Nu går jag väl över gränsen, men jag kunde fan inte hålla mig. Hahahaha. Sederos, efter att ha sett det här från dig så förbjuder jag dig att kommentera någons skills här på Whoa. Rebel - Devil Diss - Piss Teases - Pieces Bump - Dump Taste - Toothpaste Me - Tree Kills - Heels Maggots - Faggots Blue - Clue - Crew Mouth - South - Couch Haha är det inte The RhymeMaster himself ;) Hahahahahaha.Sederos the Rebel that's even tougher then the Devil Here to diss Artek and piss on the punk Adde-G AG still teases cuz in our last battle i broke his ass into pieces Adde-g stop trying to bump on Aretks dick or taking a dump on it
AK cant even taste Adde-Gz dick cuz its soft as toothpaste If afro and E would be smarter then me AG would be hanging from a tree Artek says that he kills for fun but why does he wear high heels ? I'll make afro and E crawl like maggots untill AK and AG stop acting like faggots I'll knock Adde-G out in the blue so fast he wont have a clue if his whole crew or Artek fucked him in the mouth yesterday If you keep hating The South you will end up raped on your couch
bättre än mighty stålmannens hans jävla engelska sög och plus så skrev jag det för ett år sen, jag är mycket bättre än nu och plus så suger ni faktiskt på att bedömma om han eller hon e bra på att battla på engelska! Svenskar kan inget om hip hop simple as that :)
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
och plus så vinner man inte en battle bara genom att ha skit bra rim man måste ha bra flow och texten must make fucking sence Dizzy dawg , you piss me off , with your lines so wack du borde ha skrivit wack lines inte lines so wack helt fucking fel på gramatiken bög! Jag säger inte att jag är expert på det jag säger bara vad jag tycker om det
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
Sederos P16 Men är du efterbliven? Först säger du att svenskar inte kan hip hop, så vad fan gör du på ett SVENSKT forum för hiphop?
För det andra, kan du ens stava till grammatik? Nej, dum fråga, men du har ju så sjukt fel! Mighty har rätt, du har fel.
Stay in school.
I tego arcana dei!
Sederos - För det första, vart kommer du ifrån? Våga inte säga någon annanstans än USA för då är du ju dum i hela huvudet. För det andra så är det inget fel på min "gramatik"
var uttråkad därför gick jag in på forumet och jag kommer från Polen, föresten så lär man sig mycket mer om man battlar på amerikanska forums än vad man gör på svenska forums! Ingen av er vet ett skit om amerikansk rap! Ni lyssnar på Soulja Boy och tror att ni vet allting om hip hop!
Sederos P16 Jag lyssnar inte på Soulja Boy, tack. Säg någon du gillar då, en amerikansk rappare?
Polacker lär för övrigt veta precis allt om hiphop har jag hört... Sen kan du inte be mig battla på amerikanska forum, för hittills kör jag faktiskt bara på svenska. Det vore dumt.
I tego arcana dei!
Eazy-E, Ice Cube, The D.O.C, MC Ren, Melly Mel, Brownside, Steffon, C-Funk, Da Lench Mob, Westside Connection, Comptons Most Wanted, N.W.A, BG Knoccout, Dresta, Eric B & Rakim, Dirty Red, Above The Law, Biggie Smalls, Tupac och Mehanjatwa riktiga rappare som rappar om någonting som verkligen betyder nåt inte sånt bullshit som Lil Wayne och Soulja Boy rappar om! straight old school!
Sederos P16 Och vad fan säger dig att jag inte lyssnar på det där? Sen är det lite tvetydigt (även om du har rätt) att du först skriver alla medlemmar från N.W.A utom deras DJ och Dr.Dre, sen skriver "N.W.A", fast jag förstår vad du menar, de är ju splittrade. Jag gillar alla från N.W.A (mest Ice Cube för tillfället), Necro, Immortal Technique, Biggie Smalls såklart, Wu-Tang (i princip alla medlemmar ever), Eminem (det gamla) och till viss del Ludacris.
