Får ja hjälpa dej att skratta klockan 12?...varför kan inte alla komma hem till mej å dricka saft å käka nybakade bullar?..de vore mysigare iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det var väl ett jävla tjöt om asma och kaggen. Jag har hört 1 låt av kaggen och den var okej. Vem fan är asma alla snackar om. . han lär ju vara så jävla rutten att han skiter bort sig själv med tanke på att alla dissar han fast inte en jävel hört honom va fan
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Jag har ett förslag. Varför gör ni inget liknande på en redan existerande grej, typ Yran i Östersund, typ ett tält för alla hiphop freaks? Nu behöver det inte bara Yran utan det kan vara annat...
Det går att söka bidrag från tex kommunen till att driva sånt här, det är så alla festivaler har gjorts från början och sedan byggt upp sej och blivit jätte populära. Det saknas en hiphop festival i det här landet och jag förstår inte varför, vi har mycket hiphop och många hiphop-lyssnare. Satsa på idén Otis, Jag är fet på till idén, jag vill se sånt här hända..
Vad vore internet utan porr grabbar?
skulle va fettt..
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
''Det saknas en hiphop festival i det här landet och jag förstår inte varför, vi har mycket hiphop och många hiphop-lyssnare.'' Otroligt många, klart det finns folk som skulle hooka up! Jag skulle kommit om det vart på rätt tid och plats...
vi måste fixa nåt fan.
Okej, bara jag som märker att de ända som är upphetsade över denna idé och vill vara med o hjälpa är 14-16 år? Härligt att vara ung, naiv och inte veta vilket jobb det är bakom sådanan här saker. En bättre idé är ju faktiskt som redan nämnts att fixa hiphoptält eller liknande på redan existerande festivaler. Nästan samma sak.
Men låt oss då bestämma en festival att köra på då ?
http://Soldjah.blogg.se/
men fucking hultsfred de blir bara mer och mer punk pop och skit där.. surt asså för jag tror inte detta kommer bli av men jag hoppas de.. i såna fall e de jävligt nice om de blir av..
Pundare med Prestationer.
Hehejapp P18 Jag tror också att en 18 årig som du klarar mycket mer öl än en 17 åring.
Vi är överallt!
the thing is . alla borde vara välkomna på eget bevåg / Ansvar. Vi över 18 har ju en fördel, vi går fritt runt med våran öl.. Dom små. Det är upp till dom hur dom vill lösa det , sålänge det inte hamnar på anordnandes hals istället. peace !
Aii
En 18-åring har väl inte mer rätt en 17-åring att gå runt med sin öl? möjligtvis 3,5or, men sen när fan får en 18-åring köpa öl? Det är 20 år på alkohol, fy på er som klagar!
Vad vore internet utan porr grabbar?
vem har sagt att jag inte skulle dricka 3.5:or då ;) jag får inneha alkohol btw om jag ej minns fel. du får dricka starköl på krogen som 18. du får inneha men ej offentligt , något sånt hehe. Btw apollo. Om ni ska sitta och röka weed känns det onödigtatt skippa ölen ? tror alkoholen är bättre då kanske :P haha
Aii
ja polisen och vakter tar nog med weed före alko ;)
Aii
Varför ska alla dricka och röka weed egentligen? Jag har själv aldrig druckit eller rökt, kommer nog förmodligen aldrig röka, dricka ibland men inte ofta det heller. Man ska väl rappa istället? =P
Alltså nu sa jag inte att ni inte skulle dricka, ni som vill, utan jag bara undrade varför... Och som Contra sa, snuten tar ju weedet, alkoholet bryr de sig knappt om, men droger och sådant... fängelse?
haha en 13 åring som åker i fängelse för att han rökt :D
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
Everlast Du kan sätta det mesta på att det inte blir av, för det kommer inte bli av, so let's have a good laugh, shall we? xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
''haha en 13 åring som åker i fängelse för att han rökt'' Nja ok, men om man röker weed blir det trubbel om någon får reda på det... ''alltså .. det kommer ju fucka sig .. som någon sa, det vore fett mycke bättre med ett "hip-hop" tält på nåt lace som redan existerar ... right ?'' Jo, det vore bättre, kanske till och med på flera festivaler. Typ först Hultsfred, sen kommer man upp till Götebord, sen ner hit till Östersund på Yran etc etc. Vore fett... eller?
:)
Iden är en slags Festival typ som hultsfred/Arvika festivalen ja! men mest inriktat på att folk ska få synas:P
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
om vi säger så här *att ja kanske har skaffat ett ställe i östergötland* o typ snickra ihop en scen av nåra pallar o skit. så skulle ja endå behöva högtalre o mic o shiit.
