fetaste scenen i en svensk graff-film?
röstar på wufcner-½(?) wcn i sthlm live. öppningsscenen i area 08 i all ära.
XXX Hook and NER vs sl-kärring XXX
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
lär väl va en grov felstavning på tier?
han kör inte cp-stil tillskilnad från alla andra......
Call me Mr. Tibbs
rilos öppnings part i area 08, och tiers öppnings part i sthlmlive är grymma.. man får pepp!
Pågatågsbombing i Lady In Red.. Ser brutalt ut, särkilt till Dj Andys sköna musik..
ja
Lady in red när dom snejkar på spårvagnen och chaffisen kommer ut och gallskriker.
hej
Om man tänker på bombing så gillar jag scenen i Lady in red där ett gäng bombar ett pågatåg(om ja inte missminner mig).
Lady in red - Dino och Heor i Danmark.
word Afroe P16. älskar dom danska röda tågen och dino och heors målningar är helt underbara!!
fear and loathing
swet, kaos och liks scen i in your dreams, sjukt skön scen och musiken är het oxå=)
arne weise
ehso,rase, och nån mer saltsjöbanan in your dreams ?
a dino&heor scenen är fan härlig
Whole Train scenen i Area08 2! (PMS + MDE)
What is my identity?!
rilo och vels wholecarsen i XTC då
fissefinger, WOOORD så jävla skön musik.
spliff macht frei
Fissefinger: Alldeles för slött tempo :)
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
ne det är i friendly fire...när den där krokodilen pissar inne i tuben...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2004-06-29 03:04
Hum det är svenska filmer det gäller och det finns en hel del att välja på. Irok gör utsidor mitt på ljusan dag i CM2 är stenhårt. SW crew in denmark i LIR är stämmningsfullt så det räcker, och SW målningen blir verkligen brutalt snygg VIM backjump i FF nivet den där dag-scenen i slutet. stenhårt, fyfan vad snabba seconds. vad gäller utländska filmer Bitch gör insidor i MIB3 Rolling Stars 3's wholecar session är inte att leka med, även om resten av filmen är...kass intervjun med eyone i Pirates är jävligt rolig sen när han kutar runt på taket när TPK kör utsidor på stationen blir det bara bättre
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator
2004-06-29 03:22
Hur jag kan kalla den kass? hehe, jag tycker det är roligare att se folk som målar eller saker som är målade än låååånga låååånga låååånga scener där folk går i tunnlar, väntar och får töntiga mobilsamtal om att dem ska måla. hela historien är galet jälva corny, kul första gången men knappast tredje. visst finns det guldkorn som tokyo scenen och replikväxlingen med ungarna, men det är wholecar session som är den stora behållningen. Du har rätt om musiken, den är riktigt bra. man kan mycket väl klippa ner den en halvtimme liksom...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
overdoze , När ida,pms,mde kör varsin wholecar i vällingby fett nice
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Lady in red när typ 8 pers bombarsönder pågatåg tror jag och CMD när olga målar märsta layuppen...
HEJ JAG HETER
[email protected] ,
MÄRSTA-LINJEN
och sthlm live när fame målar det e skönt asså..
HEJ JAG HETER
[email protected] ,
MÄRSTA-LINJEN
HÄMD mülningen i area 08?..tror det va area..den e sjysst..
WanKers...GRABBEN!!!
eeh.. jag har faktiskt sett 1 svenskfilm! propps till mig. fuck bix
Call me Mr. Tibbs
många sköna...gillar scenen i area08 2 när sad hook clis o casio sneakar in på centralen! scuba i sthlms live e också fet!
när arsle, sad, unik, geni (?) gör en hämnd wholecar i area 08.
nej
Chucky P21 du kanske menar Fantasies? Jag röstar på när Hog grabbarna lirar Roslagsbanan i Fantasies. khon props.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Vim backjumpet med nug å aman på perrongen.(i frendly fire) klockrent... lätt bästa scenen, cool action, snygg piece, imponerande teknik
jag gillar den jävla lenart grejen i laydeee in ruschduk... men även när en snubbe snubblar på ett spår i början på dh2 det e grymt roligt...
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Lase backjumpen i in your dreams 1....
Drum n bass
Moderator
2004-06-30 16:57
gunde_ den är på VHS, en CD med delar av soundtracket medföljde dock.
Ingen som har nämnt MIS-toppen när dom får knas i typ fruängen? Det är roligt när spärrvakten säger: "ni är identifierade, stanna till polisen kommer" el. ngt liknade. Skön scen. tror det är i första in your dreams.
K-LINE 4 LIFE
dalier- P21 Ok, tvåan var det ja.. Haha, widestyle. kan nog vara den sämsta svenska graff-filmen jag har sett...
K-LINE 4 LIFE
Trashingen i Area08. mkt fet scen. Den omtalade men oförglömmlig krokodil-mask scenen i FF
24/7 always keepin it.
DT backjump,första scenen i fantasies är ju lätt hårdast,musiken gör det knappast sämre! hela den filmen är så jävla grym,enda som stör mig är en del mörka scener,men i helhet är det den bästa filmen jag sett
asiwouldsay AHB AHB
den scenen när rilo målar i början av area08 en klassiker:)
Rilo panel - Area 08 Unik & Sad (IbIdaIbIda wholecar) - Area 08 Robob, Karma & Hotel station - Area 08 Bombing i tuben från hallunda till alby - Area 08 Bombing på midsommarkransen - Area 08 Trashing - Area 08 Nfc panel - Overdoze då när bl.a. Star & Casio kör wholecar - Overdoze Glue, Skar & Unik panels - Overdoze då när bl.a. Sad, Losk, Vision, Unik, Oido målar pendel - Overdoze Hook & Ner vs. SL kärring - Area 08 2 Tier scenerna - Sthlm Live Fher och Sad - Sthlm Live Scuba (F-ups) - Sthlm Live WufcNer 1/3 Wc - Sthlm Live Wufc backjump, Wufc bombing utsida och insida - Friendly Fire Då när Promoes "These walls don't lie" spelas.. när dom gör backjump och det visas lite från RTC - Firendly Fire Bombing i slutet av Lady in red... Mer kommer jag inte på för tillfället, får ta och kolla på alla filmer igen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GRÖNT ÄR SKÖNT: när dom ger en hashplanta till snuten e kul...
det är väl ändå cannabis..
falck-snubben med kanna i Friendly Fire alt. kidsen som bombar påga-tåget i Lady In Red... + massa mer yadda yadda.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Ontops_ NEJ det är en stor jävla HASHKAKA!!! 1 kilo!! Ehhh du har nog rätt på den punkten förresten =)
COMMUTERMADNESS P60: är inte det burkar dom kastar?, och dom träffar...
Lady in red - kamel- och circus-klippen!
Whole car scenen me ida pms mde i overdoze då!!!
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
fast trachingen i area 08 e brutal!
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
OBE backjumpen i area 08. eller kanske nfc backjumpen i overdoze.. eller kanske utsides scenen med raps osv i area08-