Bäst på powermoves?
Rubriken talar väl sitt tydliga språk egentligen. Vem/Vilka tillhör Sveriges elit när det gäller powermoves? Vi håller på med ett projekt nämligen och söker någon som är riktigt bra på detta. Kan inte gå in på fler detaljer just nu men kan tala om att det handlar om en reklamfilm och det finns mycket pengar att hämta för den personen som vi till slut väljer. Ge gärna några tips och länka gärna till video där man kan se dem in action om man säger så. Tack på förhand
Ace ?
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
bboy Chewiie på 0.50 i klippet. Han sätter ALLTID sina grejjer och har en del sjuka nya grejer.
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
paul & spinkey här på whoa
Under a pale grey sky, we shall ARISE!!!!!!
Elias U.D.C http://www.dailymotion.com/relevance/search/Grounded+vs+UDC/video/x2z3of_grounded-vs-udc_extreme 6.40 på klippet.
*Världens bästa forumsignatur*
shit länken var för lång haha http://www.dailymotion.com/relevance/search/Grounded+vs+UDC/vid eo/x2z3of_grounded-vs-udc_extreme ni får klistra in de lite så funkar det nog :P Men Elias är nog grymmast på power i sverige, iallfall vad jag har sett
Ace tror jag e mest allsidiga! och bäst teknik och känsla.
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
HAHA!!!! POWER?!?! hmmm... svenska snubbar med dynamic moves som är allsidiga finns de inte många av tyvärr.... de du söker efter är en GBG spin boy 4 sure! tänker inte nämna några namn pallar inte med tjafs o så... men kolla lite närmare på youtube klippsen eller what ever.... oftast reppar folk som inte är powerheads bättre power än dom som bara lirar powwer.. peace
THE ROYAL LEFTOVER FAM FROM THE GREAT CITY OF GOTHENBURG! VÄSTKUST ROCKERZ!
Elias udc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bboy Chewiie ,är grym på både groundpower och airpower!!
some incredible shit
LEFTOVER HAHA!!!! POWER?!?! shut the f=ck upp va fan ska de betyda? oftast reppar folk som inte är powerheads bättre power än dom som bara lirar powwer.. sluta snacka skit, så jävla trött på folk som inte vet va de snackar om. så jävla trött att det ska vara negativa antydningar och poängteringar här i whoa eller i allmänhet i sverige så fort ordet power inom breking nämns. o det folk inte fattar är att de beror på att vi bor i Jantelagens land där det ska vara så neutralt, smaklöst, slätstruket osv o de som har gjort att folk har det synsättet på breking som de har. fan folk i Scandinavien har fan fastnat i toprockk o footwork träsket, somnar fan så fort man ser de, so fucking boring , hata den scandinaviska breakstilen ZZzzzzz och att folk generelt ska se ner på såna som Paul, Spinkey (grounded) Elia (U.D.C) osv bara för att de e bra på power o påstå att de inte kan dansa och kom ihåg att jag skrev GENERELT så kom inte o gnäll att du som indvid inte tycker det blabla... nu vet jag va alla som läser det här tänker "ööhh han e en power head själv, därför han försvara power" o det e jag verkligen inte, långt ifrån. svårt o tro att många av oss börja breaka efter att de hade sett en film, music video en anna breakare köra o tänkte "oj de va en snygg toprock eller oj vilket taktkänsla" thats bull man. de flesta av oss börja nog för att power imponera oss men sedan lärde vi oss att breaking e såååå mycke mer än så o utveckla en kärlek till hela livstilen men fan FATTA att power, trick,blowupp, volter etc också är en del av breaking o sluta påverkas så jävla mycke av folks skitsnack. va i frankrike under tre dagar o breakade o det jag fick höra va från alla va "you scandinavias has nice style and flava but your breaking looks boring and flat" kunde fan inte hålla med de mer. breaking
B.Boy 4 life
RAVEN DIN TRÖGA INTERNET TÖNT LÄS NOGA ISTÄLLET! Ja snackar skit om power eller what ever du babblar din! JA e GBG mannen we, love that type of shit! de ja pointerade var bara att "power headsen alla snackar om på forumet oftast inte sätter sin skit, o att bboysen som kör mer all around sätter sina säker fetare...din punk azz bitch..öppna inte din mun, gnäll inte över negativism när du själv gnäller...fuckin finger pionting shit!!! jag påpekade även i mitt förra inlägg att de inte finns så många dynamic bboys.... kortidsminne eller dålig syn? kolla upp båda... GBG IN TEH HOUSE! the dynamic side
Elias ifrån gruppen "Ultimate Desperados"!
LEFTOVER din snorunge! tänk noga innan du Öppnar din käft o vräker ur dig personlig attacker tänk noga över hur du skriver dina inlägg. att va negativ o gnälla e två helt olika saker så sluta upp me dina barnsliga argument.kortidsminne eller dålig syn hahahha dålig svenska i ditt fall skulle jag vilja säga, gå på dina svenska lektioner för fan.