Contra och Erik_nice; Holla när ni kommit på ngt =) har ni planerat ngt inträde? Kolla med någon fritidsgård lr nått som kan sponsra då? Haga har väll grejjer?
joråh men måste va helt säker på ett ställe först typ nåt fält så tar alla me typ käk . billys panpizza en räcker en vecka o tält haha:D.
Haha, ne, men försök göra det seriöst, bor i samma stad, känner redan contra lite halvt, så holla om ni behöver hjälp =)
Håller med, en vecka blir alldeles för lånt.. tyvärr.
bra att folk engagerar sej asså:) keep doin that shit
angagemang tror ja är en stor faktor i detta.. alla snackar men när det väl kommer till kritan kommer ingen och komma lr palla hjälpa till.. så lägg ner! fortsätt drömma eller helt enkelt åk till hultsfred och börja rappa, så kommer folk!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
hmm jo men de finns nog en liten skara av människor som inte är sånna! de är ju klart som fan att de är många som är sånna men man får se! kul vore de iaf om de utfördes!
Hoppas att folk verkligen engagerar sig i det här, folk verkar ju i alla fall väldigt intresserade. Man skulle ju kunna lägga det på någon festival som någon nämnde och sedan kanske inom något/några år bygga det till något eget, alltså en hiphop-festival som jag tycker behövs i sverige. Folk kanske skulle få mer intresse för hiphopen osv. Sedan kanske det inte är en höjdare om vartenda jävel röker på så rådjur och älgar i skogarna springer ut på vägarna höga som hus för att vi fyllt världen med rök. Men förhoppningsvis kan folk ta eget ansvar för alkohol och röka. Det funkar nog, verkar fett kul och kan kanske locka lite folk om det kommer någon gång varje år, lite freestyle battle contests, uppträdanden osv. Ett 100% hiphop-hultsfred typ. Hoppas någon har orken att fixa grejer och engagera sig i det för det kan ju bli ganska fett.
MEn 80% av dom rapparna här på whoa e kassa, och gör detta för o träffa dom "skit mega bra" rapparna, och hur kul e de för dom som e bra och möta o spela in med massa keffa skit rappare rent ut sagt? :P.
matojjos , du har nog missat poängen lite. Meningen är ju inte att alla ska spela in med varandra och shit, det är ju som en festival typ (låter det i alla fall som) och då gör man mycket mer änså.
jorå, klart de vore nice! men ni skrev något om en FET mass session:P.. men jorå ja e på om de blir nåt:)
ja kollar loss.
Fy fan vad bull
Dudezic - Dude-music - CHUP
hmm... masssesion skulle passa men var ska ni få studi ifrån? man kan väl inte stå mitt i skogen o spela in ?? Ni måste ha typ nån plats där inne ni ska spela in! typ en husvagn skulle passa som satan :D Men ajja ni får väl snacka vidare så får jag avsluta skolan först:P+ Peace
jag vet ett ställe man kan hyra för 3500 för en helg, är en fritidsgård och där finns det studio, riktigt bra åxo.. sen tycker jag åxo att det ska vara en åldersgräns typ 17-18? men men..
Hoppas det blir av! =D
Klart ;)
www.myspace.com/BiggedyBigD
Jag bor i norrland, och nå fan ska jag komma om det blir av :D
stället jag menar ligger i högsby lite utanför kalmar då har man tillgång till biljard bord datorer studio kyl kök m.m toa dusch.. riktigt schysst ställe... där går det att anordna gäller ju bara att veta att det skulle komma folk.. finns även scen där. man skulle kunna anordna battles m.m lokala musiktävlingar brukar hållas där, så det finns saker för att fixxa allt.. enligt mig är stället perfekt! ska checka om jag kan hitta hemsida dit!
ni som verkligen är seriösa med det här och kan hjälpa mig att anordna kan skicka mejl? så hjälps vi åt m.m? skulle va så fett att fixa något sånt här!
Skulle vara jääävligt nice om det går att fixa =) Men är lokalen stor nog?
lokalen är tillräckligt stor NP
Grabbar, det hade varit fett soft med typ en festival..men liksom, de ska ju finnas ledare, och vad har ni emot P14-P16?? Jag menar vem säger att P14-P16 suger på att rappa? Om de ska va en festival kan la alla komma? Och vem säger att man behöver öl/vodka/weed för att ha skojj? Räcker det inte med, battle, rappning o sånt? Det skulle vara fett kul, jag skulle hängt på lätt, om de skulle vart rätt tid o bra plats.
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
Det är ju kul att alla skriver " fan de kommer bli drogfritt, ja får inte röka mitt weed" psssst, larvigaste ja vart med om. ett läger, åkte man väl på i typ 5;an men, sure en festival!Go for it , tror inte de blir något, satans svårt asså. Peace
Peace out, get laid !<br><br>
vi hade läger hemma hos kunnta när vi va typ 16.. haha rap summercamp, off the heazy
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job