I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-04-23 21:18

asshake?

alltså ja och typ några kompisar då.
vi har startat en dansgrupp som heter shaaakethatass.
Och nu undrar jag lite frågor här.
Liksom vad e intressant i en all female grupp?
Funkar det med bara massa assshake eller behövs det mer nuförtiden..

aja tacksam för svaar.

peace

We in the car we drive slow the boys stare we smile back..
Manager

2007-04-23 21:23
absolut INTE gråa pösiga mjukisbrallor tillsammans med popping/locking eller vafan det heter, stora örhängen och "attityd"-ansiktsuttryck...
det går fett bort...

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-04-23 21:23
det som är intressant är stora runda rumpor i sexiga hotpants.
nej, skaka räcker.

good luck! återkom gärna med bilder/videos.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-04-23 21:30
btw, g-unit är inte old school och christina aguilera är mer pop än soul.
Rhetoric

2007-04-23 21:57
stora mörka rumpor ska det vara som skakar som bara satan! bompa bompa NAnaaaa

2007-04-24 08:57
haha, månadens tråd!
 Boogie Down BUSH

2007-04-24 09:05
bara det inte blir nån dutty wine är jag nöjd. vill jag se spastiker så går jag bort till särskolan. "oh no he didnt!"

2007-04-24 11:56
hahah vilken tråd i ett bboy forum.. sean paul-temperture.. haha lol
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-04-24 13:06
ahmen.. kan ni inte stå på huvet o shaka då.. som äkta dancehallqueeens... :O ;)
all my love goes to the art... bgirl alice

2007-04-24 16:04
YOHEFFA
haha som påden filmen hahaha
skill bill vettu

2007-04-24 17:01
"ja gillar också en del old school som D12 och G-unit och soulmusik som tex Chris brown och Christina Aguilera.."
HAHA

2007-04-24 17:39
Liksom vad e intressant i en all female grupp?
Funkar det med bara massa assshake eller behövs det mer nuförtiden..

Det hade ju varit ett plus om ni skapat något eget och inte bara tar stegen rakt ut mtv vidoes. Jag tror nog det behövs lite mer än att bara stå och skaka rumpan i en kvart. Originalitet kan vara en bra start?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-24 19:43
mjae, många förväntar sig faktiskt nog att just tjejer SKA stå och shaka. så varför inte bring up something new precis som Gonzales snubben nämde? ps. shaka är aldrig fel. (; rememberit-kickit.

MEN, bara en fråga..
varför valde ni då crew namnet "shaaakethatass"?

blandad stil är roligt att se på,
nyligen gjorde jag och en killpolare till mig en plojj grej.
först dansade vi bugg, sedan tog vi på en tung hiphop låt och började göra mer funk och flow rörelser (obs) fortfarande bugg grunden till musiken så vipps så blev det - hiphop bugg. ;) blev riktigt kul. 
"Bring your happy feet!"

2007-04-25 12:44
forum/hiphop/breaking... alltså MÅSTE detta vara ett skämt. haha
/fred och kärlek

2007-04-25 13:00
börja lyssna på en massa Miami bass då kan ni gå utifrån det.

inget fel på Dancehall queens eller dutty wine. Svensson
 Red Motion Music

2007-04-25 16:24
asså ja vill ha sån dans som det e på mtv.
ni vet?

Men vi ska ha ett framträdande.
kan lägga upp videosar senare så ska vi se om ni klagar...
;)

hihi¨

ha de bra alla hip hopare.

one love

2007-04-25 16:27
One love på dig också :)
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!

2007-04-25 18:11
JAAA, snälla vi behöver meer utav mtv hiphop! känns som det saknas jävligt mkt i samhället..
Glöm inte bort att julafton är 24/12 detta år också!

2007-04-25 21:11
ah typ.
trött på all good charlotte eller vad fan dom jävla cp banden heter.
vill ha mer g-unit.
fattar inte varför alla ska hata så mkt.
speciellt tjejerna i min klass. herregud vad dom klagar.
liksom gillar man inte musik sooo skit i och lyssna då.
dom kan liksom gå och lyssna på sin jävla slagsmålsklubben då.
så jävla less på det liksom.

2007-04-25 21:19
junior maze, ja förlåt, jag glömde att det är svensson att ha en åsikt. ursäkta mig, jag ska genast sluta.