I tego arcana dei!
y´all fools r trippin my homie sederos is listenin to eazy-e ,nwa ,brownside n ice cube all day long,thats what i call rap motherphukkas, me? im bustin x to tha mothafukking z n luda n of course D O double G cause theyre keepin it real, dont tell me sederos rhymes are wack, hes fukkin killing all the competition on www.bgknoccout.com and I can kill all of you mothaphukkers by snappin with my fingers, any1 who dares to battle me? and all swedish punkass motherfuckers can suck my cock
did u know ur moma has a deep throat ?
då borde du veta att stålmannens rhymes suger! Om ni vill veta vad en riktig battle är joina www.raplegendz.com och www.bgknoccout.com där finns riktiga battlare!
Sederos - Sure, dom suger. Jag önskar att jag kunde bli lika grym som dig så att jag kan droppa typ diss - piss och dump - bump hahaha.. Anywayz, du är från Polen. Svenskar kan ingenting om hiphop? Hahahaha nej vi kan inte ett shit, iaf inte om man jämför med POLEN liksom hahahaha.. Och du vet inte vad jag lyssnar på för music. Jag hatar Lil Wayne & co, så den gubben gick inte du ;)
Lil_KK - Varför skriver du på engelska för när kan svenska? Eller ah, engelska kanske passar bättre till din gangsta stil. Haha skitfina kläder ;) För övrigt så behöver du inte försöka låta så tuff för jag kan garantera dig att du hade fått kuk i dig om det här hade varit irl. yo yo yo
Hahahaahahahahahaha... Citat: hur kan man snacka om flow i en lyric battle? / Lil_KK
Hahaha fan va jag är på G nu, men det känns som att jag måste kicka lite på dig nu när du redan ligger ner Lil_KK .. Varför har du bara skrivit dina vinster på din press? Så jävla mobbad.
jävlar vilka efterblivna fanskap det finns på internet =D Kan du inte bara byta account och komma tillbaks under ett annat namn så låtsas vi inte om det här i framtiden. Sederos alltså. Du är mer amerikansk än oss för att du är från polen? eller? makes no fucking sense, trodde ni öststatssnubbar hatade USA sen kalla kriget eller nåt. Fast det e klart, alla coola rappare som har något riktigt att säga är ju från USA, och du känner ju med de ghettokillarna. LiL_kuk, wtf?! vad vill du liksom?! Ska vi stänga denna och starta upp en ny istället dizzy? du och ch1ll mot mig och tommy? peace
Hahaha nej jag säger att ni inte kan bedömma om han eller hon är bra på att battla för att ni kan inte ett skit om rap! Förresten drar du up gammla rhymes jag skrev för ett år sen! Jag säger inte att jag är bäst bara för att jag e från Polen jag säger att jag kan mer för att jag har battlat på amerikanska forum där lär man sig mer hur man ska skriva riktiga lyrics istället för skit lyrics som du skrev! ;) Men ja vi kan gärna träffa varandra IRL har ingenting emot det din jävla tönt! Jag slar vad om att du hade blivit knullad av Lil_KK jävla tönt jävel! Ni vet inte ett skit om flow eller rhymes så fuck you and have a nice day
Fyfan, B&C-forumet suger fortfarande kuk, orka hålla på om vem som vet mest om vad? VEM FAN BRYR SIG?
