Stanislav ft. irfo - Kossan flyger (remix)
likzom jag dåva och ja rule ofc, vi sjunger om pokemons och nakna pojkar
Producent
2008-02-15 00:37
Joutzen Ft. Phenomenal - När allt gick som det gick Ska handla om våran uppväxt o grejjer=)
Flyger fritt, landar platt
Organism 12, Seron, Leo, Pst/Q och diZZySWE - Kristendomen En låt där Seron förklarar att han egentligen har slipat på historiens fetaste våldsironivers, och bara haft kristendomen som täckmantel. Leo lägger en vers om att han inte alls lagt micken på hyllan, han har bara ägnat sig åt *insätt våldsam syssla* i några år, för att finna inspiration till sin fetaste våldsironivers någonsin. Pst/Q byter namn till Jesuskomplex igen och annonserar det i sin vers, samtidigt som han lägger fetheters som alltid. Organism 12 kör hård våldsironi men klämmer in riktigt djupa poetiska rader då och då, naturligtvis helt klanderfritt. diZZySWE slår igenom som MBMAs nya medlem, och blir känd för sina feta texter. "Everyone got to have a dream"
I tego arcana dei!
Ichisebe feat Andrea Borceli - I cant see shit captain Skulle handla om att jag stack min blodiga kuk i hans ögon tills han inte kunde se ett skit !!
WIGGE feat Timbaland - Everyday
You wanna learn how to rhyme, you better learn how to add. It's mathematics.
Visic ft Eminem - Life's a bitch
Den Vise Visic
visic ft bob marley - Heavens gate skulle handla om hur skulle livet va efter döden, va som skulle hända och hur vi vill att det ska hända
Den Vise Visic
visic_ No ganja? :( Nu blir jag missnöjd!
I tego arcana dei!
CCC & Vinnie Paz ( JediMindTricks ) ft. Crypt the Warchild (ifrån Outerspace) - I'll fucking kill you. Låt namnet säger allt !
Celine Dion ft. Bregee - survive skulle handla om att man kan överleva det mesta
http://www.myspace.com/bregeeochpour
Ryder ft. The Game - Loaded
The only time you feel alive is when you're dead
tror jag skulle samarbeta med nån stor sångare, och själv stå för rappen. darin!! nej, men typ mark knopfler elr elton john skulle vara fränt ;P
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
dizzyswe- mannen, finns tillräckligt ganja i himlen =)
Den Vise Visic
Quizze & Big Pun haha
http://www.myspace.com/quizze
Hedde&Lady Sovereign - Shit-hop Hela låten skulle handla om att vi dissar alla överkända artister.
bla.
eminem ringde mig igår, men jag sa att han hade fallit av och la på.
http://www.myspace.com/localexpressions
PMS feat Pst/Q-Underjordens bödlar
den ska handla om hur vi dödar alla Mainstream rappare
hellre Ring Snuten eller för Det går bra nu
Mycket snack men liten verkstad precis som en tomtenisse.
Dr.Death (ft. Limp Bizkit) - My generation (Death remix) Skulle bli ett jävla ös.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill kicka murder shit på ett Ill Bill Beat med AOTP o_O
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
De skulle nog bli Just Blaze bakom beaten o Phi Life Cypher som featar , helt enkelt grymt.
tupac, swizz productionzzzzzz.. en tung sommarlåt
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
..och mary j på refrängen!!!!!!!!!!!!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
winka feat tobbe ;), - när man var barn.
Albin N'doja & Boys 2 men - The music heals you Det skulle nog vara extremt bra och härliga toner om musik generellt oavsett stil eller språk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-05-05 15:33
Trixig-person3 ft. QBN-flow - kärlek 98
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Alltså seriöst, vafan. Kollar ni på trådar som är typ fem sidor bak i Emceeing? Letar ni rätt på den här tråden för att skriva ett ointressant samarbete som ni precis kom på?
Den här tråden är ett exempel på varför jag vill
kunna ta bort trådar från Dina aktiva .
Beat the odds like an abusive freak show owner
Rainman feat ken ring - Hustleby
Stream Feat. Gangstarr och låten skulle handla om tron om allkunnande hos oss människor. Heavy skit skulle det bli hehehe
I'm like a black man without his cane!
Bastian feat. Cajsastina åkerström - Visa ifrån utomyra , remake.
Niceness!
"Trixig-person3 ft. QBN-flow - kärlek 98" kan ju varit det bästa jag hört
what is a.m.b?
Mr.seg Feat. Immortal technique, Dead Prez, Nutorious B.I.G & Eminem - THE UNDERGROUND
fuck who's the baddest a persons status depends on his salary
Rorikock feat. Rihanna " i love it when you fuck me " ska låten heta;)
allt jag lever för är att se dig död.
Kidoo Ft Shan The Man - Humor bre ! Låten skulle handla om folk som är tråkigtá och inte har humor :)
Hojjta för Collab ...
enemmex feat shazaam - förlåt. ha soft.
hur märker man att svensk hiphop är ett skämt? genom att markoolio är en av dom som blitt känd.
Unknown feat Necro - Death to the people!
Cricko feat snook - festivalknegarna
Skivsamlare
2008-07-10 00:40
Pikku ft. Stanislav - Hoppa studsmatta i Söderala. mp3
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Cool_boy_p12 ft kaggen - eminem diss, YEAH FIFAN VAD FEET JAAAOU..... -.-
B
JSM-Hustlers Ft 2pac -- WB Thug ( diss B.I.G )
JSM - H `s i din mammas anal
donnie ft. jimi hendrix - LSD
Hej Feat Ultima thule - Vi gör bara skitmusik Mest för sakens skull
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
zäta feat ken ring - ett liv
Blaq Poet ft. Fakal - Dont give a fuck Remix (produced by Dj premier)
JONIS REST IN POWER
Hulwatt ft. Bizzy - Fifth Avenue (Produced by Odd Nosdam) Den skulle handla om hur min kropp reagerar på ett samtal från en okänd man på ett hotell på 5th Avenue.
Dubstep changed my life!
Remne ft Tupac - Drop guns Ta bort våldet. eller vapen i alla fall från världen.
-{remne music 2008}-
Young Rillz Ft. Lil' Wayne - Kushimama & Cashish - Bangladesh på beatet. Young Rillz Ft. KRS-One - Im sick! - Primo på beatet Young Rillz Ft. Jay-Z - New York Stand Up - Rick Rubin & Just Blaze på beatet. Young Rillz Ft. Busta Rhymes - Drive Me Crazy - Dj Scratch på beatet.
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
Gussti Feat. Idol Eddie - FUCK DANIEL BREITHOLTZ, FUCK IDOL, FUCK THE CORPORATE WORLD
Emil E - dance moves ft. MOdern talking! skulle handla om hur nice 80-talet va...grym den låten hade blivit asså
lätt eazy-E
du är lika värd som bubblorna i min spottloska