battle fatnic vs limp
fatnic: limp jag har inte sett så mycket av dig,men det står du är 47 det hoppas jag inte är sant, då du beter dig som nalle puh jag hoppas att du kan ge mig lite motstånd, du kanske har sett hur jag i forumet, krossat alla som inte har haft något vett men tyvärr är du nog likadan, jag krossar dig med mina rim detta känner jag att det kommer gå bra, jag är inne i ett stim åter till att du är 47 sju år gammal och hänger på denna sida ingen diss till siten, men den är inte för dom som snart kommer avlida nu har jag kickat åtta stycken rader, det kommer strax fyra till i denna var jag inte så hård, jag tog det lugnt, jag tog det chill Civilstånd: Raggar hårt, jag har hittat anledningen till att du hänger på denna sida hahahaha, du letar efter nån som dig och din lilla kuk kan rida
limps svar:
för det det allra första tror du serriöst att jag e 47 det är ett skämt du e oxå ett skämt för du e så ful ja om man basttlar mig så e de jävligt hög dödsrisk du e ful som fan o seg som ett överfylld hårdisk du är som en asskop får ta emot en o annan fimp alla vet att du kommer bli krossad av din överman limp man hör ju på namnet att fatnic är lider av överflödd på fetma han har likt en ko 4 magar som nästan inte går att mätta whoa är nog inget för dej när man e fet ska vara ute o motionera du e fet o klen o jag slår ner dej o tvingar dej att äta lera i denna battlen blir du slagen som om det var boxning du ska inte rappa du ska syssla med avfettning
först till 5 votes, rubriken editerad av DinKritiker 27.3.2008 08:40
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|