hos kunnta? Finns det fortfarande?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Äh, säg en camping så kommer jag dit med 5 andra hiphopdudes och ett femmannatält och knackar skallar med alla andra på plats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mvh - haha nä eller asså.. han hade väl det några år i rad tror jag. vi chillade massa rappare och drack vodka o grillade o spelade in musik under nån vecka typ.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Woow, lätt att jag ska dit enbart för att tjafsa.
Fg-KaOs Man passar vänster...
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
ah, vi fixar detta whoa (:
suck it dry bitches
haha vem står för skurre?
without tryin' you never succeed
fett haha, bara att knalla in på nån camping på öland annars finns det plats på den här ön lite överallt så..
yes ahaya
haha så denna gammla tråden är uppe än:) ja öland är en bra ide faktist:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
haahahahhahaha asma lägger rostadlök på kaggens korv hahahahaahah sött
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FET säger jag då..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
lol, blanda inte pure hiphop med fjortis råttor som spelar 50 på mobilerna, men fattar inte ens de lätta texterna..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
aa Håller med Timon :) inga jävla töntar som lyssnar på NRJ o rixfm
Timon_B P19 & afro_p P16. Det är tur för whoa som har er som är så tuffa då. jä, jävla fjantar.
Peace out, get laid !<br><br>
detta är årets tråd.
work some magic
Producent
2007-07-14 17:49
Jag kommer med polare lägg datum och plats o så:D
Flyger fritt, landar platt
hur går det med "lägret" då? ^^ lol
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
haha. jo drömma kan man ju. Ärligt, lyckat att average whoa "thugs" kan lyckas med att få detta att rulla. Fatta va mkt jävla tid som behövs, knappast att man börjar planera nu i juli o får det gjort i juli/agusti. sånt här tar fan tid och kostar pengar.. men men.. säger inte att det var en dålig ide, för det skulle ju vara fet roligt men sverige suger. wö
Get MAD and change
Kommer det attbli nått? hehe
va troooooooru ?
Get MAD and change
näää men d hade vart ballt om d blev nått haha
hah, nice, låter helskysst tycker det är en bra grej tror dom flessta skulle uppskatta det, peeace
jaha räknas man som Kool när man inte lyssnar på NRJ fan vad gött:)
Zelay så du menar att du inte tycker att de är jobbigt med folk som lyssnar på t.ex. Usher jättehögt på sina mobiler??????
Asså hiphopläger då skulle jag komma :D Absolut
Om man vill, kan man...
Asså ärligt talat så ni dissar alla 14-16åringar Men tror ni inte att dom här gangster wannabeesen är lite mer mogna än några andra tonåringar typ dom på lunar elr nått?? 'Men asså åldersgräns e väll helt ok på typ 14 eller 15.. Och dom som röker eller dricker får väll ta eget ansvar för vad dom gör! Vad tycker ni? Men asså de värkar jävla soft de här asså ja e lätt på om de blir av Pyezz
Duvetputtäh
jo komigen HIPHOP LÄGER ftw ! :D peace
Jag vet ett antal som skulle komma :D Jag ska komma om det blir av :D Peace
Om man vill, kan man...
Då skulle det lägret bli fett fullt....:) jag skulle åka på det i avrje fall.:D Pz
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
Producent
2007-07-25 21:10
Alltså det ända vi behöver är Datum plats aktiveter och nån som kan hålla i det hela
Flyger fritt, landar platt
Skulle aldrig visa mig på en sådan träff efter antalet P13-P16 som skrivit i tråden. Den här iden är dömd till en tidig och djup grav om inte åldersgränsen sätts vid MINST 17..
Asså, någon form av gräns tycker jag det borde sättas, hur särbehandlande och orättvist det än må låta. Inte bara för att rida på "Kommer det keffa jävla P11:or så kommer inte jag!"-trenden, men även för att det förmodligen inte lär fungera ihop intresse- och utvecklingsmässigt. Jag själv skulle till exempel aldrig umgås med någon som är 0-16 år, då varken trimmade mopeder-, högstadieförälskelser-, Systembolagskomplex- och munbloss faller mej i smaken när det kommer till ytliga och framkrystade samtalsämnen. 18årsgräns är helt ok, då slipper man folk som ber en köpa ut osv., för det är fan det värsta jag vet.