mighty & Thorén vs sezzler & dizzyswe (2on2, 8bars each)
2on2 keystyle, sezzler och dizzy mot mig(thorén) och mighty. till 7 votes as usual, visa lite intresse här nu. peace! Sezzlers: Nu är det dagsför er att smaka på mina bravader Våldtar din morsa och misshandlar din fader Jag tar mig an Thoren och Music of steel Och det blir lika mycket kaos som när vi bytte trafiken till högerfil Jag och diZZySWE är här för att krossa er för första och sista gången Som när jag krossade din tjej och hon skrek "fyfan vilken lång en" Jag är inte bara lång, utan också jättehög Din brud var inte kass, hon sög diZZySWEs: Music of steel battlar bara på engelska enligt presentationen men du och Thoren är bara sära, som separationen Ni är de onda i filmen, jag och Sezzler är goda som smaksensationen vi tömmer magasin tills era karriärer är slut som ammunitionen Är din musik är av stål? Mina rim är hetare än en masugn så jag smälter dig och lånar resterna till att göra min rad astung Hela dagen har varit åt helvete, men jag fick i alla fall äga er jag är alltid redo för att battla, bara att säga till om jag ska dräpa fler Mighty ståhlmannen: Sezzler, you are annoying like a bagpipe , or a wack fight
that´s right, shut that fat mouth , cuz I´m mad tight the day when I see a black light , than you´ll win this shit
there´s no such thing, like a nice and hot
finnish bitch Dizzy dawg , you piss me off , with your lines so wack our rhymes is phat , just like we freeze time like that
Mighty and Thorén verbally kill your little bitch squad
cuz we are little bit raw , sharin´ our brains with Jiqsaw Thorén: Jag och ståhlmannen chillar fett men vinner allt vi deltar i yrselmannen siktar snett och sezz gör allting felaktigt sezzler sniffar mjöl och särar röv på fritiden (inte alls cool) och dizzy har fan minst kön sen istiden (inte alls stor) sezzler tar emot, han är bög och undergiven känd i kompiskretsen som den sötaste recievern och varför tror ni dizzy har massa flensost i tänderna? (fråga den jäveln) hans flickvän har mens så jag har mensblod på händerna (caught redhanded)
Jadu , mighty räddade skiten , galen text , bästa ja sätt ifrån dig . ni andra va inge höjdare, men försvararna vann /L
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Sezzlers So-so punches, flowet kändes inte något vidarediZZySWE Bara för att man kan klämma in en massa "långa avancerade ord" så betyder det inte att det kommer vara det vinnande konceptet. Y'all need flowMighty ståhlmannen Chea, är det rhymemaster T? Du flowar lika fett som vanligt, big up yo!Thorén Bra punches, helt ok flow. DiggadesVote Music-Of-Steel & Thorén!
/Shadow
Lvs - tackar man :) Håller inte med dej om att det är det bästa jag lagt, men kul att du diggar ;)_Shadow - Tack för rösten och tack för att du skriver ett par rader också. Tjiiia :)
_Shadow P16 Vart står det att jag har "långa avancerade ord"? Om jag vill ha långa avancerade ord så kan jag plocka fram bra mycket värre än de där. Sen förväntade jag mig ingen seger, det är första gången jag ser något från de andra snubbarna, så jag tänkte inte "Oj, nu plockar jag fram massa långa ord så vinner jag".
Jag är inget proffs på det här, men brukar det inte vara frågan om att svara på det som de första skriver? Ta inte illa upp, det är idel feta rader från grabbarna, men ska man inte svara?
Ta inte illa upp nu Mighty, men de här raderna:
"Sezzler, you are annoying like a bagpipe , or a wack fight that´s right, shut that fat mouth , cuz I´m mad tight the day when I see a black light , than you´ll win this shit
there´s no such thing, like a nice and hot finnish bitch" Hade man lika gärna kunnat applicera vart fan som helst? Feta rader, men det är varken ett svar på något över, eller något som behöver vara unikt för just den här battlen...Med andra ord; du kunde lika gärna ha skrivit det där för flera veckor sedan, och bara väntat på rätt battle. Säger inte att det är så, men det bara slog mig när jag tittade igenom det hela.
Feta rader, men jag är van vid att man ska svara på varandras rader (i princip).
Thorén, feta rader...Inga svar (förutom möjligen min rad om hetta vs din rad om istiden), men ändå najs :)
Säg till om jag har fel, det kan vara så att det bara är jag i hela Sverige som svarar på raderna som motståndarna lägger...
