[Audio] Kambiz - Jag lovar dig
http://www.youtube.com/watch?v=uPqUTtXg3dY Kambiz - Jag lovar dig Schatzi, Du bist und bleibst meine erste und letzte Liebe immer, ich vermisse dich! vers1; Har aldrig blivit älskad, sen träffade jag dig Hur skulle jag kunna veta att lycka kom så fort Aldrig känt detta spel, aldrig spelat dessa kort Visste inte att jag hade hopp inombords Det du visa mig va äkta, från de sämsta till ditt bästa Det va som födas på nytt, det va så fint Du sov hos mig en sommardag Blir du lika glad som jag blir när du ser att nån av oss har ringt Fyllde dagarna med ändlöst under Leva åren tillsammans och dela alla dessa stunder Plötsligt känns världen som en annan plats Igår va jag ensam, idag e du här Plötsligt ser jag saker som jag inte kunde se Det som verkade rätt tycks vara fel Och det som va fel blir rätt Du har värmt mitt hjärta som solen refräng; Aldrig utan dig (aldrig utan dig) En saknad som inte tar slut (kommer aldrig ta slut) Aldrig mera skilda åt (tillsammans) Svårt att leva utan dig (utan dig) vers2; Kommer aldrig sluta försöka o ge dig mer, ge dig me Har mycket kärlek att ge, så mycket mer o se Bara känna din doft får mig känna mig hemma Pussar dig fint varje gång vi ska älska Hur skulle ja kunna veta Att du bär på det jag vill ha Hur skulle jag kunna få dig förstå Att jag e förlorad utan dig (utan dig) Jag föddes för att vara med dig refräng; Aldrig utan dig (aldrig utan dig) En saknad som inte tar slut (kommer aldrig ta slut) Aldrig mera skilda åt (tillsammans) Svårt att leva utan dig (utan dig)