Graffare

2007-04-25 23:01
"ja gillar också en del old school som D12 och G-unit och soulmusik som tex Chris brown och Christina Aguilera.."

rasta_girl F14

D12 är inte oldschool och inte heller G-Unot.
Chris Brown är inte nån soulsångare inte heller Christina Agui.

haha sorry if i'm hatin' on you.. men faen, vad kan man förvänta sig utav en 14årig tjej som fått upp ögonen för Sean Paul och helt plötsligt klär sig i gråa mjukisbrallor och skall börja shaka rumpan?

Rätta mig ifall jag har fel.. men du säger "vill ha mer g-unit" -vadå syftar du på att du vill ha MER tjejer som dansar till deras musik som de blåsta tjejerna gör i deras videos fastän dom rappar förnedrande om kvinnor?

today's youth... (dagens ungdom) - observera överstättningen girlie

one love, Flip-floppers
http://metafourhiphop.com/
Graffare

2007-04-25 23:03
btw, sorry glömde nämna att Suggarhill Gang är ett exempel på lite Oldschool hip-hop musik..

=)

2007-04-26 14:30
snälla kill denna tråden :P synd om dom XD
Zegaaa ^^

2007-04-26 19:06

asså vaddå förnedrande??
det  e bra dans musik liksom.
asså orka vara så jävla negativ.

men när man dansar och verkligen älskar det man dansar så spelar det ingen roll bara beatet e gott liksom.
okej??+
så sluta vara sån jävla hatare och typ gå ut och daansaa
för det e livet.

det stavas översättningen btw..

2007-04-26 19:25
asshake !?=) love this
SunShine Reggae!.

2007-04-26 21:28
Hej alla glada..

Musiken(L)
50 cent- The game- Pretty ricky- Boys to men- Mariah carey- Rihanna- Eminem- Akon- Danity Kane- Ciara- Cassie- Neyo

ja det var en del.

ja gillar också en del old school som D12 och G-unit och soulmusik som tex Chris brown och Christina Aguilera..

'

HAHAHHA garvar så ja dör fan hahhahhahahhahaha :D:D:D
 Östergötlands Finest :P hehehe

2007-04-26 22:12

Rasta girl

du får mig att känna mig gammal.. och de är jag inte. haha!

Ett plus är om tjejerna har nån booty med tanke på ert namn. annars får ni byta namn. falsk marknadsföring! hahaha!

Red Motion Music

2007-04-26 23:07
GODLOVESUGLY: "Rätta mig ifall jag har fel.. men du säger "vill ha mer g-unit" -vadå syftar du på att du vill ha MER tjejer som dansar till deras musik som de blåsta tjejerna gör i deras videos fastän dom rappar förnedrande om kvinnor?"

det är inte alla som rappar förnedrande... men vissa. G-Unit tex tycker ja har en skön inställning de som JAG hört.. o lyssnat av vad han säger.

tjejerna vill ju ha just en egen stil.. d ju det dom snackar om- kör de ni vill köra! skit i bs!!! varför frågar ni ens!!???

dom tjejerna e nog inte korkade men... antagligen har de inte presenterats för så många olika vägar till att casha in. alltså rent reellt- deras förebilder kanske är ganska bristfälliga. vad vet jag. man kan tycka vafan... dom har oxå en mun- vf rappar dom inte som killarna- skaffar sig någonting som alstrar mer pengar...men det krävs mycket styrka att

nummer 1 BRYTA en presumtion om att kvinnor var kvinnor hör hemma 

nummer2 fortsätta bära flytet när kvinnor sällan bemedlas med "the benefit of the doubt".. de blir liksom "en sån GREJ" (vilket hon kan vända på med bara lite positivitet såklart- men ibland kan killar va sååå... taskiga :/

nummer 3 VINNA ÖVER SIN EGEN RÄDSLA OCH   BEKVÄMLIGHET- bekvämligheten att veta att.. ja men ja ursäktas med att misslyckas.. jag ursäktas för jag är tjej. och jag behöver inte. problemet e ju bara att hennes urval till livet begränsas och hon lever mindre fullt ut... :/ hon kommer dessutom tvingas välja sin man på premisser som ekonomi till viss del. Visst hon kan få en som matchar henne bra OCH som kan gå i god för hennes trygghet.. men bara ATT vara beroende i sig hur kul e de?? för killen oxå menar jag.

