I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Toys Digest Issue 2

Vår Hiphop - Graffiti

2006-04-08 14:33
Dels för att få upp vår tråd, dels för att vi blev så rörda av de fina orden, så vill vi dela med oss av den fina recensionen vi fått på postorder-siten www.hiphop.nu:

Toys Digest 2

Trots att året precis har börjat känns det som det här blir årets fetaste svenska tidning. Riktigt bra bildmaterial, intervjuer och layout. Med tydliga influenser från amerikanska tidningar så fylls tidningen framförallt av bombing och throw-ups och till och med en del godståg. Tvärtom jämfört med de flesta andra tidningar så har man fyllt tidningen med 90% bombing och 10% tåg och väggar.Intervjuade är danska SheOne, tyska Beats 75 samt Klös Crew från Varberg.

Kanske är kampen om årets fetaste svenska tidning redan av gjord efter tre månader av det nya året men vi håller tummarna för att Kapitel 12 ska ta upp kampen.

Tack hiphop.nu! Länk:http://www.hiphop.nu/?page=producti nfo.php&productid=223

(Vi vill gärna också se ett nytt nummer av Kap12!)

2006-04-08 14:34
oj vilket toyigt länk-försök, nu då:
www.hiphop.nu
Graffare

2006-04-08 16:15
gillade inte tidningen dock...
They called me Mr. Glass

2006-04-08 20:55
jeff-pär:det var inget skämt från min sida!

orse:de tre senaste UP har var för sig varit mkt mer intressanta än detta nr av TD. enligt min mening består med några undantag av ett knippe gbgare,uzi,lady.....och enstaka andra.klart underkänt om man vill göra en publikfriande tidning!!jag kan hålla med om att det e en del sköna tag sidor och att vim sidan var bra men det är oxå allt.....eller förresten så var BEATS intervjun läsvärd oxå medans dom andra två intervjuerna lämnade mkt att önska!

ett klart underkänt betyg med andra ord.
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!

2006-04-09 15:11
Kolla även in vårt Urban Calligraphy - Crosscooking set!
Det bästa av två världar! Två stycken tomma flowpens redo att bli fyllda med inspiration från svenska Toys Digest blandat med
svart ink från italienska Inferno.

Klicka här, 180 kr (ord. pris 210kr)

2006-04-09 15:48
Vilket kit! Vilken hit!
Ride 13"s y que?