B.Boy 4 life
förresten vem fan har gjort dig till power experten i denna forum egentligen där du ska påstå vem som e bra o vem som e dålig o påstå att bboys som kör allaround sätter sina power bättre än de som nämns i forumet...jävla skitsnack asså , har du kollat upp de eller. öppna ögonen för fan. du snackar om "fucking finger pointing" när du själv exact gör samma sak genom att diskrinimera en typ av dansare. jävla hycklare. jag öppnar min mun så mycke jag vill o de finns inte ett skit du kan göra åt saken så sluta gnäll ...och punk ass bitch som du fint nämner om mig kan din morsa va. sitta bakom en dator o va tuff, så jävla trött på nördar o snorungar som dig.
B.Boy 4 life
hahahah, asså damn... ni är för roliga asså!
--->SECO <---( . )( . )---> STYLE WARRIORS CREW<---
mighty , chewie, ace schysst me lite hungriga powerheadz dock har inte hängt med så mkt i svängarna så ja svara med lite old erfarenhet. men de ja minns så var dessa på G. dock finns alltid paul, spin, elias , erfarna killar med stabilitet. vet faktiskt inte riktigt hur breakscenen idag ligger till men några gbg power movers brukar flippa
The world will never agree on what exactly Breaking is... And if the world ever does agree, then I guess it wont be breaking anymore." <br> - Kujo
Ace? Ace.. ACE , ffs new generation sätter det mesta inom power och kombinerar, börja trycka upp de unga i break samhället någon dag, än bara heja på de gamla erfarna "dinosaurierna" som är så mycket all around, om de unga generationen någonsin ska nå till de dagarna, måste någon få upp dem någon från den övre världen, så snälla börja idag ta upp dem.Ace, Ace ACE. och ja, Chewie och Mighty är nice dem med, Men min åsikt är fortfarande, ACE! Jantelagen, Min åsikt o ja skiter i lagar, a little thugoutlaw-wannabe-bakom-skärmen-oh-yes! TACK! till er som inte hatade på mig..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
RAVEN DIN PUNGRÅTTA
DETTA ÄR FOOLISH OCTAGON CREW!
SPIN BOI FOOLISH O INTE NÅGON JÄVLA DATA NÖRD!!!!
NÄR FAN HAR MAN SETT DIG KÖRA PÅ ETT JAM!?!?!
SES NÄSTA NÄSTA JAM (i be lookin 4 your ass)...
Här har du en bild på mig så du vet vem jag är...lägg upp en du med så ja kan känna igen ditt anonyma data freaks ansikte!
jävla idiot!
HAHAHAH.. en gång klarade jag windmill!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yay.. Det finns många på whoa som man inte sett på jam faktiskt.. Jag vettifan i den här frågan om power men det finns en del upcoming. Just nu iaf : Chewar
LEFTOVER oj i såna fall ber ja om ursäckt...suck my balls hahah DETTA ÄR FOOLISH OCTAGON CREW! SPIN BOI FOOLISH O INTE NÅGON JÄVLA DATA NÖRD!!!! HAHAHAHAHAHAHA....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ooohhh noo its foolish WOW e re verkligen sant, hahaha who gives a rats ass, jag vet vem du e, du kan vara breakguden för allt va fan jag bryr mig men till skillnad från folk så skiter jag fullständigt i vem du e o va du nu tror dig har för status eller hur duktig du e. you can kiss my ass all for what I care. oohh nu blir du arg va! o får bränsle till o gå o träna va..jävla breaknörd.SES NÄSTA NÄSTA JAM (i be lookin 4 your ass)... oh no foolish e ute efter mig o ska battla mig på nästa jam ohh no hur ska jag kunna sova i natt, VAD ska jag ta mig till en battle väntar mig, tänk om jag förlorar va ska ja ta mig till ÅH NOOOO. ha lite distans..time for a reality check for you MAYBE. jävla breaknörd.NÄR FAN HAR MAN SETT DIG KÖRA PÅ ETT JAM!?!?! just ja jag glömde, den som kör mest på jams har ju mesto säga till, de e så det funkar ja men tur att kungen foolish påminer mig, du e verkligen kung idiot. jag hade gärna satt up en bild på mig själv om jag hade en.DETTA ÄR FOOLISH OCTAGON CREW! SPIN BOI FOOLISH hahahaha man you crack me upp, fucking nerd
B.Boy 4 life
förresten vi har aldrig träffats men har nog gemensamma vänner så vill du få reda på vem jag e e re inte så svårt för dig. säg bara till.
B.Boy 4 life
lol
Jag har kollat igenom klippen ni hänvisat till och jag har vidarebefodrat dem till de andra som håller på med detta projekt. Vi funderar på att ta med två stycken nu istället för en. Dem som ni tipsat om är: Elias Chewie Paul Spinkey Ace Vi vill gärna se fler klipp och om ni finns här på whoa och är intresserade så kontakta mig så kan jag ge er lite mer info.
Raven P7 "förresten vi har aldrig träffats men har nog gemensamma vänner så vill du få reda på vem jag e e re inte så svårt för dig, säg bara till." Jag är fett intresserad, varför säger du inte bara vem du är???!
