http://i119.photobucket.com/albums/o135/besdone/wazaa.jpg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.pixbox.se/usr_show_id37179_page0_order1.html
senaste tidens skisser plus en på legal vägg..
charsen e från en gammal spidermantidning^^
om nån med en pc skulle vilja vara så snäll att länka orkar inte försöka lista ut hur det funkar på mac..
peace
boxer_king http://spf.fotologs.net/photo/15/57/53/kebabtallrik/1161599235_f.jpg Din skiss med draken och all eld var lite Maharishi-inspirerad :P Tufft att måla - inte tufft att måla av.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
ya man!! ,! squez, 15 o 30 e bästa flowsen, om alla skrev så, så skulle vi va utan dom här jävla "vilka e dom bästa flowsen" trådarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
Ett nytt värk från mig
Prem
Ingen mera rosa banner
Baby Samma stil som förra jao ..
Fan det var längesen man såg nåt från Muhjmathil_Ahmd lite synd
folk som faller baklänges enbart tar emot med nacken.
DEL... stil? Är det bara jag som ser att jag ändrar i stilen medans jag skissar eller är det bara SLÄM här som inte ser skillnad??
Vet att några av skisserna har vart här förut. Men satt ihopp så man ser lite skillnad. Tycker inte jag kör samma hela tiden. Men vist ibland har man en period o kör på nått man tycker är skönt..
Sen så har ju alla skisser ett vist drag av mig. Men det är Pga att det är jag som skissat..
Och du "släm" tror du att dom 7skisserna jag haft på min sida är allt jag gjort så förstår jag om du tycker jag kört lika. Men det är bara en bråkdel av vad jag ritat. har bara 15-16skisser inscannade i min dator.
Tror inte du vart hemma hos mig o kollat i påsarna med skisser..
Men kom till Västerås Slott Sommar 2007 så kommer nog några fler skisser va synliga.
(En stor Graffiti utställning med grymmt folk från västerås.)
Här kommer ett verk av mig. Dödshjälp säger somliga, ingalunda säger Barbro.
Detta mina vänner, är konsten i sin renaste form, bilden balanserar på en tunn, tunn tråd mellan osmakligheten själv och genialismen(?) objektifierad.
Här räknas bara era kommentarer, ge mig kritik, bra som dålig.
Dock lämnar jag ett varningens ord, detta är inget för den kräsmagade, var hårda i magen.
http://www.fotolog.com/yoghurtrebels Ps. Jag tål inte kritik Ds.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Kladdpapper. Skissa lite medans maskinerna gick på jobbet..
Släm vill ju dags färskt.
Finns några artpadsketcher på min presentation, för de intresserade.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
lookin good Mick! soft att nån rensade tråden!!
secret_footage Tackar tackar, kul att du gillar det. Måste säga att man får prestationsångest när man ser mujmathil_ahmds (jag skrev det utan att tjuvtitta hur det stavas :)) grejer, det är jävligt snyggt.
Helvete, jag missade ett H.
Men hallå!
Varför håller ingen liv i tråden? Jag antar att det är upp till mig då;
I have a mission Det är nånting i alla fall.
secret_footage Det är faktiskt Touch-pennor, underbaraste som finns tycker jag. Har Copic också men jag tycker ändå att Touch är cleanare, den tunna udden slits inte lika fort. Touch is the shiznit.
Lunatics Vad kan man säga.Grymt snyggt!
läckert paul, you´re on fire!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
folk som faller baklänges enbart tar emot med nacken.
big up lunatics som är en av få med tung stil, nice!
MMM Fikon
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
Nej, och det är jävligt synd.
Yäää! CameraObscura rockar tråden med ett självporträtt.
Njae inte snyggt. Men träna mer bara!
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
jag tyckte den var hyffsat fräsh.. kanske en annorlunda stil ( rätta mig om jag har fel ) ..