Men shit vad folk gör bort sej i forumtrådarna dessa dagar -.-
för övrigt är jag tillbaka för längesedan som ni kanske märkt ;)
you cant say that a some lyrics have better flow than others, you can say its easier to rap it, you can say he flows good, ya know what im sayn? i mean like i can make lyrics flow fo sho but thats because i got in in me just like music of steel got his dads dick in his mouth and wtf is music of steeel, sounds like some punkassbitchez rapin eachothers and puttin it out on internet, fuckin fags , come up with a better alias , and im not sayn mines good either, but it seems like you really tried to come up with some good, and why do i write in english? cause i fuckin feel like it? i know more english than swedish
honestly.... why you all acting cocky, wtf is the problem? stop bitch or ima pull my gat and solve them and if I see any punkassmotherfuckerz like u ima rob em and i will dry your momas tears while shes sobin I can get a gun way faster then i can get a job n i will bust a cap in your head and slap ya moma in the face shes so ashamed pull her hair push her agianst my dick give her 5 dollaz" thank you plz come again" cause its all about keepin it raw yourpunchlines should feel like taking apart of the movie saw who carez if its a long word and hard to find? the shit doenst make sence plz define i can define something for you music of steel is a gay as motherfucker who likes the color "teal" hes talkin about me not keepin it real but hes the one wondering about if hes a he or a she hes a fucking retarded uglyand pretty fucked , when he was born his moma got very chocked he was born with his ass on his face and dick in his ass and with the talent to rhyme as good as b-raz!
hoppas han svarar på dissen :)
Sederos P16 Var det du som snackade om grammatik en bit upp? Jag kan ju lova att din käre kamrat inte hade klarat ett prov i engelska med de där färdigheterna.
I tego arcana dei!
hahhaa hans grammatik är ju mycket bättre än music of steels!
Sederos P16 ...och helt plötsligt dog den lilla trovärdighet du hade kvar.
I tego arcana dei!
Lil_KK låter ju förövrigt kickassgrymt alltså, bästa användarnamnet jag sett på typ... Alla år jag varit medlem här. You go girl!
diZZySWE du kan hålla käften hans engelska är mycket bättre än Music Of Steels om du inte kan se det då är du fan dummare än jag trodde
Sederos: Om du vill se den som är dummare än vad jag trodde kan du ställa dej framför en spegel. Sluta nu du bara gör bort dej! Inser du verkligen inte det?
Och din "lille knull kamrat" är inte mkt bättre dej... (lil_KK)
Lil_KK - Du kan svenska, det har jag sett. Du kan bättre engelska än svenska? Hopp, jag kan bättre svenska än engelska, ska jag prata svenska i ett Amerikanskt forum då? Sederos - Du som kan så mkt om lyrics, du borde väl se att Lil_KK´s skillz inte är så höga. Helt seriöst. Och vad vet du om hur pass mkt jag kan om hiphop? Av att dömma från dina inlägg och "texter" så kan jag ju en hel del mer än dej, men spelar roll liksom? Dessutom, hur kan Lil_KK ´s grammatik vara bättre än min, när det inte är något fel på min?Lill_KK btw, det är så jävla mkt bättre än Music-Of-Steel ;) Du vet ju inte alls varför jag valde just det. Om du visste det så skulle det nog inte vara så konstigt för dig.Min åsikt nu, jag tycker inte att någon av er är bra på att skriva texter. Lil_KK ser jävligt pinsam ut i sina kläder och att han skriver/pratar på engelska gör skiten bara mer pinsam. Sederos är en straight up G som skulle kunna poppa mig vilken sekund som helst och jag är jätterädd. Go Polen :)
