I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny rappare "Jay Rocca"?

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-07-01 09:54

Ny rappare "Jay Rocca"?

En osignad rap artist från Halland, har släppt två heta singlar på en talangssida och på youtube.
Är detta något att behålla?
Vad tycker ni?

"On My Way"

"The W.I.N"
http://thenextbigthing.se/#media?id=28970&aid=38880

Dålig kvalité och inte så bra studio kan man ju höra o tycka.

Han har ställt upp i en tävling "The Next Big Thing" och behöver stöd
Ligger på 14'de plats i top 20, om ni gillar eller är intresserade.
Gå gärna in på anmäl och anmäl er som jury jämte logga in i högra hörnet längst upp,
Och rösta på Jay Rocca, flera hiphop bangers är på väg också dock.

Tack.

(Inlägget ändrat av Gogaku 2011-07-01 16:28:54)

Cash is king!

2011-07-01 10:18
rip stephen perry
A.S.N.O.M

2011-07-01 15:43
Jag håller med ovanstående men du ska få ett seriöst svar.

Till och börja med: Fel forum.

2: Varför skriver du om dig själv i tredje person? Det är som en inbjudan till att håna dig. Som om det vore din manager som skrivit inlägget..

Låten som helhet: Det sämsta jag hört idag..... och det kommer från en som lyssnat på radio hela dagen. Men du är inte talanglös som rappare, du har potential, men stanna hemma i pojkrummet och fila på den några år och bygg upp en stil så kan du bli fet.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Rappare

2011-07-01 20:11
Men du är inte talanglös som rappare, du har potential

yes, du har helt klart potential, men de behövs mer övning.. uttal och känsla va de jag reagerade på mest..

sen de här att du skriver i 3e person, de e jävligt lame.. och om de INTE e du som postar tråden som rappar så tycker ja de e lite att ta i att skriva "två heta singlar".. iofs, smaken e olika men ärligt så jävla vasst vare inte... saknades en stor portion professionalism i hela taget tycker ja
Music makes me feel...