intresse av ny graffsida från lund/malmö området?
tjenare alla där ute. Sitter här hemma och funderar på att lägga upp en ny hemsida med graffiti bilder från lund/malmö området snart. Och nu undrar jag om de finns något intresse i detta projekt? genom att skicka in bilder etc till sidan. peace!
ja det hade varit jättefräckt.
Call me Mr. Tibbs
Mm ska bara höra vad lite fler säger.. liksom finns de inget intresse av att skicka in bilder är de inte lönt..
ja dom som finns uppdateras väl inte så ofta?
Du bankar men får shi komma in.
nää exakt de är de jag menar de som finns uppdateras fan aldrig... därför tänkte jag att jag tar tag i det.
det där med att skicka in bilder kan du nog glömma. Vill du göra en hemsida får du själv gå ut o fota..
röv är gott
kez- P0 Det funkar inte att starta en sida och förvänta sig att den ska hålla sig flytande bara genom att folk skickar in bilder. Då kommer du snart vara en i mängden av alla som samlat ihop 30 graffitikort, startat en sida, uppdaterat den två gånger till och sen tröttnat. Du måste ut och fota mycket själv och gradvis bygga upp respekt för din sida tills folk efter kanske ett eller två år börjar skicka in bra grejer i större utsträckning...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om du är pepp som lifeforms säger. Ingen idé att styra upp nått som håller 2 veckor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de körs ju tyvärr nästan inget i lundområdet nu..
jaja klart jag kommer vara ute och fota en del själv också! men får ju ha lite material först innan jag kan lägga upp en sida.. tack för kritiken.
jag tror också att det kan väcka stort intresse.. har tänkt på det själv några gånger..
aa de är nog mycket möjligt att de blir lite mer runt om i skåne inte bara malmö/lund.. kanske lite svårt att bli en "stor" sida annars..
jag kan hjälpa till med att göra logos till t.ex olika genrer i forum, gör just nu ett arbete för "RPGuiden " som är en produktion gjort av "Player1 " tidningen.. ska stå med i redaktionen där.. men säg bara till, du finner mig på whoa under detta namn !
vadå inget körs i skåne? sh bombar som aldrig förr... :) kan dock erkänna att jag blev chockbesviken på hemgården för ett tag sen, bara skit! men, aja, visst, jag har en kamera och mycket fritid... så jag kan väl fota och sånt
jag har en del från malmö och sånt, samt planerar jag att åka till svågertorp också, snart! ^^
lite mer brag tjock_tönt
Det hade varit utmärkt, och varför inte från hela Skåne?
And-R hade du läst vad jag skrivit innan så hade du antagligen laggt märke till att de blir nog hela skåne.. Knugen de hade varit fett bra om du kunde fota lite.. ta kontakt med mig sen peace!
Det låter inte helt fel asså. Skåne har ju en del duktiga målare som NER OHS TRC KC DKE osv...
Sålänge personen som håller i sidan pallar fixa me den regelbundet så är det nog lugnt, tvekar inte på att det går o fylla med bilder sålänge den ser okej ut och funkar bra.
Vore fett,skåne har ju ballaste graffscenen,även fast dén inte är allt för aktiv :)
låter riktigt nice!
Been Burning
Det e väl du som ska ha intresse? Du kan ju inte räkna med att andras intresse ska hålla igång din sida... ge dig ut o fota så har du ju din sida... istället för att lite på att några benga graffare ska skicka in kort till dig.. även om det säkert kommer ske.,
your crew run run run, your crew run run.
stoffe P22 till även dig skriver jag läs vad jag har skrivit innan på tråden.. jag ska fota jag med!
för att detta ska fungera så behöver vi främst stöd av alla målare i skåne med att skicka in bilder till oss, jag har redan en del saker färdigt ifall vi ska göra detta.. kez vi får snacka mer när vi ska ut o bomba.. pee ya´ll !
Tjock_tönt inte för att vara så men du är inte med i detta project.. 1. jag kommer få bilder av målare 2. jag kommer fota själv 3. jag har andra som också ska fota så chilla ner dig!
hahahaha så ägd tjock_tönt hahaha haha
när kommer sidan upp btw?
nej
your crew run run run, your crew run run.
finns d nån sida från skåne just nu?
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
yago din vindrutetorkare.... det va onödiigt juh, skicka nån länk haha
vaför inte ta hela södra sverige om det inte körs så mycket så borde ju bli mer bilder?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
artcrime P-1: det körs så det räcker
artcrime för jävelen!!! läs vad jag har skrivit innan i tråden där får du svaret!!!!! jag har börjat få in lite bilder av diverse folk och vi har börjat göra hemsidan... vet dock inte när vi lägger upp den.. jag återkommer med sådana uppgifter
knugen. då är det ju inget snack om saken:P kez-.jävlar vad utropstecken du kör med fått nytt tangentbord i jul klapp? vad jag menade med södra sverige menade jag skåne med intill liggande landskap. efter som måga konstaterade att det körs dåligt. men så va inte fallet.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Trakia de ska jag tänka på.. tack för att du sa de men de är liksom så dom bästa kommer aantagligen få mer plats än de sämre det är ganska självklart..
Kan inget om crews & writers runt malmö området. Vore trevligt. Någon som kan säga vilka som är störst runt där? Har bara koll på etuna och östergötland, faktist.
Hemgårdens graffiti-kurs äger scenen!!
Sådär nu har vi tänkt oss att starta sidan. Så nu behöver vi lite bilder från folk som har sagt att dom kan skicka in innan. Ta kontakt med mig så snabbt som möjligt så ska vi försöka se till så denna sidan blir något. tack på förhand // kez