SkissSessionPart#9
Part #8 har nu över 950 inlägg, den är slö, jobbig och störande. Dags att kassera den. Som sagt, 950 inlägg, den absolut största delen av alla inlägg var skitsnack, skitsnack kan ni syssla med i gästböckerna, det är därför de finns till. Så, gästböcker, gott folk. Meningen med den här tråden är att man ska lägga upp traditionellt gjorda skisser, det vill säga: inga datorgjorda skisser, och hör sen! Kanske får ni props, kanske blir ni dissade, huvudsaken är att ni beter er någorlunda moget, OCH TAR SKITSNACKET I GÄSTBÖCKERNA. Ta helst props och sånt i gästböckerna också, så kanske inte tråden blir överslö på någon enstaka vecka. Jo, en sak till. Om ni vill snacka skit, vara allmänt sura, fittiga och överjävliga, ta det i gästböckerna. Om ni har klagomål att framföra, skriv i gästböckerna. Har ni haft en dålig dag och vill ta ut det på någonting, logga helst inte alls in på Whoa, masturbera eller slå någon pensionär istället, kom inte hit och ge folk skit. Och om ni ändå gör det, gör det i gästböckerna. I god SkissSessionanda lägger jag upp en sketch. Tack och gonatt, elvis has left the building. files.upl.silentwhisper.net
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Jag glömde att förtydliga en grej: då ni klickar på SkissSessiontråden och kollar på grejer, finns det ett ord som ska eka i ert medvetande hela tiden: "Gästbok, GÄSTBOK!". Så: gästböcker.
Smell the art, but dont inhale=P
Graffare
2006-04-20 17:44
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
files.upl.silentwhisper.net en liten skiss. och ja jag VET att inspection också skriver hesk men när jag såg hans skiss så fick jag lust att testa skriva de för att variera mig lite..hoppas du inte tar illa upp inspection!
peace
Fuck that bitch suck that
1 2 3 4 5 6 ursäkta om skärpan kan va lite suddig...d är taget med mobil
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
Not all drugs are good. Some... are great!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DRUM ´n´ BASS IN YA FACE... DODILIDOOO
Her ella ´
Lite dålig kvallitet men jaja.
okay, nu är det definitivt för mycket skitsnack här.
Om det är något offtopic, ta det i gästböckerna.
Gästböcker, gott folk.
En halvgammal sketch, jag gillar den bakre av de två.
Mindre snack, mer verkstad.
http://files.upl.silentwhisper.net/uploa ..
2012 - 12 - 21 | I'll be there cheering!!
DRUM ´n´ BASS IN YA FACE... DODILIDOOO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså, min hyllning till våren;
Spring
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Skiss gjord nyss. Kommer ny bild när den är ifyld
Lunatics P28 Jasså? jag skulle ha tippat på 147 kg men de sägs ju att en Tv apparat brukar lägga på 10kg så de kanske är samma med datorer vem vet?..nog om lunatics högst förövrigt intresanta vikt! nu slängerjag upp en skiss!
files.upl.silentwhisper.net jag blir verkligen itne arg ifall ni ger lite konstruktiv kritik :)
Här är mitt senaste projekt som blev klart igår, är faktiskt jävligt nöjd med resultatet..bär den med stolthet. Kommer snart bilder på nästa projekt.
skissen resultatet true school I´m too cool for newschool
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Lunatics P28 ja så kan de ju vara ^^, nu e de så att jag är såpass thug att jag ahr börjat med 3d är de nån som har nått fräckt tips att komma med??..för jag vet om dendär "2punkts perspektiv" men jag har aldrig sett nån använda den alla bara pekar åt alla håll som folk som brutit benet på 58 ställen men här är den första skisse iallafall!
files.upl.silentwhisper.net funkar den eller ska dede hjälpa mig än en gång?:)
den här ploppade upp på "doodle" pappret till en annan skiss som inte är klar på långavägar,
meh
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
Hoppas jag får lika mycket kritik för den här bilden också=P
com
Funkar det inte nu tar jag o dödar nån!!!!
roar
skisssss lite mycket pilar,men de är en skiss
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
Graffare
2006-05-03 19:51
thom klaga om ni vill, jag tar åt mig utav det jag vill ta åt mig av.
They called me Mr. Glass