I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Söker kritik] Shaqn - freebeat!

Vår Hiphop - Beats

2011-02-10 15:40

[Söker kritik] Shaqn - freebeat!

Lägger upp mitt första beat som jag gärna vill ha kritik på, vet inte hur mkt hiphop beat det är egentligen , men det går nog att kicka något på det.. Och snälla skriv inte "fan va dålig" , "Suger" eller liknande.. Skriv istället vad jag kan förbättra och tänka på till nästa gång..

Här är det;http://www.speedyshare.com/files/26788361/Shaqn_-_freebeat.mp3

/Shaqn

(Inlägget ändrat av Rainmaker 2011-02-16 11:43:57)

Work like a slave, live like a king!

2011-02-10 18:38
Länken verkade inte funka så här har ni! http://www.speedyshare.com/files/26788361/Shaqn_-_freebeat.mp3

Kritisera!

2011-02-11 01:51
Melodin är riktigt bra för att vara första gången, den största svagheten är nog mixen, men för en nybörjare så är det ju oftast den svåraste delen. Bättre en mitt första beat om jag minns rätt ;)
The low rider is a little higher
Producent

2011-02-11 02:52
fan ändå helt jävla ok! fixa till missen i introt när där den inte har kvantat sig, så är de ju fan bra jobbat!

skön kick man

Peace
beatguru

2011-02-11 07:57
melodin är ju så jävla go!! skulle fan vilja ha detta fast me bättre mix och lite småjusteringar! ba för första! keep up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-11 08:05
bättre än förväntat men skulle behöva bättre mix som dom ovan sa men absolut inte dåligt! :)

2011-02-11 18:16
Säger som alla andra att det kanske skulle behövt en bättre mix, men det är ditt första beat, right?
annars tycker jag att det var ett riktigt skönt beat, Melodin FUCKYEEh!
Vart är det samplat ifrån? Känner igen det som faskien.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-12 19:36
Tack så mycket för all feedback.. Ska försöka lägga mer tid på mixningen till nästa gång, kanske lägger upp en ny version lite längre fram. Men kul att ni gillade det, även att det är ett enkelt beat med 4 ackord rätt i genom ungefär :)