ville_du_nåt vs MurdaH
Mitt bidrag: Vi kan battla men har inte tid för amatörer- droppa svaret till denna utan multis så är det över- Svårt som fan att få fram någonting förnedrande- vet knappt vem du är, men ändå blev jag segraren- Punchlines? Jag sysslar inte med sån skit- jag droppar rader som svider på text utan beat- En rad ifrån dejvz känns som tio slag i pannan- här får du det du förtjänar, åtlöje åt dig å inga andra- Din presentation är uppbyggd på det du vunnit och förlorat- så lägg dit en förlust till för segraren är redan korad- Är MurdaH ditt artistnamn? isåfall måste jag skratta- allvarligt grabben, dags för dig att sluta rappa- MurdaH's bidrag: Kolla på killen, 0 i IQ och kallar sig wannabe snille // Kanske det va därför dina föräldrar skickade dig ti Chile // Efter 2 rader äru knäckt.. inte konstigt att du förlorar // Dina rhymes e små som myror, mina e STORA! // Ingen annan i whoa har en ful sak i namn: värdelös mening // Det hörs kling! du ser detta som en klar förnedring // Haha, hur känns det att genom internet bli knäckt // En rad hade räckt, men du visar ändå ingen respekt // Förlåt om du redan e död, ville inte ens mörda // Vad ska man annars göra en tråkig lörda // Du skriker efter hjälp men ingen hör daj // (skånsk dialekt) Jag gör bara min rapgraj, jag förstår att du blir skraj // Vill egentligen inte vara så kaxig med attityd // Jag tar din fule kropp, dumpar den i vattnet som en pryd-nad // Att bli ägd av en 11-åring, det måste vara svårt att acceptera // Jag lämnar scenen av kämpaglöd, du krälar i lera // Rösta och ge eran motivering nu grabbs/flicks. Först till sju.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
|