupparna och ett skönt vällande av stolar utspelar på ''rehaben''.
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!

2006-11-13 18:02
meen om dom gråter så mkt sätt upp lite lagliga väggar i varje kommun .
jag slutar inte förs sverige är färglatt
Graffare

2006-11-13 21:22
moderaterna kan dra åt helvete
They called me Mr. Glass

2006-11-13 23:08
Shit, det är svinet Ulf Adelsohns fru.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.