sthlmbaggy vs dds sthlmbaggyDDS, du ser dig själv som 50cent//men yes! han är ju precis som dig//SJUKT GAY//Du arrangerade fanimej pride festivalen//du är killen som blir utan tjej på skolbalen//ooh, där kom en svidare, jag vet att du grinar//du bölar, medans jag, JAG FLINAR//jag medger att jag är keff som fan på att rappa//Men hellre det än att vara som du, pojkvän till din pappa//du är luspank mannen, jag vet//du är killen som sitter och lyssnar på toppen&estet!//behöver inte säga mycket mer än det här//glöm inte att imorn så ska du tbx till din ordinarie klass, TOTALSÄR//dendärsshit grabben va är de för fel, de här är löjligt//gick du fel, läs topicen "så grova dissar som möjligt"//pridefestivalen? shit är de här bögarnas hot//vem är bögen? jag ger medans du står och tar emot//50 cent va som mig och jag har inga stålar//är det nått som saknas är de dina knäskålar//du sög på de här gå och gör nån tjejgrej//dina päron skämms att dom gjorde dig//sthlmbaggy, nästa gång kolla upp vem du dissar//jag vet förfan att din morsa står när hon pissar//
Peace på Sellish sättjapp de e så jävla rätt
Du arrangerade fanimej pride festivalen//du är killen som blir utan tjej på skolbalen//