Detta battlet e nyare o bättre bild: http://youtube.com/v/GGQJTbBjLLU Han börjar 3.06.
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
fan tack, men hatar att jag inte har tillåtelse o kopiera.. hela sidan blir markerad när jag försöker markera den lilla texten..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
okei att slänga ut dom ur jamet var kanske lite överdrivet men typ ett klister märke på tröjjan där det står chicken shit och han måsste ha på den under hela jamet :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vem fan är Ace??? langa klipp!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
http://youtube.com/v/Z0HvrGvJl8c Här grafflix. första killen som går in!
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
Raven7 P27 din fis du e 27 bast o du skriver sånt du fucking irriterar mej inte nog me det du jiddrar skit whit ma homies.! kom ti gbg o va så kaxig ja kmr gräva ner dej din jävla tönt kmr peta ut dina ögon pissluffare-!! visa mej hur du ser ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och föresten när de gäller denna TOPIC ja tycker Elias/UDC mycke fina powermoves han har många powermoves som inte många gör och gjort länge his the man för the job.!! TucoTheCroock / VästkustRockerZ The Choosen One's
StyleBuLLeT fan va trött jag e på o tjafsa över internet nördar så du anar inte. va fan har du me saken o göra e du han s pappa lr din nolla . jag har skrivit vem jag e o vart jag bor. vet du vad jag ska ner ditt om 1,5 vecka , ge mig ditt nr så ringer jag dig redan nu. kom o ta för dig så får vi se vem som gräver ner vem.
B.Boy 4 life
Det borde igentligen inte vara nån disskusion om vem som är bäst på power, Elias är bäst och har väl varit det ganska många år nu?
*Världens bästa forumsignatur*
asså att fråga om en person är bäst på powermoves är en ganska dum fråga tycker jag. alla har ju sin nisch på sin break, nån har fokus på airpower, någon på groundpower, vissa är emr innovativa än andra medans andra kör stenhårt på de gamla grejerna och därför är bäst på dem. det kommer aldrig finnas någon som är bäst på powermoves, lika lite som det kommer att finnas någon som är bäst på breaking.
skill bill vettu
gANGSTA_L, Fast man skulle ju kunna ranka de fem bästa power snubbarna i Sverige på ett ungefär ? jag har fortfarande din video by the way, vi får fixa det nå´n dag, sorry att jag är så seg o dum :) Du kan gärna ringa. PEACE from the DUDE
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
"det kommer aldrig finnas någon som är bäst på powermoves, lika lite som det kommer att finnas någon som är bäst på breaking. " Såååå sant love:)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
HAHAHAHAHAH ja vi ska se din pungkula.!
StyleBuLLeT jag bad dig om ditt nr, du vägrar ge mig den. jag skrev att jag kommer till göteborg på torsdag o att vi kan ses i bergsjö o du skriver att det inte passar. ja skrivit vem jag e vart jag bor, hur gammal jag e o vilka ja tränar med men ändå tjatar du om en bild. vi e inte barn mannen sen går du in i tråden o skrattar o vill se mina pungkuler...va ska man säga. hur gammal e du? ...allvarligt hur gammal?
B.Boy 4 life
gangsta L fast jo, klart man kan säga vem som är bäst. den som bemästrar flest powermoves och gör dom snyggast och som kan göra olika kombinationer med alla moves är ju bäst så klart! gemför t. ex nån som kan headspin och mill bra och sen lite flare, lite swipe, lite halo med t. ex Ruen. då är det ju inte svårt att avgöra vem som är bäst eller hur :P och utbudet av duktiga powermovers som kan mer än flare och mill och headspin är ju inte så stort ändå i sverige så enligt mig borde man väl kunna avgöra vem som är bäst!
Vem e bästa bboyen i sve isf, om de går o mätta?
grafflix P21
men det finns så mycket mer än att bara göra movesen. visst kan man se vem som kan flest powermoves, och hur cleana dem är, men det avgör inte hur grym brekaren är. det finns fler faktorer, framför allt flava.
du skriver
"...och gör dom snyggast..." , och där lägger du in en värdering. vad är snyggt i dina ögon? vad är snyggt i mina?
där bevisar du själv att det inte går att peka ut vem som är bäst, eftersom "snyggt" är relativt, inte definitivt.
skill bill vettu
"Smaken är Som Baken" :)
Grounded
"smaken är som röven.. klöven"
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
Props till alla som pallar träna power !
B-boy Lion a.k.a "The last Decepticon" Exiled Crew & BATTLE CRY ROCKERZ
ouf love goes BOOMB
där bevisar du själv att det inte går att peka ut vem som är bäst, eftersom "snyggt" är relativt, inte definitivt.
Lätta upp stämningen lite . . . Målet för alla b-boys & b-girls är väl att vara kompletta dansare ! Träna & dansa på nu :) Peace
B-boy Lion a.k.a "The last Decepticon" Exiled Crew & BATTLE CRY ROCKERZ
mitt nummer 0762345427 JAG SKA KNULLA DITT LiiiV
de hjälper om din mob e på.
