Toys Digest Issue 2
Nytt nummer i butik den 1a april! Intervju med Klös Crew (Varberg), She One (Köpenhamn) och Beats 75 (Stuttgart) 11 sidor San Fransisco City Report (av Finsta) och en jävla massa graff från Göteborg, Stockholm, Paris, Berlin, Liège och mycket mer. Framsida Teaser Det bör gå att beställa på underground productions lite innan den 1a april så att du har den hemma i brevlådan efter helgen (med andra ord runt den 3e april)!
Härligt att den blir i färg också, har sett fram emot detta..,
Crüel town, it's a Crüel town...
56 sidor Färg 210 x 265 mm, stående
Skulle tippa på 60:-, det är inte klart ännu.
rbgraff F20 Det finns absolut inget som tyder på att HL inte skulle ha den på lördag. Kan ju försöka komma ihåg att konfirmera er här på Whoa om den är levererad på fredag till HL eller inte. Allt talar för att den ska vara det. (den kommer att säljas först på lördag den 1a)
kommer den att finnas på presstop?
Hmmmmmm???
Det är inte upp till oss. Det beror på om Press Stop vill köpa in den från UP (om vi har förstått saker o ting rätt). Du kan ju alltid gå till din lokala Press Stop-butik varje dag och hetsa dom att ta in den. Finns det efterfrågan bör dom ju försöka tillgodose det!
Gud vad fint! (: Länge sedan jag invisterade i en snuskigt bra tidning, senaste var det Kilroy 12..den var fräsh..
Luktar vråltunga saker här, bäst att ta fram gasmasken och köpa ett ex!
jaa! älskade första numret
www.gbg031.se
han lär ju ha fler bilder än de på hans fotolog...
Kanske till och med värdare bilder, känns inte som man kanske vill visa det bästa på sin fotolog, är så blnad mina vänner iallafall, men en intervju i en tidning är ju så att säga en lite annan grej. De jag dock vill tilllägga är att tidingen börjar mer likna up graffiskt stilmässigt, vilket jag skulle vilja ge en varning för. de andra är den här klös, visst han är duktig, men kompis vem fan är han. Men men smaken är som baken. Förövrigt, Go Go Go! She one nästan för president.
De jag dock vill tilllägga är att tidingen börjar mer likna up graffiskt stilmässigt du har läst första numret och fick en skymt av andra nr och vet redan att det börjar likna mer UP?
www.gbg031.se
jultomten F0 du verkar kunna mycket om layout! Om du tycker att TD har samma layout som UP, har du nog aldrig ens läst TD!
jultomten klös e feta , så sluta dissa POJK! big upp till td, kommer bli helt galet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TD finns från måndag 3 april på childstore. TD Deal måndagen 3 april Vid köp av TD kostar 12 belton 399:- Obs gäller bara måndag!
fan av fett. måste skaffas.
childstore fan vilken diiil!
K-LINE 4 LIFE
Layout = Utsidan? Ser ut lite som King ett mans magasin
Buck buck buckery!
Leonard_G; menar du "en mans magasin" eller "ett mansmagasin" Gratistidning; HAHA!
SMÅLAND!
hehe snubben är ju vindögd på framsidan, men dra tags kan ha ju iaf!
Graffare
2006-03-22 14:39
ToysDigest blev det inget blandat shiet? har för mig det var ni som ville ha in bilder?
They called me Mr. Glass
Graffare
2006-03-22 15:10
ok
They called me Mr. Glass
Öhhh. Du får gärna omformulera dig o ställa frågan igen.
nalle_ P19 Som det framgår längre upp i tråden kommer den att säljas på Child Store från och med den 3e april!
Graffare
2006-03-22 15:17
jag har för mig att ni sökte bilder här på whoa till eran nästa tidning. men jag kan iof ha fel.
They called me Mr. Glass
varför klös!? jävligt grymt med she iallafall
Street savvy
Varken sett eller hört talas om she förut, men det är tur att det finns tidningar och internet så att folk märks.
Ride 13"s y que?
Faan vad gött med lite literatur när man nästan snöat inne
Buck buck buckery!
Ja det gjorde du.
Ride 13"s y que?
tidningen borde heta toys iställe
fuckt up that they make a interview with a toy...he has never done a outside on train with other than a small silver pen...fucking toy..´
sagt det förut å säger det igen,she är kung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
casualsthlm Haha!
Ride 13"s y que?
rbgraff värt sin vikt i saffran!
eller,typ vär en bunt tidningar i saffran
ojoj! Den var riktigt fet! Som man har väntat!!! Rekomenderas å det grövsta
K-LINE 4 LIFE
tyckte den var rätt trist..
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
hadde höga förväntningar som dessvärre inte infriades för 5öre........synd att slänga bort ett bra koncept.
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
riktigt bra faktiskt, slog dom senaste nummren av UP
orse:du måste skämta!
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
Nu är nya nummret även på väg till Oneline i Malmö, bör komma fram under de närmaste dagarna. Men det är bara fem stycken i den här leveransen är du skåning så får du skynda dig!
kohandlaren : DU måste skämta!
K-LINE 4 LIFE
kohandlaren P59:naw B, dom har varit väldigt låg kvallité det senaste