mm skulle nog blivit stanislav här åxå.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Ghost feat matisayu - bring ya roots straight
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Pace feat yung joc & chamilioner - R.i.p För alla döda legender som bevisat att dom läggt sin själ till hiphopguden.
WooOooW Pace is back your Crack
word på bob marley. a.A.a ft bob marley skulle vart en riktigt smuth raggae beat typ jammin och handla om hur man bara softar, har de bra,
Kashmere O.Z Ft. Raekwon, inspectah deck, nas, AZ, ODB, Immortal technique, shyheim, RZA prod, method man och busta rhymes i refen. title : Shittin' your backyard
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Jan ft. Sober - Kan Detta Kallas Liv Sober för att han har sånt fett flow och grymt bra texter. Orden fastnar i huvudet. Hade vart fett nice o få kicka en låt med honom.
Take every day like it is your last day of your life...
Staw ft Zack de la Rocha (RATM) oohh. vi hade krossat högerns röv...
"Why are you wearing that stupid mansuit???"
oggeeelito ft. dr.dre? liksom vad annars
öööh alla tar typ B-rappare o sånt jag hade gjort låt med Johnny Cash eller med Bob Marley eller en sån riktig legend,Slick Rick hade vart cooolt:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Black jack o jag skulle sjunga om hans gitarr :)
Janky ft Janky - Tunnan På Gatan (med Janky).mp3 Den skulle handla om sopor!
Signatur?
Immortal technique nas o krs one osså jag då på et kenye beat.
...
steamer feat. promoe om kärlek och hiphop!
Göteborg, heja gais.
karlic ft. Oh Laura - Release us , haha! :)
Ja, jag är en vitlök.
Nörsken ft Choyz- still wondering nått Norska och Engelska, Känslit ,Gangsta
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
En låt med fronda :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Skivsamlare
2007-08-22 20:14
Krs-One, även om han är lite bitter.
http://www.soundcloud.com/adamkross
En låt med S.O.J.A (Soldiers Of Jah Army) RASTA COURAGE FTW :D
OST!
en låt med D12 vet shiee vad låten skulle handla om. bara nån tung jävla låt som pumpas på alla disco.. haha..-.
wimp har du vart på URF HAHAHAH!
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Word på System* Jag skulle gjort en låt med darin. Han skulle få slicka min röv i refferna så skulle jag dissa honom i verserna Så bra :D
- Patee Music ²ºº8 © Patrik är en knasig nööt Ganska dum men väldigt sööt
svenska, block44 engelska, immortal technique eller jedi mind tricks
4/20 24/7
Kåå feat 50 cent - Smooth Walker
homie ft. The Game & EazyE - From Teheran To Compton hahahahahaha
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
tupac feat barndfarlig hmm typ om hur världen är alla problev vi har i världen att vi inte ska hata att vi måste se till att den blir bättre
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
jak feat lena ph.... fast jag skulle varit micken mellan henns ben.... skulle handla om hur ont det gör för henne när min kuk trycker in i henne
moget jaoel... på svenska - Staw w Promoe - om veganism och anarki. på engelska - Staw w Common + Sizzla i refrängerna - om kärlek och respekt.
"Why are you wearing that stupid mansuit???"
Åttan ft. Organism 12 - Dem Fula Ankungarna!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Zycore ft. Khilen
FÖRHANDSBOKA SKIVAN http://www.newstyle.2u.se/
la2nic ft efa - du får göra vad du vill skulle handla om utvecklingen i hiphopen och jag vill också göra en låt med apostrof
Djävulens Sal......
smurfarna skulle väl handla om typ smurfhits 67
visar du din visar jag min
Macabre ft 50 cent - still str8 killaz ( om hur galna vi är, blivit signat till gunit, och köpt upp ´whoa .. XD)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vinnie paz
Men sluta uppa den här hela tiden. Lås.
Beat the odds like an abusive freak show owner
1. Jonny Cash 2. Peps Persson 3. Veronica Maggio Det är 3 av alla jag verkligen skulle vilja samarbeta med, synd som faan att "Jonny Cash" e död, älskar hansmusik. Peps Persson är en svensk legend som bara går att älska! "Veronica Maggio " har nog den vackraste rösten jag har hört tillsammans med "Laleh ".
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
4rmin feat Ken ring - förort till döden skulle handla om hur flippad man måste va för att överleva i förorten, jag och ken som bröder asså hur vi jiddrar med folk, snattar godis på torget, käkar kebab och sånt, förort helt enkelt
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Kent Om: some random stuffff
Men sluta uppa den här hela tiden. Lås. Word.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Men sluta uppa den här hela tiden. Lås. Word. Word!
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Det är väl bättre än att det skapas nya trådar? ..
be the change
Ol dirty bastard feat SFX.... Skulle vara dunder dunder dunder
dra åt helvete
Saint-08 ft. Eminem - No Need Skulle handla om vad vi inte behöver och vad vi aldrig skulle ha behövt.
The only time you feel alive is when you're dead
Men sluta uppa den här hela tiden. Lås. Word. Word! Woooooord.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Betongbarnet med K-fed - Bitches aint shit
TokioHotel , Collie Buddz feat Exizt - Dont cut it
Visic ft Fabolous & T-pain - Shawty is a superstar
Den Vise Visic
djpoppz (feat. Eminem, Fronda) - (what the fuck) Vem är du?
dj'ust beat it
Samzon Feat. Akon - En röst från olika världar Skulle väll typa handla om att vi är från helt olika platser och det är som två olika planter.. eller nåt. :P
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Charrua feat. Eminem (gamla stilen) - We are fucked up