MEN det är ju samma problem för männen med fördomar mot sig. lr... G-Unit- han kunde blivit en brottsling. men han bestämde sig för att göra någonting där- på sin arena istället. Men det finns ju många som inte hittar en väg och ett sätt att visa sin egen styrka- som inte klarar att vända det som fördomar och sämre familjesituationer,utbildning resulterar i till att istället bli sin fördel. USA är ett hårdare land på det sättet tror jag. Sverige e lite... ehh bortklemat.

hmm.. det är sånt ja tänker på när ni skriver såna hära grejer. så nu vet ni de...

o.. sen kanske vissa av dom där dansarna i MTV använder det till att lounga sin karriär på andra sätt. det är inte så farligt me lite porr nuförtiden.

bgirrrrl.. alice
Graffare

2007-04-27 00:27
rasta_girl F14:
torka dig bakom öronen först.. sen kan du kanske tänka dig att lära mig stavning - jag råkade faktist skriva fel, shiiiiiiet big deal? Jag sa sorry om jag hatar på dig ifall du inte märkte det där uppe.. lite kritik skadar inte skall du se unga dam!

YOHEFFA:

det är inte alla som rappar förnedrande... men vissa. G-Unit tex tycker ja har en skön inställning de som JAG hört.. o lyssnat av vad han säger.

För det första, G-unit är inte en HAN, det är en Grupp.. Tydligen har du inte ens lyssnat på dom, vilket jag dessutom skiter fullständigt i. För det andra så har du säkert inte sett deras musikvideos ifall du säger att dom inte har en CP-syn på kvinnor, och FAKTIST är fönedrande vare sig du eller någon annan som tycker likadant tycker så.

jag citerar dig här under:

MEN det är ju samma problem för männen med fördomar mot sig. lr... G-Unit- han kunde blivit en brottsling. men han bestämde sig för att göra någonting dä....

ännu en gång har du fel, G-Unit (gruppen) har faktist vart kriminella och knarklangare (vettefan ifall dom är det fortvarande idag, bryr mig inte heller) - men i vilket fall som helst så valde dom inte RAP:en som en utväg mot drogerna och kriminaliteten dom knarkar fortvarande..

ännu ett citat här nedanför:

"det är inte så farligt me lite porr nuförtiden".

Asså säger du det? Men endå så frågar tjejer/kvinnor sigsjälva idag varför Männen har sån fcked*p syn på kvinnan idag och all denna sexism och etc.

no hard feelings.. ait?
one =)

2007-04-27 01:49
OMG!!!! asså sätt er och kolla på klipp från gammla legender...se hur de skapade sin stil o de dansstilare som "existerar" idag.

Utifrån den grunden kan ni skapa något som inte bara blir en fet jävla röra...finns inget värre en dansare som inte kan grunderna...fact!
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife.
Le King of LocKing: E.Z. Lock
Graffare

2007-04-27 10:31
Funkaholic P22 Word UP!

2007-04-27 16:39

ja sa inte emot någon... :P ja menar bara att de finns alltid två sidor av ett mynt. nooo hard feelings nope ;) vem fan bryr sig dom e grupp lr en person. men att dom fortfarande drogar betyder inte att dom drogar ner sig totalt heller lr.. alltså dom har någonting annat att bygga sin tillvaro runt OCKSÅ

me g-unit. ja tänker på fifty cent :P :D ja tycker inte tex. candyshop e kvinnoförnedrande. lr e den det?

2007-04-27 17:22
Okej, vänta vänta vänta.. hiphop är inte rims, cash, hoes, sneakers n so on!

vad jag vet så är hiphopen inte en musik, de är rappare och djs som är dom i hiphopen som står för själva musiken..
konsten i hiphop är: b-boyin och graff artists..

Visst, breakin har nämligen en egen musik vilket är känns som breaks i låtar som nu mera har blivit samplade till breakbeats..

när jag hör folk som säger är 50 cent var grundaren av hiphop, så börjar jag nästan gråta.. ^^ samma sak när dom säger att sånna som typ akon är oldschool..

