janky? menar du allvar-??
We in the car we drive slow the boys stare we smile back..
Graffare
2007-05-02 12:21
okej, NEJ det är inte interessant.
http://metafourhiphop.com/
omg!! vet inte om jag ska skratta eller gråta... typ liksom hallå... hehe.. fred
wicked s
Hahahahaha, Åh herregud. jag har just sittit och läst igenom allt och jag kan inte göra annat än att skratta Folk allså, folk. G-unit är ett jätte bra exempel på oldskool musik och chris brown är verkligen soul som den ska vara. ska du inte komma och säga att million stylez är rootsreagge nu? Snälla gör det så jag kan skratta lite till. som dansare vill jag inte ens ge kommentarar på din grupp "shakethatass" "I take u to the candyshop lalalala fifty in that video is really HOT... he wants to give me all he's got.. nooo d inte förnedring. de attraktion" HAHHAHAHAHAH seriöst skärp er tjejer. Skärp er KÄRLEK
You on the other end crying like me.
HAHAHA "G-UNIT for Life" kom igen va fan... om nu hon rasta_flickan vill va bakrunds dansare till 50 o "shaaaaaaaaaaka that ass" så får hon väl göra de men lilla gumman, 50 cent hör väl endå inte till breaking forumet? "puss å kram" Pinsam tråd asså haha Fred
Grounded
rootsvaddå? asså jag tror mkt av de thär handlar om typ avensjuka. bara för ja gör de tja älskar och älskar min musik medans ni resten knappt vågar erkänna att 50 cent faktist är bättre än tex tupac i vissa låtar. ni kommer antaligen blihelt galna men ja sa VISSA låtar. det e bara att acceptera.. men ni kommer se mig någon dag där ute.. då kommer ni ångra vad ni sagt. peaacce seee yall
Haha kör på det ;)
Signatur?
Hahahaha Rasta_girl är fan bäst Kan inte komma ifrån att hon får mig att skratta Tack! jag hoppas jag får battla dig någon dag där ute, fast helst inte till en 50cent låt... One!
till alla negativa aggron! ha så kul viktigtpettrar! till zega.. ja! haha ha :P XD de va meningen-o d sant! ;)
all my love goes to the art... bgirl alice
ahahahahahah:P fett skoj dett forumet det får mig att skratta lika mkt varje gång non skriver :P
Zegaaa ^^
Så !! Högerklicka spara mål som
Förlåt :'(
hahahahaha.. fett rolig tråd
Västkust Rockerz
asså vad e det med folk? vad e så roligt?
hahahaha ajg tror faktiskt att rasta_girl skämtar eller något.. det är säkert någon snubbe på 19 år som har tråkigt...
Västkust Rockerz
luva: asså tack.. men vad e det roliga? att ja vill göra det som emitt liv dvs dansa!!! lången: asså dö. sitter ja och kritiserar dina trådar eller? gud ja vill bara dansa kan ja inte få göra det!!! awi: men gud vad e felet nu då!
hahaha välkommen till whoa lilla gumman! hehe"gud ja vill bara dansa kan ja inte få göra det!!!" men gör det då! fast helst på ett gothia disco haha så vi slipper se det.
Västkust Rockerz
Ah men om ingen ser det hur ska ja kunna komma framåt? ja tycker fifty e bra vad e problemet.. sluta vara så jobbiga bah.
hahaha.. soft.. det är bara det att det är extremt svårt att inte finna din presentation komisk.. men men, kul att du kör!
Västkust Rockerz
varför komisk! aasså allaklagar orka liksom. ska typ byta bara för alla jobbiga människor oåååå
vad var klagan i detta forumet ??
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Lången: Nu tycker jag du är dömande mot rasta! Hon vill ju faktiskt bara dansa!
det är inte ens skoj mer, "hon" gjorde det för uppenbart att det är fakeanvändare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i övrigt; godlovesugly 1 - yoheffa 0
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sewsis aa jag tror också det!
Västkust Rockerz
Men gud.. moving on. e det någon som har egen dansgrupp eller? isånafall hur många gr tränar ni och så och så ni fattisch:) ha de soft. pööss
Lången.. låt mig va liksom!!!
den yngsta men längste forum diskustionen haha.. lol på er alla.. fan har shake med break o göra? försökte ni rimma elr vad..LOOOL..get out..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
haahaha!
