fo_shizzle Vs. Spinninya
Här kommer värsta dissen Jag slår ner på dig likt åskguden Tor Din röv ryker först för den är så stor Jag disekrerar din katt, din bror och din mamma Jag är värre än Jason ja jävlar anamma På Donkan hänger jag tills jag blir fet som en julklappssäck Så att jag kan gömma AK 5:an i mitt traktorssdäck Jag låtsas vara försäljare och ringer på hemma hos dig Och när du öppnar så bugar jag och presenterar mig Geväret får sen tala samtidigt som jag steppar Lämnar dig döende med ett leende på mina läppar //fo_shizzle fo_shizzle , vad är det, ni pallar inte solo? sluta fuska och tänk själva, sen är vi cool yo jag klarar denna battlen without being awake jag äger er och era rhymes som den värsta shejk okej, jag vet allihopa, den här dissen sög fett men redan innan jag la upp den stod det 0-1 dör dom behövde en livstid för klämma ur sig sin min blev klar på nolltid, now who's the BIG KING ? //Spinninya Först till 7 då guys, ta det inte personligt! ¨keep voting folks
.peace!
fo_shizzle På Donkan hänger jag tills jag blir fet som en julklappssäck Så att jag kan gömma AK 5:an i mitt traktorssdäck Du dissar ju dig själv, med att sägaatt du är fet. Och vaddå Ak5:a i traktorsdäck? Spinninya Det var lite svenelska kändes det som men jag lägger min röst på dig ändå. Röstar på Spinninya
2-0 looser! jag tycker det är trevligt att blanda lite, det är min stil ok? man pratar ju så, så varför ska man inte få ha det i sina texter? Bu för er som inte fattar stilen! Men jag har fortfarande starkaste argumentet: han skrev sin på typ en timme och jag var klar på femman! keep em coming
.peace!
..och så är dom ju TVÅ
.peace!
ThugGraffers röst borde ju inte räknas eftersom han inte ens orkade skrolla upp på sidan och kolla efter vad snubben heter... BU men okej då 2-1
.peace!
men baby, Snoop_Dogg , vad har jag gjort dig?
.peace!
Breef, kom igen, lägg din röst på mig! varför är alla sån språk-snobbar?
.peace!
Ni suger röv båda två, min röst går till mig själv.
---___---___---___---___
Min röst går till Slic-ATL ;)
There's only one way of getting rid of nuclear weapons - use them!
Spinninya Jo, det är sant. Du pratar så men det är väl ändå en värderingsfråga om man gillar att se det i en battle eller inte? Tihi. :) För övrigt är det ditt argument, som du nämnde, väldigt bra.
bu för orgasM-I-C ! Du pratar så men det är väl ändå en värderingsfråga om man gillar att se det i en battle eller inte? Är du min morsa eller vad är det här? =) puss på alla som gnäller men hallååååå ni kan väl välja. han kaxade sig och ville battla mig så nu vill jag se lite röster.
.peace!
okej det står fo_shizzle : 1 spinninya : 2 Slic-ATL : 2 Slic-ATL är påväg att vinna en battle han inte varit med i. Strong!
.peace!
sorry, snoop, tänkte inte på det.. det var ju breeef som töntade sig. puss
.peace!
Röstar på Slic-ATL, för de andra var värdelösa
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Jag leder, behöver inte ens skriva mera.
---___---___---___---___
Folkölskungen: word up! bra sagt mannen!
Jafan. Jag har helt ändrat uppfattning om det nu. Bra sagt. (Tur att jag har andra som tänker åt mig. Jag känner mig dum)
my baby Folkölsklungen har ju en hjärna till skillnad från vissa andra (Slic-ATL , du är inte så kaxig in real life), uppmana mig till å ta självmord å grejer. bu för dig
.peace!
förresten, kan du inte ta å skicka något till mig så svarar jag, eller är du för rädd att du ska bli spöad av en brud? en utmaning Slic-ATL !
.peace!
fo shizzle my nizzle våldtog ju grabben
(\_/)<br> (O.o)<br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
skulle det där vara en röst? och jag är ingen grabb i såfall. jag räknar inte dig om du inte säger förlåt! på min kärlekstråd, minst 8 rader........ nu är jag sur.
.peace!
efter som spinninya ber så snällt så röstar jag... på fo_shizzle! nej, jag skojar bara (var så illa tvungen) Vote: Spinninya. För att hon var bäst; inte för att hon bad mig rösta.
2-5, snart somnar jag.
.peace!
spinninya älskar din avslutningsrad men jag ahr som sagt röstat redan men good woork :P
(\_/)<br> (O.o)<br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
nej du har inte röstat förräns du har skrivit i kärlekstråden, baby! min battle, mina regler. i min tråd kallar man inte mig för grabben ostraffat! :)
.peace!