I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Freebeat] Starship Looper (Mixtape)

Vår Hiphop - Beats

2011-02-01 02:25

[Freebeat] Starship Looper (Mixtape)

Ladda hem gratis här

Tolv spår med ganska stor vingbredd inspirerade av härliga scifi filmer, kända som okända. Tapet klockar in på 24.5 minut allt som allt och är fritt fram att använda sig av som man känner för det. Om du kickar på något så droppa gärna en link till min inbox så kommer du få gratis promotion.

2011-02-01 15:26
Länken fungerar ej för mig
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2011-02-01 20:09

2011-02-01 21:46
Grym och intressant stil, lyssnade igenom ganska fort nu första gången men ska plöja igenom den där ordentligt senare !

Mvh

2011-02-01 22:10
alldeles för lite folk som gör temaskivor! Lyssnade igenom lite,och det lät intressant...vissa beats låter lite tomma, men annars gillar jag stilen
"Den skitigaste jäveln i stan"

MYSPACE

2011-02-09 01:34
@problem_child - ja, ett medvetet val på några spår att göra dom på det sättet :)

Tack till alla som lyssnat + laddat ner och gjorde att den klättrade stenhårt på bandcamps #oslo.

2011-02-09 22:19
men vad fan är det här?

inspirerat av sci-fi? du har tagit ljudklipp från soundtracks (alt soundbytes) och lagt på massa jävla knas som inte passar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-14 17:15
Werd på Butternuts. Konstigaste jag hört på länge, och då lyssnar jag ändå mest på konstiga saker till vardags. Vet inte riktigt hur du tänkte när du tråcklade ihop det här märkliga verket.
http://www.reverbnation.com/dynamo414