Frasse är bra kylig han..hoppas det löser sig för grabben..
"dino" kallade dom väl bara han för att han skulle va anonym.. behöver juh inte alls ha nått med han att gö.
U name it..
jooo men den var ju skit bra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frasse torskade för att ha stuligt öl o hade en snus dosa, stackars pojk. hans homie var tung, STÄM DOM!!!
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
"jag köpte två svarta till att göra sånna saker runt bokstäverna sen har jag köpt en sånhär att göra bublor med och en sånhär att göra lijer runt bubblorna" Wöörd
Hör nu på go'vänner så ska ja'för er berätta, vad en gosse gjorde en dag i sköna maj.....
perk tänk om du citerade rätt
"Frasse tog en öl av mamma i kylskåpet när inte mamma såg. dom går till discot och dom på diskot ser frasse har en öl och tar ölen och frasse får inte komma in på diskot dom tar både frasses öl och snus. HAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA" Kan bara instämma i garvet Hahahahahaha
Mera Vatten - Behind Enemy Lines <br> Vad presterar ni på 3min? Vägg nej tack
Frasse haha, vikken skön knatten... kungen av 165!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
klockren dokumentär!
soopaking var frasse, one love!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frasse e kung inget snack om den saken.
Fan, jag han inte se hela, missade jag nått "vettigt" tro? Jag började kolla när nån nisse målat klart nån målning på scenen sen var det diverse rappare där och sen fick frassemannen hänge med ut med dem stora grabbarna och måla.
Du missade inget.
frasse och hans polare hahaha sköna unga förots grabbar!!
Jag tror inte ni har alla gram i pipan? Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!
förorts**
Jag tror inte ni har alla gram i pipan? Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!
hahahahaha frasse hahahaha
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
gangsta frasse coolare kille får man leta efter..
hyffsad dokumentär. fast jag står inte ut med ayesha.
Frasse är ju helt kung. Han borde ju finnas här på whoa någonstans.
Måste styra upp nya band!
tyckte de va en soft dokumentär...skön unge den där frasse,, dock kunde man skippat ayesha och tagit med robert iställe
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Moderator
2006-05-05 09:34
återigen, efter ett gäng varningar och några bans. 6 - Håll grejer privat Fråga eller skriv inte om tågkletarställen på nätet. PRIVATA SAKER TAS PRIVAT. Skriv inte heller på vilken yard det står tåg osv. 7 - Lämna inte ut personuppgifter Att skriva ut namn, telefonnnummer eller dylikt leder direkt till ban. 8 - Nämn inte tags Det är inte tillåtet att fråga eller skriva ut vem som har vilken tag. Att skriva eller fråga vilka som tillhör ett visst crew är inte heller tillåtet. 9 - Skvallra inte... Om: folk som torskar eller inte torskar. De som bör få veta, får veta. vi har fyra regler som rätt tydligt förklarar att man INTE ska fråga om saker som leder till att människor kan identifieras på whoa. Det är inte tillåtet att koppla ihop olika alias kring en person o.s.v inte ens om dem varit med på tv. Sluta fråga. Inget skvaller, inget skitsnack, inga spekulationer. /Legoland - Admin Crew
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jag vill slå frasse...
413
Det dög att se på.. Men var det bara jag som irreterade mig på att Frasse gick och spottade hela tiden när dem gick utomhus? Värsta coolt ju..
han snusa ju.. dom flesta mindreåriga brukar göra det..
Graffare
2006-05-05 10:45
"dino" var cool..syns att man typ inte fick se hans målningar dock.
They called me Mr. Glass
man fick se lite han hade målat, inte så mkt men..........
Jag tycker bara dom gjorde bort hässelby... ''Dino'' var dock okej att se men jag undrar varför han stallde upp. Hon den där tjejen var skapligt jävla jobbig, höll aldrig käften och stog och sprätte mot den där något vettiga svensken. Och den där lilla kille är ju inte att snacka om..
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!
fittlus: nej den "något vettiga tjejen" var ju en riktig idiot.
Frasses lilla kompis är ju fan en jävla pundare
han har stekt sig ganska fett i dendär dokumentären, jävligt 'anonym'. för övrigt gillade jag de nya 'motiven' över 'slagorden' som inte fick stå kvar..
Frasse, vilket klockrent namn på en dampunge. Undrar om han blir en stor målare i framtiden..
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..
låter mest som filmen var pinsam...tur att jag inte missade nåt. o på den där hemsidan hade dom skrivit texterna till personerna som om det var värsta dramatiseringen, typ nån dålig film med ännu sämre skådisar. så lät det. sen är det väl superseriöst. stackars ungdomar i förorten som har råd med burkar för ett par hundra liksom :P jaja. får väl se den innan jag kritiserar mer.
*Undra om frasse har WHOA* ironi
Trött..
Princess_S, jo, sen gillar du wrestling oxå. *HOST*
haha dinos kommentar var kul reporter- vad skulle du vilja säga till frasse? dino- sluta.. kihihi
Fuck that bitch suck that
Frasse: "jag har gillat graffiti sen ettan, fast börja klottra i tvåan, men då skrev jag mest hora, cp, kuk och sånt... Cp va jag bra på att göra" KUNG E HAN! :D::DMDMDPjsposdasdsafsgsrdhf
Frasse heter egentligen Francessco Gabrielli:) Gangsta!
Vi droppar väll inga namn i tråden, ellerhur G-unit-Dave?
frasse är min lillebror för dom som inte vet..
eyeyey
hahaha, frasse är verkligen som den där stereotypiske ADHDungen!
haha träffa frasse idag
where my smokers at?
knugen F5 Har du problem med folk som har diagnosen ADHD eller DAMP ???
Trött..
Sorgligt att han rökte och snusade :/ aja, lycka till frasse
...
princess_s kyyyl för fan ingen vill höra