I tego arcana dei!
Dizzy Nu ska du få höra här pöjk. Jag och Thorén skrev våran skit igår kväll. Vi trodde att det var vi som skulle börja (därför har vi inga svar). Sen så tog ni er friheten att börja, för ni visste väl inte att vi redan hade skrivit. Så därför blev det här en oberoende battle helt enkelt. Hade jag fått erat ish innan jag hade skrivit så hade ni fått svar på svar, men nu blev det väl ett litet missförstånd eller nåt. Jag vet inte, allt har ju gått genom Thorén men vi trodde att vi skulle börja iaf.
Och tack för att du gillade raderna btw ;)
2-0 Mighty & Thorén
nice battle ...lite ojämn men över standard i B&C Sezzlers: tyvärr, inget som föll mig i smaken Dizzy : sära, som separationen -säkert lagd innan, men jag diggade iaf grymt att du försöker rimma på långa ord, synd att det är samma ord i slutet på orden det gör att det käns lite simpelt. presentationen separationen smaksensationen ammunitionen Mighty ståhlmannen: är inte så bra på att dömma engelska texter och gillar inte hur du stryker under rimmen känns lite oproffsigt (har iof samma problem när jag försöker visa mina ordvittsar att jag anväder jag " situations tecken" och folk blir som galna -men vill inte att folk ska missa dom ;) annars tycker jag att din text va fet ingen raad som stog ut precis men en jämn bra nivå. Thorén: ok rader Jag och ståhlmannen chillar fett men vinner allt vi deltar i yrselmannen siktar snett och sezz gör allting felaktigt -bra inledning hans flickvän har mens så jag har mensblod på händerna (caught redhanded) rolig ..men den raden kunde ha gjorts mycket bättre min röst går till Mighty & Thorén
---------Reklamplats---------
Music-Of-Steel P18 Förståeligt, då tar jag väl tillbaks det mesta. Jag skulle nämligen bort en sväng på kvällskvisten, så jag fångade Sezzler och skrev ihop några rader.
Beskeen Tack för att du gillade något i alla fall :) Trevligt att du gillade "separationen"-grejen, fast personligen föredrar jag "smaksensationen"... Känner lite lika annars, säkert någon som dragit "separationen"-grejen.
0-3, det börjar obra.
I tego arcana dei!
tack ni som röstar, och spec ni som motiverar och kritiserar! Och bristen på svar e som Tommy säger för att vi skrev vårat innan vi fick era rader=) keep it coming!
Vote: Music-Of-Steel & Thorén
-{remne music 2008}-
0-4, jag får be om revansch sen hoppas jag?
I tego arcana dei!
Folk börjar väl komma hem, så jag uppar.
I tego arcana dei!
v; sezzler / dizzy
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
JungSb - Hahaha okaii.. Får man fråga varför? Ingen diss mot er grabbar, men ah..
Vi kan icke-räkna den, han finns på min kompislista...Brukar inte räknas då? :)
I tego arcana dei!
haha nog kan vi räkna grabbens röst=) men en liten motivering skulle kännas lämplig? =P
Det var generöst...Vad jag ser så är han offline, men han kanske återkommer och upptäcker era kommentarer :)
I tego arcana dei!
Hehe jodå, den räknas, absolut. Tyckte bara att en motivering skulle sitta fint, som Thorén sa ;)
Den dog snabbt :S
I tego arcana dei!
Tycker bara att det var Thorén som visade skills i den här battlen faktiskt, så jag röstar på han och hans kompanjon.Jag och ståhlmannen chillar fett men vinner allt vi deltar i yrselmannen siktar snett och sezz gör allting felaktigt - Den här var fet, kaxigt och snyggt rimmat...och dizzy har fan minst kön sen istiden (inte alls stor) - Haha kul! Fast känns som många har kört liknande innan så det är väl aningen played out. But still, rätt kul!men du och Thoren är bara sära, som separationen - Den här raden som dizzy la är också rätt kul, men även den känns played alltså... Aja, vvvvvvote; Thorén och hans vän!
Hehe okaii. Thanks for the vote ;)5-1 Mighty + Thorén
dirty_flowetry P18 Jag har aldrig hört raden förut, men vem vet... 5-1 till Mighty & Thorén som sagt.
I tego arcana dei!
tack dirty =) kul att jag får mer hype än tommy av nån också ;)
Kul att jag får hype överhuvudtaget -_-
I tego arcana dei!