B.Boy 4 life
Jag har svårt att se detta bråk förknippas med hiphop. Men om ni måste, se till att hålla det utanför ringarna. Har ni bestämt vad som gäller innan? Får man ha med kompisar? Får tillhyggen användas? Osv. Bestäms inte dessa saker innan kan det lätt kännas orättvist för den andra som kankse tänkt sig en clean fight. Keep it clean/Cypher1
2 cool 4 newschool
cypher please keep it more realier ;)
Lyricist
2008-07-10 16:55
det är coolt med internet bråk. trodde tråden hade nått med breaking att göra, men det var fan roligare att folk lägger upp bilder på sig själva och visar hur coola dom är och det bara är att åka upp till dom om dom giddrar (raven7)
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Lyricist
2008-07-10 16:57
menade leftover..
Leftover va tänker du med egentligen visst, du är duktig och bra men för det behöver det inte betyda att du står över andra människor o kan skriva va som helst till de som du skrev till raven7. du har inte högre status än nån annan människa bara för att du breakr på en högre nivå so mdu verkar tro. såg något komiskt ut när man läste dina kommentarer(o bild)keep it real säger det dig något Stylebullet du är rent av pinsam med ditt betende o dina kommentarer förstår inte va du har med saken o göra. sedan att raven7 blir förbannad när du provocerar honom är förståligt o måste ju säga att du beter dig inte särskilt moget. har en vän som har haft med han o göra o han(raven7) vet ibland inte bättre än han visar eller visade då.Raven7 du måste sluta suga åt dig de minsta lilla och förstå att de finns bättre sätt att hantera situationer än du gör nu. jag förstår fullständigt att du blir arg men det finns mognare o bättre sätt. tack för mig ps. gällande tråden så tycker jag att Spinkey eller Ace ;)
inga bessewissar tack
hahaha word Calgar
Ursäkta men jag kan inte hålla mig.. Känns det så "moget" att lägga sig i andras buisness då?..
kom du oxo om du vill .!!
StinkRock1 Ja skrev endast de som många tänkte men inte vågade stå för av olika anledningar sedan så tycker jag att det är väldigt moget att ge riktlinjer så att folk beter sig mer civiliserad. StyleBuLLeT Snälla sluta upp med sånt säger de för din egen skull.
inga bessewissar tack
Lyssna Raven7 du är fucking 27 bast o beter dig som en 14 åring. och Calgar F2 sug på en fet ku* din sl*na
hahaha
hela tråden har redan börjat mogna.. detta är ju framgång för whoa, nu sätter vi oss ner o diskuterar med en psykatiker(Calgar) som civiliserade människor.. det skulle vara bra för alla andra här inne med.. Jag tycker föresten att alla ska battla med bboy_shorty, bara för han är en shorty.. och att alla ska säga Veni Vidi Vici, och sen inte skriva mer här inne.. och admin ska låsa tråden..8-)
Timoooon Käft.. Detta är nästan det mest händelserika på whoa sen vattenfalls tråden! Låt oss ödsla vår fritid på giftiga utsläpp innehållandes kopiösa mängder testosteroooon!
ostrogen från vissa verkar det som ;)
WhyBite och Calgar F2 sug på en fet ku* din sl*na o du tycker att andra beter sig som en 14årig ...jaha
inga bessewissar tack
jag älskar stylebullet han är så rå haha "kom du oxo om du vill!"
WhyBite vet du va skillnaden mellan mig o dig e!? Att du tar skit, vänder kinden/Ryggen till, tar de o går därifrån, intalar dig själv att det är det mogna o därför det rätta när du innerst inne knyter näven i byxfickan o när du väl e hemma så önskar att du hade staken att stå på dig. träffat på din typ mååånga gånger. verklighetenn e sur va ;)Stylebullet Sätt på din Mob. fortfarande i Göteborg.
B.Boy 4 life
Om jag inte är helt ute och cyklar så var till en början ett av Hip-hopscenens (med alla dess element inkluderade) stora poänger att föra folk samman. Gemenskap, kärlek och glädje kanske man skulle kunna säga? Sure, det är mycket attityd i både musiken, dansen m.m. Men attityd ska inte behöva betyda att man ska bli otrevliga eller bråka med varandra.
Porrpuman Word! Gå med olika firmor om ni är så kåta på att donka på varandra!
Lyricist
2008-07-17 12:11
Den här tråden har kommit nånvart sen sista jag checkade, Nu börjar folk säga till dom som tjafsar, istället för svara på vad tråden egentligen handlar om: )
Ace..
Stylebullet väx upp fan
Raven7 Har faktist rättdet är så om man tänker efter med power elias e ganska stell när han gör allt och raven7 vet ju hur de är och allt han har ju kört på gatan och allt ni vet kolla på hans press vetja där is the real shit you know ! jag vill inte bråka med nåra men säger bara att han har rätt ! iaf vad jag tkr !
Dont' Follow The Beat Will Follow You !
gangsta_L
ababa love varför ska du va så smart hela tiden!
du skriver "...och gör dom snyggast..." , och där lägger du in en värdering. vad är snyggt i dina ögon? vad är snyggt i mina? där bevisar du själv att det inte går att peka ut vem som är bäst, eftersom "snyggt" är relativt, inte definitivt. det är sant det du säger där.. men det finns ju ändå nåt som är snyggt i allas ögon och nåt som är wack liksom!
eftersom movesen ändå ska utföras på ett visst sätt så vet man ju vad som kan se bra och dåligt ut!
och om man inte gör det är man dum i huvet.
om man försöker vara annorlunda och tycka tvärtemot är man trög
:P