vill säga en grejj på svenska, tilldig somsa att jag inte hade klarat ett engelska prov? till at boörja med så har jag mvg i engelska, o för dom som snackar om att inte mina skillz e hoga ,man ska rimma rått, vem fanna bryr sig om du ska ta upp en cocaflaska och mata mig med som en nappflaska, bar för de rimmar lr kanske skulle kunna va ett svårt rim så hurra ni, de låter juh hur jävla gay o bögigt som häslt, jag kan sätta hela mitt liv på att om ni inte typ hade känt till easy e vilket ni kanske inte gör o jag hade läägt upp typ boyz in the hood lyricas så hade ni bett mig suga o sagt att jag sög, men endå e easy e typ den största ikonen inom rap föutom typ tupac Cruising down the street in my 6-4 Jockin the freaks clocking the dough Went to the park to get the scoop Knuckleheads out there cold shooting some hoops A car pulls up who can it be A fresh El Camino rolled, Kilo G He rolls down his window and he started to say It's all about making that GTA chorus Cuz the boyz n tha hood are always hard You come talking that trash we'll pull your card Knowing nothing in life but to be legit Don't quote me boy, cuz I ain't saying shit Donald B's in the place to give me the pace He said my man JB is on freebase The boy JB was a friend of mine Till I caught him in my car trying to steal my Alpine Chased him up the street to call a truce The silly cluck head pulled out a deuce-deuce Little did he know I had a loaded 12 gauge One sucker dead, LA Times first page chorus Bored as hell and I wanna get ill So I went to a place where my homeboys chill The fellows out there, making that dollar I pulled up in my 6-4 Impala They greet me with a 40 and I started drinking And from the 8-ball my breath start stinking Love to get my girl, to rock that body Before I left I hit the Bacardi Went to her house to get her out of the pad Dumb hoe says something stupid that made me mad She said somethin that I couldn't believe So I grabbed the stupid bitch by her nappy ass weave She started talkin shit, wouldn't you know? Reached back like a pimp and slapped the hoe Her father jumped out and he started to shout So I threw a right-cross cold knocked him out chorus I'm rollin hard now I'm under control Then wrapped my 6-4 round the telephone poll I looked at my car and I said, "Oh brother I throw it in the gutter and go buy another" Walkin home I see the G ride Now Kat is drivin Kilo on the side As they busted a U, they got pulled over An undercover cop in a dark green Nova Kat got beaten for resistin arrest He socked the pig in the head for rippin his Guess Now G is caught for doin the crime Fourth offence on the boy, he'll do some time chorus I went to get them out but there was no bail The fellaz start to riot in the county jail Two days later in municiple court Kilo G on trial cold cut a fart Disruption of a court, said the judge On a six-year sentence my man didn't budge Bailiff came over to turn him in Kilo G looked up and gave a grin He yelled out "FIRE!" then came Suzy The bitch came in with a sub-machine Uzi Police shot the bitch but didn't hurt her Both up state for attempted murder chorus
ska sammanfatta min felstavade kommentar innan, SVENSKAR KAN INTE ETT SKIT OM RAP DE E DRF DE INTE FINNS EN ENDA JÄVLA SVENSK RAPPARE SOM KOMMER LÄNGRE ÄN SVERIGE, DOM BLIR FAN INTE ENS KÄNDA I DANMARK LR NORGE FÖR DOM INTE KAN NGT!!!!!!!!!!!!!!!!! O JAG HAR SETT ATT DE FINNS JÄVLIGT MÅNGA SOM STÖR SIG PÅ ALLA FOLK HÄRT INNE, FINNS BARA TYP BÖGAR MED KEPS PÅ SNE O SPRETIGT HÅR DSOM DTICKER UT, SVENNE HOROR SOM HETER SVENSSON I EFTERNAMN O TYP LITE HALVRIKA, THE FUCKING ORIGIN O RAP IS FUCKIN GANZTA GANGZTA LIVIN IN THA MOTHAPHUKKIN GHETTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
couldnt agree with you more dessa töntar leker för mycket
OCH PLUS SÅ SKREV JAG DISSEN FÖR MER ÄN ETT ÅR SEN SÅ HÅLL KÄFTEN TÖNTJÄVEL DU VAR FAN INTE MYCKET BÄTTRE FÖR ETT ÅR SEN! JAG HADE SLAKTAT DIG PÅ EN BATTLE TÖNT!
Ni behöver träna på det mesta.
I tego arcana dei!
inför lås tråd-funktionen till trådskaparen! until then, snälla lås denna.
