fan va najjs alla paddar! :D
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
easy P6 hur fan klarar man, fan va clean!=)
Vem fan bjöd henne?
Hangaround
2005-02-07 16:25
Ölhävers Crew - representerar öl mer än alkolister! Syns Du Inte, Finns Du Inte! GMGMGMGMGMGMGMGMGMGMGM
Hangaround
2005-02-07 16:26
Ölhävers Crew - representerar öl mer än alkolister! Syns Du Inte, Finns Du Inte! GMGMGMGMGMGMGMGMGMGMGM
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
heeh! persilja: jag har faktiskt bara en vanlig logitech mus - har inte råd med ett databord. Ska köpa en a3´s Wacom när pengarna rullar in, men tack för credden!
BadAssCrew
Easy , jag tror dig ytterst lite men om det nu är sant..... dra mig baklänges!
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
Ludwig: skön stil, men de gråa fälten tycker jag störde lite... den var renare utan! :-D
BadAssCrew
100!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
spelar väl ingen roll om easy har penna eller mus. Ni är ju bara avunsjuka för att han är mer konstnärlig än er. respekt till easy för att målar härligt!
.:Västerås:.
Det spelar juh ingen roll ifall man kör med mus eller ritbräda, enligt mig är det lättare med mus, hur som hellst måste man ändå ha ett öga för vad som är snyggt och kanske lite talang, men easy's teckningar ligger högt över mina förväntningar på denna tråd, i only got one word for you, LOVE :P R.
wan me tå ki yå ä?
tror iaf inte att easy kör med ritbräda..... och att "alla" andra skulle prestera lika bra ifall dom hade ett.
wan me tå ki yå ä?
ahrå, kanske det! puss :P
wan me tå ki yå ä?
med mus-penna måste du iallafall sitta och stirra på skärmen så känslan blir iallafall som med mus...
du har antagligen rätt.. tänkte inte på att man kan lägga en bild på plattan och köra.. jaja iallfall, easy gjorde snygga bilder och hur han än gjorde så tilltalade resultatet mig! i övrigt tycker jag att alla borde testa vara lite mer ödmjuka ibland,. positiv feedback, komplimanger, uppmuntrande ord....det är minsann inte ofta man ser här.
cp?? hehe, fan vilket drygt program...
bäst
jag har ingen ritbräda (åter igen) kan kolla in lite av bilderna jag fått insperation av.. många av dem finns på free6.com etc.. men jag har inte länkarna exakt just nu... tyvärr.. ska länka nästa gång jag ritar,,, nu blir det öl (som vanligt)
BadAssCrew
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
galenone : 91:an ? :-D
BadAssCrew
Woldemort skuun men omigis 8eller vade stog) förstörde =) fast fan vilken fääät
Vem fan bjöd henne?
props till easy som vanligt :P - hur vilken url ska man adda när man målat klart?
wan me tå ki yå ä?
remcee... jag brukar skicka skiten till min mail (genom att maila den som alternativ) sen poppar adressen upp! Peace
BadAssCrew
Fyllegrej så ni andra känner att ni inte ligger i lääää:
artpad.art.com
BadAssCrew
easy är mannen med musen
"Man tröttnar aldrig på att arbeta åt sig själv."<br>Ryskt ordspråk
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
artpad.art.com fan jag orkade inte göra kalrt, det är en drake, men som sagt den är inte färdig... check!!!
K-line UsassinS
min otroligt fula
bebis ... hehe
bäst
chris - skön figur som fan!
BadAssCrew
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
min då timberc :(
grrrrrr.... grrrrrraffiti.....
va menat till en kompis, apropå texten..
grrrrrr.... grrrrrraffiti.....
typ snyggast hitils....
phil
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
artpad.art.com min andra målning... fan de e fett kul, men det blir lite långtråkigt efter ett tag, då ger man sig och börjar lina så blir allt tråkigt :)
kommer väl in nåt bidrag när jag orkat göra kalrt en hel
K-line UsassinS
Skivsamlare
2005-02-16 21:04
Här kommer mitt andra bidrag, ä'r han inte lite lik val kilmer??
artpad.art.com
fair enough..
Skivsamlare
2005-02-16 22:29
Per_Silja P18 , är det mig du syftar på??
fair enough..
Skivsamlare
2005-02-16 22:35
Per_Silja P18 Undrade bara om du syftade på att jag använder wacom och vad som är så fittigt med det, om du hade haft en så hade du säkerligen använt den.
fair enough..