ville_du_nåt vs Mattan
Krig mellan ville_du_nåt och mattan. ville_du_nåt: Mattan pratar rapp och går till attack med en istapp- men jag står stilla och kollar på hans villa i flera timmar- rappar på tyska till afrikanska popbeats som låter skit- du var dum mot mig så jag kastar en kaffekopp på dig- jag träffar hallen och inte ballen men det var väl tur för skallen- för nu är jag arg som emil i lönneberga och snart börjar jag härja- jag kastar spaghetti och grytlock efter dig och hoppas att det tar stopp- men du fortsätter springa och rond2 blir rolig med vingar- Mattan: ville_du_nåt jag tror jag såg dig när du stod på en balkong- kom genast på att du såg ut som en stor tjock fotboll- tycker synd om dig för att du är blev född som inavel- shiit visste inte att dick är licka liten som din navel- och om jag snackar massa rapp så är ditt rapp skitsnack- sen när jag knäckte dig som om du redan var sårbar- och du började whina om att jag var som en stor barbar- om jag ska va ärlig så suger dina texter sten hårt!- Rond 2 kommer.......
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
|