Västkust Rockerz
rasta_girl (om du inte är en påhittad karaktär av en 19-årig uttråkad (eller road) snubbe) De tycker att du är rolig för att du är ngn slags parodi på dig själv. Du framtsäller dig själv som en omogen fjortis som inte har ngn aning om att du förnedrar dig själv genom att säga att kvinnoförnedrande musik och dans inte är kvinnoförnedrande. Du verkar också vara naiv nog att tro att du kan komma ngnstans genom att bilda en dansgrupp som skakar rumpan som de gör på mtv, som väl också för anses som kvinnoförnedrande. allt det här är roligt på ett ironiskt vis... Det är nice att du brinner för dans. Men om du vill komma någonstans så gör som GonzalesJr P19 sa och försök utveckla ngt eget, kan vara svårt som nybörjare men börja att dansa "riktg dans" på någon danskurs eller ngt, typ street, jazz, modernt eller klassikt. Det är inte så att vi alla klagar, dissar och hatar på dig, de flesta av oss ser att du är fel ute och reagerar på det. De lesta av oss är ju faktisk äldre och har lite erfarenhet och koll på saker duvet... alla ska lyssna på godlovesugly , han är klok... ps ursäkta ett långt och halvpretto inlägg...
DalaCamp.com
haha Word på det du sa Mayan P26 :P
Zegaaa ^^
Graffare
2007-05-08 15:15
Mayan P26 tackar, äntligen någon som sätter spiken i kistan i'm outta' here.. one
Graffare
2007-05-08 15:19
förresten måste bara påpeka eftersom lillflickan skrev lite längre upp att 50cent är faktist bättre än 2pac? hahahah, 2pac lever inte ens men hans musik framställs fortvarande idag, kanske inte utav honnom personligen men endå så är hans musik mycket bättre än 50cent. Shaaake that ass for me, shake that ass for me c'mon' girl.... xD!
haha fifty bättre än pac? hahahaha, gå och göm dig rasta_girl
Västkust Rockerz
2pac äger.... how do you want it, i want u and 50 out of the game, your are both the same shame..
rhetoric p22det som är intressant är stora runda rumpor i sexiga hotpants. nej, skaka räcker. good luck! återkom gärna med bilder/videos. EEEEEEEEUUUUUUUWWW!!! 14! 14! 14!) (22! 22! 22!
zombastic fantastic
Nä nu tycker jag att vi gör om den här tråden till att handla om vem som är bäst 50 eller Pac... Någon däremot?
DalaCamp.com
hahah varför inte slänga in NAS, BIG, EPMD,MONCH mm jaaaa vilken bra ideé! Omg lägg ner tråden bara..plz
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife. Le King of LocKing: E.Z. Lock
negativa människor. ja älskar dans. så enkelt e det låt mig tycka de!
zomba HAHAHAHHHHHHHHHHHHHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA
Graffare
2007-05-12 22:18
låt henne vara nu gott folk, gör din grej tjejen! one
Dansa är grymt och man ska bara köra sin grej och äga dansgolvet, som jag brukar säga! Keep up with it!
Dock är det SANT att all mainstreamhiphop (var dras gränsen?) som visar sina videos på mtv och så vidare oftast har tjejer som går runt halvnakna i sina silverbadräkter bara är med för att skaka sina små rumpor, eller inte ens det.. typ stå och se fåniga ut.
rasta_girl: Glöm allt sånt, det är inte ens dans.
Gör sånt här istället! Ciao!
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
rasta_girl F14 Jag och min arrangörsorganistion arrar en workshop med streetdance gruppen bounce den 20 maj, kom upp och delta så kanske du kan få ett annat perspektiv. Jag kan bjuda på anmälningsvagiften.
DalaCamp.com
get on the scene do it like a sexmachine elr hahah
känns som typ att tjejer som klagar på g-unit osv asså dom e typ avensjuka. vågar itne säga att dom gillar musiken. men liksom guuuuud livet är inte så jävla komplicerat.. musik e musik. och g-unit rocks så enkelt e det döhhh HAHAHAHA
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
rasta_girl F14 "men liksom guuuuud livet är inte så jävla komplicerat.. musik e musik. och g-unit rocks så enkelt e det" jo men jag håller med dig! bara det svänger liksom! det är därför som jag pumpar väldigt mycket vit makt musik just nu! orka bry sig om budskapet liksom.. musik är ju musik!
Västkust Rockerz
hehe okej.. nu tog jag i lite mkt kanske..
Västkust Rockerz