är den kl 16:00 idag ?? : ) .. måste se den :P
soundcloud.com/jerrones
"och så massa cappar"
where my smokers at?
"1500:- spänn för en jävla tavla, kan lika bra rita en likadan" - Frasse. KUNG:)
Crime Pays, ask the Rothschilds!
"Mamma dom rökte tänd stickor!! så här!! men LIMM MAMMA LIMM!! majja det e riktiga grejjor. men va fan ah jag måste ta mina tabbletter 10 st per dag :D -jag har känt konny i hela mitt liv.! :D det e bara vittaminer :D"
det absolut roligaste/mest tragiska var ju den där vänstertanten som började gapa om att israels flagga är en symbol för imperialism osv och inte kunde tolerera att den visades på scenen. GISSA om hon fått i sig ett par glas rödvin för mycket. fan vad jag hatar den typen av människa...
shyssta utåtstickande öron han med censurerat ansikte hade
psk: du är ju exakt som Kontrast. han drar oxå upp mitt wrestlingintresse i varenda jävla tråd. VAD har det med mitt intresse för graffiti att göra? Inte ett jävla dugg. Man kan faktiskt gilla mer än en enda grej. jag gilalr fotboll och ishockey oxå, även att se på film, gå ut o dansa med mera. sådär. intresseflaggan är hissad mina vänner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Demento P19: haha så jävla sant
Moderator
2006-05-06 16:21
tredje gången 6 - Håll grejer privat Fråga eller skriv inte om tågkletarställen på nätet. PRIVATA SAKER TAS PRIVAT. Skriv inte heller på vilken yard det står tåg osv. 7 - Lämna inte ut personuppgifter Att skriva ut namn, telefonnnummer eller dylikt leder direkt till ban. 8 - Nämn inte tags Det är inte tillåtet att fråga eller skriva ut vem som har vilken tag. Att skriva eller fråga vilka som tillhör ett visst crew är inte heller tillåtet. 9 - Skvallra inte... Om: folk som torskar eller inte torskar. De som bör få veta, får veta. med andra ord, säg inte vad dino skriver fråga inte vad dino skriver. helt enkelt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Frazze är cool! Länge leve Frazze! fred ut!
Är det någon som vet hur det gick med dendär idiotungen Frasse? Lade han av med kluddrandet, eller fortsatte han?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
frasse skriv, ja vet att du finns här!
Det var inte jag, det var han som sprang!
"Vill du ge Frasse något tips?" "Sluta"
...
Tyckte det var en bra dokumentär..mer dokumentärer till folket!
frazze - cp var jag bäst på att göra , var bara att göra såhär ( drar med handen ) hahahah , fyfan va klockren han var.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
color, ord. mannee, for real? :)
Synd om pojken! Dem flesta började väl med (tags) som "fitta,cp,hora,kuk" osv? fast jag måste då också säga att man fick sej ett par skratt då och då.. Skönaste måste varit de Dino sa som tips till frazze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kakan han har nog tagit överdos av snus!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Det roligaste med hela allt måste vara när man fick se bilder får hans olika åldrar! Killen ''förändrades'' ganska mycke mellan varje bild. Big boys dont cry!
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!
Hässelby 165 vad händer? Filmen var klockren har inte skrattat så mycket på länge. Frasse vilkenm jävla lirare.
Är det inte olagligt att ha burkar på tuben? Frazze kommer torska:(
hahaha:) då han satt och plockade med sina burkar på tuben och visade upp och förklarade ville jag bara krevera. :)
Någon annan än jag å mina polare som har upptäckt att när dom är på famet i slutet så står Dirte där å målar..
Fyrapunkter Missat reglerna??
det var nog en intressant dokumentär.. nog för att man vreda seji soffan övere att man själv varit tolv år nångång i tiden! seriöst så tycker jag det tog upp bra det gemensamma stället(alltså hässelby) var olika individer agerar för det gemensamma, så som lilla ica handlaren inte kunde låna reklam plats för ett par timmar, tycker det visar bra på ett sånt här litet samhälle var nils håller sej för sej själv smeker sina pengar o e nöjda medan andra ytvecklar det hela.. kort o trögt, men iaf.. intressant. försök kolla på din egen ort från samma synvinkel dokumentären framträde.. du ska se det var nog en stark kvinna som skulle ha ner israel flaggan, humor som demento uttryckte det:)
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
VAAA går den ikväll fan va nice :D hahha skoja bara ta bort tråden den börjar bli lite gamal
FLUBBER!
jävlar va tråkig den va
Street savvy
asså ni vet i filmen då går han och köper i en äffär litte graffiti var ligger det stället
hahah.... lägg ner karriären!
han som rä med i 165 hässelby han dino eller vad det var var ju grym ju....
men palla dra upp denna gamla tråden...
413
hej kära whoaiter, ursäkta att jag drar upp den fantastiska tråd (igen) men jag har letat som ett mongo och hittar inte denna skit film, någon som vet var den finns eller nåt sånt ?
Are you going to shoot me? yes, thats what i´ve been waiting for, if I die, im 2pac, if I live im 50cent
http://www.smarto.se/film/QidE100AavE0AcE706AaE3998493_default.aspx
aha
hässelby for life, mina polare e med i den asså... frazze målar inte längre
den var redigt kass..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...