Akkej, sorry :P Men aja, räkna bort den bres ;)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
JungSb - Varför ska vi räkna bort den?
Vote; sezzler & dizzyswe stålis,,,, kändes för jobbigt med understrukna rader,, för rimmen är nog tydliga för att synas utan det, sen var det inget jag fastnade för. thorén gjorde det fett.. kunde dock ha omformulerat endel rader, är trött så orkar inte nämna vilka. sezzler gjorde det halv bra,,,,
flowmiss skulle jag vilja säga och lite hal taskiga punches
snurrigsvensk..
gillades rätt så mycket,,, sära ochsamma som andra sagt gillade ocksåÄr din musik är av stål? Mina rim är hetare än en masugn så jag smälter dig och lånar resterna till att göra min rad astung rolig punch :) och texten i helhet hadde bra flyt.. keep this up kul med 2on2 battles på en högre nivå :) peace nigguhss
nikk P16 Jag visste inte ens att jag hade betalat dig? ;)
Skämt åsido, tack som fan :)
I tego arcana dei!
hmm, nää för alla är det inte så självklart. 5-2 Mighty & Thorén
Upwards
I tego arcana dei!
v; Mighty ståhlmannen och Thorén.... motivering behöver jag inte ens ge för att det e så självklart lixom
Haha tack för rösten, men som Dizzy sa, det var ingen vidare motiveringen. Eller, det va inte ens någon haha. Ajja.
6-2 Mighty + Thorén
Ööööpp! Kom igen nu, det är förhopningsvis bara en röst kvar haha ;)
Det är max 6 röster kvar, men förhoppningsvis bara en hehe :P
Okej men nu får någon gärna droppa en röst :)
RÖSTA!
I tego arcana dei!
Äntligen säger jag bara :) Eller, jag kan väl säga tack som fan till channut med hehe :P Kul att du gillar :) Tack för en god match Dizzy och Sezzler .
Och Jonte , alltid ett nöje att köra tillsammans med dig :)
Music-Of-Steel P18 Bra rader av båda er där, tack för en god match!
...antagligen kommer jag utkräva revansch ;)
I tego arcana dei!
Hehe lugnt :) Och jag gillade dina rader med ;)
Kan tyvär inte säga att jag gillade din polares rader något vidare."Jag är inte bara lång, utan också jättehög Din brud var inte kass, hon sög" Liksom, va? Hahaha! Nu framstår jag som värsta översittaren :P
Music-Of-Steel P18 Haha. Ska försöka förklara (min tolkning). "Jag är inte bara lång, utan också jättehög": Ja, inte bara högt över marken, utan även hög på annat vis. "Din brud var inte kass, hon sög": Man kan ju säga att någon som är dålig "suger", det är nog en form av ordlek på det.
Han är inte direkt proffs, tror han har skrivit totalt 20 bars genom sin karriär, och varit inne på whoa 7 ggr ;)
I tego arcana dei!
båda sög kuk speciellt han som skrev det på engleska nödrim hela jävla tiden!
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
hade fan slaktat dig grabben
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
tsss nej han hade ingen flow och man förstod knappt texten hade han battlat på en amerikansk forum så hade ingen fatta ett skit vad han sa
Sederos P16 Jag säger inte att du inte hade slaktat mig, men jag ser inte vart jag kommer in i bilden; jag försvarar bara Mightys rader.
I tego arcana dei!
Tack grabbar och klart du ska få revanch om du vill! ch1llmannen verkar va aktiv igen om ni e på. Och det e ju du som vinner denna battle åt oss tompa;) tackar jag för! avslutningsvis tackar jag den allmighty amerikansk-hip-hop-allvetaren sederos för att han ärar oss med ett besök och expertiskommentarer här på simpla whoa! Läs ut nians engelska och kom tillbaks sen kompis.
Thoren P19 Jo, Sezzler var ju (no offence, Sezzler) mer eller mindre bara en avbytare i brist på andra. Det var efter mycket tjat jag fick med honom överhuvudtaget. Ch1ll är förhoppningsvis redo för att ställa upp :)
Tyst nu, Sederos kan allt! ;)
I tego arcana dei!
Sederos - Hahaha om du inte ens förstod så ska du nog inte kritisera. Dessutom, vet du ens vad ett nödrim är? Du verkar ju tro att du vet det så du får gärna plocka ut ett eller flera nödrim från min text och förklara på vilket sätt dom är nödrim :)
Aja, jag ska in på en japansk sida och kritisera dom grabbarna lite, för jag förstår inte ett skit av vad dom säger :) Puss