vart målade ni första gången?
Vart målade ni första gången? Hur blev er första piece?
ute i skogen på en rutten jävla vägg med massa spikar i...lila fill,o kromade lines:)
på en skola i guld å krome. :-D snodde färg i skolan. 4 år sedan ;-)
ah shit, i´m hit.
vid ett fame..jag och 3 andra compadres delade på en fet "vurre" med kvarglömda slumpar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yarden*gods tåg*
/SlinOne o.s.v.
På en vägg i fors...blev riktigt jävla ful måste jag erskänna med rosa prickar i... det var tider dé
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
lagligt på min lokala fritidsgård..dom köpte massa färger tror det va beckers eller liknade..ugly like bush..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Min första var station.....hahaha...crome fill, gröna konturer oh skugga, kommer inte ens ihåg om det var några sekonds eller highligts.....ja....då var man en rolig grabb.... Till Tsud!
målade under en bro första gången..haha vilka minnen! peace
yeah its true motherfuckers,im alive n shit-<br> the mainstream motherfuckers try to hide my shit-<br>
mitt på dagen på min skola (ligger mitt inne i centrum) , det var söndag iof. men längesen...tidigt 97 eller ngt i den stilen...ingen brydde sig, folk gick förbi och frågade om det var lagligt o vi vevade med ngt jävla a4 papper. aja vi torskade til slut eftersom några turkar tjallade...så vi fick jobba 10 timmar var hos vaktmästaren.
på ett plank vid en fotbollsplan..krom fyll o lila lines..hoppade runt på kryckor också..
MRsalesman P59 hehe galet :P
/SlinOne o.s.v.
hahaha min första målning var fan på mitt hus. min syrra fattade det fast hon höll tyst om det. vit och svart var den.
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
under angereds bron..va la en 7-8 år sen
WanKers...GRABBEN!!!
Elskåp ganska öppet..
böf
Jag hade nog skissat ett år eller så innan min första pis. Och jag måste säga att jag var ganska stolt över mig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kapitalism: jo dom tiderna kommer man ihåg. själv var det i sätra på ett vatten torn, de blev jättefint
På konsum! ;)
Crocodile Dundee for president!
nån gång i trean tror jag.....
Call me Mr. Tibbs
Trean? Shit. Började graffa i höstas haha.
Crocodile Dundee for president!
Körde i en cykeltunnel, äkta G-styleee! ;D
i grekland... på ett vattenhus
Science Genius Girl
pa ett gods...
blir man ful av att tro på gud, eller tror man på gud för att man är ful /socker conny
T-centralen.gött
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
på en idrottsplats som heter zinken år 2000
i ett bunkerområde mitt på dagen..blev fett ful!!
en mur till ett område som låg lite på höjden... 2 färger... svart(fogmassa)och röd(auto-k) simpla bokstäver... typ 1kvm stor..tog 2 timmar att göra för ja va så nojjig o tog en paus hela tiden för at spejja o lyssna
på ett elskåp...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Plank i skogen, chrome å svart va den... de va 3 år sen :)
huset röd
WC PÅ TUBEN.. skoja.. typ något coolt place vare tror ja..
vid e skola i märsta jag å en polare vi hade fettastecrewet.(tyckte vi) svart backrund å vita lines å svart fill..det blev fett knas..
HEJ JAG HETER
[email protected] ,
MÄRSTA-LINJEN
fame....grön fill terrorsvart otlines o vita highligts.. haha fett kul, kortet sitter längst fram i blöakan, haha...
"Real bad boys move in silence"
på min jävla skola
Vadå...Jag dyster? <br>
på ett berg
på ett gods...vit och svart multona färg. det blev verkligen förjävligt fult :)
Graffare
2004-05-01 20:49
på ett fame....chrome och svart as het =P
They called me Mr. Glass
vattenskidklubb-hus..med rackfärg från tiimari..silver o guld..fett najss!JULGRANSFÄRG HAR FETT ME BUFFS!
Signatur får rum här
i en torrlag bassäng det belv ett jävla liv efter det
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
när jag gick i trean målade jag ett fattit sjul där jag bodde innan.. ganska fet för o va min första : )
Call me Mr. Tibbs
i mitt data-rum min första piece ute var i skogen på ett pump hus.. Vit och svart me fatcaps..va skit skrajj
på en avlägsen vägg långt ute på landet som ingen såg, vilket var tur =)
ett knas ställe under en bro då älven hade lågt vatten :)
Over`n out SiR.