Finns det inte svenskar som blir kända utanför sveriges gränser? Hahahahahahahahaha. Du borde nog göra din läxa innan du pratar min vän :) Jag kan rabbla upp ett flertal. Kan inte komma på en enda polack though :/ Men det är ju klart, är ju svårt att knuffa ner alla kända polacker från dom höga topp-placeringarna :/ Den enda bögen här med kepsen åt fel håll är nog du ska du se. Du ser så jävla pinsam ut. Vad fan vet du om min ekonomi? Och även om jag hade varit rik, tror du att det hade varit något som jag hade skämts för? Shit, vem fan vill inte ha cash?
Och vem/vilka är det som leker för mkt? Helt seriöst, ni tänk efter nu. ShOoOoOo jAg sKa PrAta eNgLiSh From NoW On CuZ ThAt MaKeS mE sOoOoOo MuCh cOoLeR, yOoOo MuThAfUcKaAaAZzZz
Haha, and I´m back again. Lil_KK eller ska jag säga Kevin Kristiansson som du egentligen heter, är det här verkligen du HAHAHAHAHA Hurru, Krille för fan. Vilken extreme makeover :) Igår stod du där med dina hiphop kläder och trodde att du var från the projects, och nu har du spännis t-shir och 40 kilo vax i håret :) Man ska nog passa sig lite för dig, du ser ut att vara deep in the street.
Och Kevin Kristiansson? Snälla, för Guds skull. Säg inte att du är från Sverige/Skandinavien"and all swedish punkass motherfuckers can suck my cock" Men här kommer nog mitt favorit citat:"D O double G cause theyre keepin it real" Snoop Doog? Keepin´ it real? Hahahahaha där bevisade du just hur mkt du kunde om hiphop hahaha. Du blir bara mer och mer pinsam för varje dag. Du kan sitta och pumpa dina Snoop tracks och tro att du kan hiphop, men SÅ HÄR REAL ÄR SNOOP DOGG och DEN HÄR FÅR MAN JU INTE GLÖMMA
Nuff said!
Hahaha, jag garvade åt det med :P
ag håller med Snooooopy faggy dogg är en fucking sell out! Förresten så lyssnar många människor jag känner på polsk rap din dumme hora och jag känner ingen utanför Sverige som diggar svensk rap för språket är för mjukt! Du vet fan inte ett skit om polsk rap så du borde hålla käften och sluta snacka om saker som du inte vet ett skit om! Wow du måste verkligen inte ha ett liv du postar upp mina rhymes som jag skrev för mer en ett år sen och så postar du upp en bild som du har antagligen tagit från bildagboken!
skaffa dig ett liv seriöst
1. Bilden är från hans press. 2. Nej jag vet inte ett skit om polsk rap, det har du rätt i. Länka lite fet polsk rap, om det finns nån.
3. Okay enough, vi har hört att det var ett år sen du la dom där raderna. Du kan sluta försöka försvara dig nu.
4. Hur mkt kan du om svensk hiphop egentligen? Kan du ens rabbla upp SameBlood klicken t ex ? Eller tror du att jag syftar på att Adam Tensta is shit?
ok skulle vilja se dig ha en fuckling beef med fucking easy-e o kalla han för en liten hora i ansiktet, snoop e så jävla känd eftersom han utvecklas o ger folkewt vad dom vill ha?, sensual seduction hare fan toppat hur många LISTOR SOM HÄLST, SNOODPGG SKULLE GÄRNA FÅ KNULLA MIG
dessutom så heter jag kevin udvaros kristiansson, kuk så jävla coolt namn
jajaj gå ni o lyssna på emilush horor
här e riktiga krigare o bra hiphop
Hahaha, jag misstänkte att va bög, nu fick jag det bekräftat. Skulle aldrig falla mig in att lyssna på Emilush. Jag lyssnar på Nas, Pac, Outlawz och Eminems gaaamla låtar som du antagligen inte ens har hört. Kan du helt seriöst säga att det inte är äkta hiphop?Jag hatar MTV HipHop, sånt som du älskar. Snoop Dogg & co är lika pinsamma som dig. Och tack för att du länkar en låt som inte är på engelska. Hur dum är du Krille? Haha. Länka lite fet polsk rap på engelska, om det finns någon.