Akalla station målad.
Akalla station målad av Oiks Erir Moe.
jaha? lite mer detalier?
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
Soft me Moe.. Har du någon mer info?
vit fyll, svarta lines, kmr itne ihåg så mykke mer. röd - rosa bakrund . röda seconds. najs grejjer !
Graffare
2005-07-03 13:44
Graffare
2005-07-03 13:48
kan ju vaa ljus "röd-rosa" och märkröd, det tycker jag lät snyggt iaf..
Dessutom är det inte konstigt med samma seconds som bakgrund, du brukar ju inte ha bakgrund runt hela piecen så det blir lätt samma kanna för båda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah oiks
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åka o kolla om du vill se
du e ful
Graffare
2005-07-03 17:49
hellre en ful målning än en tom vägg. ha
Fherir eller??
STOCKBROKER
sluta skryt om din barndom.!
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
Dina F18 : håll käften, ingen bryr sig om vad du säger
var det inte dina som klagade i nån annan tråd ??
Dina med sitt vackra Akalla-life..
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Nice att Moe inte tappat stilen under semestern.
Graffare
2005-07-04 09:58
shit va tight de satt intill varandra, det förstörde jävligt mkt..
Snyggt upplagt..
"Italian stallion" 10 years of Connection!
Graffare
2005-07-04 10:24
och kanske försöka passa in den på mitten ist för att oiks var längre ut än moe.. :S
Oiks var soft, resten höll inte alls samma kvalité enligt mig. Upplägget såg lite skevt ut med en Moe piece som inte alls stämde in i de övriga.
spliff macht frei
Ja design är ju soft ken05. Err
spliff macht frei
shit va alla ska klaga.. Det är inte alltid så att alla har 150burkar att välja mellan. iaf inte erir å oiks som målar så pass mkt just nu då ere svårt att veta vad man kommer över för burkar för dagen/veckan !
Varför klagar alla på färgerna? Förmodligen så är det rackburks för hela slanten, dom kör iaf, sluta klaga om färger.
ken05 då tycker jag nog du ska ta och måla di´g en egen station så kan du köra vilka färger du vill
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Nej, Der Führer.
Tungt som fan att moe piecar under hans omständigheter... De som vet fattar, cok skoen
HMOR
okej jag gillar inte dom
Jag blev dömda av dom jag hatar så döm mig engång till "KEEP GRAFFITI ALIVE" "K.G.A" MÅLA PÅ VÄNNER
Bättre än inget, gå ut och bada..
ken05 : den funkar väll aldrig?
ken05 Det jobbiga bara är att homeboy har 0 av dom 150färgerna inne..
Varför ens försöka?