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
"det är jag.." lol.. vilket spel de blir på folk, är det inte ganska inne nu? att folk SNACKAR mkt på internet? har ni inte fattat det, sen jag blev medlem? Timon_b han som snackar mest "skit" på internet.. haha, och antagligen hälften av alla jag har konverserat med vill battla mig? Tar det slut på ord där eller? gick inte de flesta här ut sin skola? Konversera mig, konversera här. "Let's Ta de Till Daah Flooor" mothfuck's... shhh.. ALLA SNACKAR SKIT, ALLA SOM SKRIVER HÄR SNACKAR SKIT.. förutan dem som faktist Ställer frågor, och Svarar på frågor. (Ett forum) hmm shh .. shut up..:)
hahahhahahaha, vad fan asså!...
DukeMoore va har du me det här o göra o varför intresserar de dig så mycket? så vem e du då som ska hålla han i handen. har inte mahan stake nog o ställa frågan själv eller? va fan lever ni snorungar i för värld egentligen. jävla tönt vräker ur sig en personlig attack bara sådär o vägrar stå bakom det vilken jävla nolla. men aja Atro Heter jag bor i örebro, 27 år, brukar träna med U.D.c när de e i Örebro ibland eller shemir. nåt mer du vill veta lr har du fått en tillräcklig klar bild.
B.Boy 4 life
såja...spring nu o ring runt o ta reda på om jag e den jag påstår vara så att du sen kommer fram till att bästa lösningen är att komma o säga "breaking handlar om respekt o kärlek o vi alla borde va vänner" o skaka hand eller om jag e en data nörd som ba sitter o skriver så att du/mahan vågar vara kaxiga. fan ska en personlig attack va bra för, inte fan skrev jag nåt sånt till honom, va fan ger den tönten rätten o skriva nåt sånt om mig, det gör mig riktigt jävla förbannad.
B.Boy 4 life
Bli inte förvirrade av allt göteborgssnack i tråden herr arrangör ;) SPINKEY OCH PAUL E BÄST!
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
Denna tråden är lika ointressant som om jag skulle fråga.. Seffel2, vad gjorde du förr förra helgen? ;) grymt kul dock att vi sågs efter lång tid. Och svar på frågan, Jag tycker det beror på om personen i sig förmedlar något under hela battlen eller om han bara är duktig på power. För mig är känsla jävligt viktig, utanför och på dansgolvet. Chewiie känns jävligt äkta enligt mig, rakt igenom därför blir typ hela han och powern bra! Generellt sätt så tycker jag GBG style levererar jävligt myckte mer känsla än övriga städer, i dont know how, but its just the way it is!
"Bring your happy feet!"
Elias från maaa crew ;) där har ni nån ni INTE får missa!!! Lite redbull o han flyger utan vingar (-_-)
ULTIMATE B-BOYS 10 YEARS ANNIVERSARY I am the Jin-Crin AKA b-boy Tired -->is all about the Crentos
ACE OF BASE!!!!!!!
skill bill vettu
Ace= cleanast och mest ork!
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
Någon måste linka ett klipp den denne Ace, eftersom alla säger att han är så grym måste jag se själv :P
http://youtube.com/v/Z0HvrGvJl8c första snubben som går in
love is the air.mvh/bboy Rico
R.I.P king of pop - MJ
natthy, det samma du!... hehe abe tyckte nog det va mer pinsamt!.. haha...
Jag vill ha ett jam i sverige utan dommare, ingen publik, bara ett dans golv alla sveriges "bboys" samlas en gång om året och allting takes place in the circles. Då ska vi se hur många bboys igentligen håller och vilka som är äkta, du utmanar den du vill och om han backar ur slängs han ur jammet, med en stämpel som chicken shit det skulle jag vilja se. så kanske man får slut på allt det här bboy vs breakdance snacket. talk is cheap borde jammet heta bara mina tankar haha eftersom jag tycker det är så mycke tjaffs hela tiden. Ingen bryr sig om sm eftersom det bokstavligt talat inte bevisar någonting om du vinner det tragiskt men sant. and one more thing when you step in too a battle be sure you bring your guns with you! :D säg vad ni tycker vill höra era åsikter! :D
talk is cheap borde Jammet heta hahaha klockrent love it.du utmanar den du vill utmana o om han backa släng ut han ur jammet lol
B.Boy 4 life
Fler klipp tack. Vi har redan bestämt oss för en som vi ska försöka få med men vi behöver en till.
Här e klipp med Elias. Ultimate desperados crew. Kanske ni har tatt me d redan. allafall kolla in killen i gul tröja, i slutet av klippet. peace
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
är'u hög ? haha vart e klippet :/?? sorry, men vart är det..
tror att snubben vid 2.50 är Elias, känner igen dem shortsen xD
some incredible shit
Han måste verkligen älska dom shortsen XD hört att han har haft samma sen 90-talet :P
Kanske är tur-shorts? :D Om Elias finns här och är intresserad så hör av dig.
skön battle vilka vann?
B.Boy 4 life
Här va klippet. http://youtube.com/v/YOdbU8YVP1o Han börjar vid typ 4:33. Timon_B P20: Vet ej va som hände där. Ja va nog hög av breaking! :o)
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...