Alltså ni får gjärna köra shaaakethatass grupp om ni vill.. också till sean paul eller ngt annat.. men snälla SNÄLLA kör inte de dom gör på mtv.. bättre att man inte tittar på kanalen på  ngn månad.. sedan gör ett eget beat, eller tankar en väldigt underground låt som ingen kör till.. stå framför spegeln.. blunda sen dansar du som du känner av musiken! precis som du själv känner! sen när du känner att nu kör jag ngt helt eget.. öppna ögonen och kolla hur du gör =)

de brukar fungera när jag kör toprocks i breakin, dessvärre inte footwork ( jag brukar alltid krocka i bord och så vidare när jag blundar, HAHA ) nej men serius de är ett bra sett att komma upp med egen stil

PEACE dogbite
Glöm inte bort att julafton är 24/12 detta år också!

2007-04-28 00:28
Pallar inte läsa allt, men läste Vad ZKO skrev WORD F*CKING UP.. Ni andra säg ingeting, om ni ingeting vet. Haha är Inte Candyshop förnedrande ??? wtf snackar du om haha.. Stop open your mouths, and shut up, and listen to Z.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-04-28 09:55

I take u to the candyshop lalalala
fifty in that video is really HOT...
he wants to give me all he's got.. nooo d inte förnedring. de attraktion

när tjejerna blundar, framför spegeln, tänker dom e me fifty.. så börjar dom vilja shaka så- haha de så de e, om ingen shakar när dom ser er..  tough luck

shake e tjejernas dans- dissa inte den. dom dissar inte break. ha lite respekt.

och en sak till STANDISERAD break.. asså break en kille kör UTAN känsla- e precis lika tråkig som SHAKE utan känsla. de finns mycket mer till shake än det NI tänker på- ni kanske aldri har sett duktiga?! de KÄNSLAN som gör de!

kääänsla to the people!

peace o kärlek, no tough feelings böörrrlalice ;)

2007-04-28 13:23
känns som typ att tjejer som klagar på g-unit osv asså dom e typ avensjuka.
vågar itne säga att dom gillar musiken.
men liksom guuuuud livet är inte så jävla komplicerat..
musik e musik.
och g-unit rocks
så enkelt e det

döhhh

2007-04-28 13:24
parra: varför gråter du?

2007-04-28 15:36
palla , G- unot och fift öre ,  YOHEFFA "när tjejerna blundar, framför spegeln, tänker dom e me fifty.. så börjar dom vilja shaka så- haha de så de e, om ingen shakar när dom ser er..  tough luck" 

Vet inte vad andra tyckte om den kommentaren, säger bara HAHA xD  :P
Zegaaa ^^

2007-04-28 15:38
Lagom lortigt peddosvar tidigt i tråden..

2007-04-28 15:44
eller så ville jag ha något att skratta åt.
första delen av inlägget var sarkastiskt mr. GAIA.

tror det är en fejkanvädare men man kan ju alltid hoppas.
Rhetoric

2007-04-28 15:52
Ok..

2007-04-28 15:52
du är alltid så politiskt korrekt och tråkig. jag älskar dig!
Rhetoric

2007-04-28 15:53
Och du är skum..

2007-04-28 15:55
man tackar! gå och skryt om din IQ i nån tråd nu så ses vi vid nästa tillfälle.
Rhetoric
Graffare

2007-04-29 15:33

men dö snälla, vem sa att candyshop var ett exempel på det?

kamma dig ffs!

Graffare

2007-04-29 15:38
Timon_B sa det!!!

word up sonny.. one love

2007-04-29 18:41
snälla döda tråden folk tror ju det är på riktigt.
/fred och kärlek

2007-04-29 21:37
varför skulle de tinte vara de?
asså vad e folks problem.
ja udnrar om det e intressant fortfarande eftersom alla har gått och blivit musikdanssnobbar så ja då undrar ja om det fortfarande e intressant med sån riktigt skakadans..
fortfrande liksom?
e det så jävla konstigt.
shit asså

2007-05-01 16:38
specielt när man snackar totalt oseriöst som du gör kanske :P
Zegaaa ^^

2007-05-01 19:36
Måste säga att kan du din grej är det hur snyggt som helst.. Men så som 99 % av alla tjejer gör det, kan man lika gärna vara utan det :P
Glöm det

2007-05-01 21:51
Ni kan komma och shacka ass i våran kommande musik video ^^
Signatur?