Kaan tyvär inte göra den till mp3 så de får ni la fixa själv om den skall kickas på KOMMENTERA WHOA :). pZ
men ditt luder. smart o ge ut snooks beat
Hehe många kommer gilla det iaf tror någon kommer kicka iaf. pZ
hEhE.. dum i hela huvudet? roligt och ta copyrightat material och spela allan? hoppas det blir böter för dig! :)
det stod inget om copyright på det iaf men men..
8 downloads 1 comment KOM IGEN WHOA!
skratt ... Är det du som spelar alla instrument själv? Låter riktigt ballt, får jag det gratis tro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snook inspererat iaf ;D jajja ta det och kicka på bara kul! pZ
...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
17 ggr ner och 2 kommentarer.. Ni är ju som ett liv i sahara.
ehm... får man lägga ut instrumentals ?
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Ja varför skulle man inte få lägga ut instrumentals?
UPPAR FÖR SISTA GÅNGEN INNAN JAG DRAR PÅ FESTEN SER FRAM EMOT FLERA KOMMENTARER NÄR JAG KOMMER HEM! pZ
"Ja varför skulle man inte få lägga ut instrumentals?" Va tror du? Är det snooks beat har dom copyright på det och då har du ingen som helst rätt att lägga ut det. Kan bli feta böter på sånt.
Tänkte bli gangster..
Men är ni smarta?? Det är ju för helvete lika olagligt att kicka på snoop dogs instrumentaler som på snooks.. men jag skulle aldrig kicka på en svensk instrumental skulle vara skämmigt enligt mig.. take it away!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
blir lätt kick på detta.. sjukt fett ju.. vad har du för usb-klaviatur? och hur länge har du hållit på? Älskar det! Vill du prodda mig?!
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Moderator
2007-04-05 02:31
Alltså han lyssnade igenom sina gammla skivor idag! och så hitta han denna instrumentalen och eftersom att skivorna är bra gammla så hade han nog detta innan snook. eftersom den låten som dom kickar detta på släpptes väll inte för så länge sedan? så
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
servo P18 är det inte bara olagligt om man tjänar penar på det? eller har jag fel?
DU har rätt Klingan... Tror jag?
Jag tjänar inga pengar på det eller hur? Jag lägger ut den free och sen hade jag den före Snook också men det var dom som var först ut att kicka på den.
din kanzboll , skjutt dej själv :) gör världen en tjänst
"men det var dom som var först ut att kicka på den." Fyfan vad lack jag blir :S det är ju nån som proddat den åt snook, vadå hade den innan snook? är du skön i huvet eller???
"Fyfan vad lack jag blir :S det är ju nån som proddat den åt snook, vadå hade den innan snook? är du skön i huvet eller???" Hur vet du att det inte är han då?
Signatur?
Var e bannen sa du? Jag har inte sett den.
Palla hata.. alla har väl kickat instrumentaler.. vad e skillnaden med att tanka ett svenskt o ett amerikanskt? plus att den här e ju fett skön också.. :)
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
de e ju snooks beat snälla nån den som kickar på detta kan man inte vara så vaken Man baitar inte snook. ofta snook skulle kicka på freebeats dessutom.......
www.myspace.com/abbeman<br>
ost
http://www.myspace.com/micman123
Moderator
2007-04-06 11:32
Linged: Wooooooooooooooooooooooooooord! på dig!!!!! minst alla har väll kickat på en amrekansk. men om svenska skulle va lika lätta att få tag i så skulle man kicka precis lika mkt som dom! pZ
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Om någon kickar på det så kan dom slänga upp en länk om det? Tackar pZ
det där beatet är fett. :) ock om man kickar på någons annans, ofta ingen gör det med det amerikanska. upp
EGOFLOW.
och så hitta han denna instrumentalen och eftersom att skivorna är bra gammla så hade han nog detta innan snook. ..................... Ah visst, du har nog rätt.
You already know, den e on lean!
Vem skulle enns vilja kicka på snooks instrumental ? ;s Jag tycker enbart han har dåliga beats först och främst.. Och skulle jag kicka på en svensk rappares instrumentaler skulle jag skämmas ! Pääys uuut
hurmph..