I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Min bästa låt hittills

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-05-03 01:52
Låter som att du behöver en psykolog - släpper man låtar på ett musikforum kommer man få kritik, och ifall psyket inte tål negativa kommentarer bör man låta bli..

Du personligen måste höra att din inspelning har usel kvalité, att du inte har större koll på det du gör.

Och Zittla... "Kom tillbaka när du gjort 30 piercingar.." VAD har det med saken att göra? Vad vet du om att folk här är heltatuerade, piercade och liknande?

Att man väljer att se ut som ett fucko med skrot i heeeela ansiktet och skriver om sin barndom där man blivit trakasserad - i en TRÅD med din låt som utgångspunkt, väljer jag att tro att du har personliga problem.

Men all lycka i framtiden..

2011-05-03 02:35
vad ska jag göra när jag har kommer tillbaka då? fisa dig i ansiktet istället för högtalarna?

jag tror inte att horan simonmannen skulle va så uppkäftig om han träffade mig på gatan.
klart som fan att jag inte skulle vara uppkäftig på gatan, så jag är uppkäftig här istället.

som simonmannen som är vuxen och har kiss-och-bajs-humor. jag stänger inte in mig i en bubbla, men jag tänker inte ta nått djävla skit från svin som simonmannen.
jag är bara ärlig? seriöst jag fiser i högtalarna!

det verkar som att du verkligen inte kan ta emot kritik om att du flowmissar osv. bara för de så är de så kul att säga nåt roligt som ''fisa i högtalarna''.. men allvarligt det är verkligen skit tråkigt o höra på din text om att du slåss o fäktas med knivar o grejer, skit trist! du borde lägga nå mer gladare rader som att jag fiser i högtalarna till din musik!!

tack för mig :)
http://soundcloud.com/simonmannen

2011-05-03 02:52
får jag fråga hur många de är som har fått hot brev från zittla?

2011-05-03 08:23
vadå fick du ett? haha
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!

2011-05-03 11:20
HAHAH jaa!

''nämn tid och plats om du vill dumma ut det på gatan
SimonMannen & Zittla

Användaren är inte inloggad Zittla
Idag 01:04

hora''

2011-05-03 12:31
Låter som att du behöver en psykolog - släpper man låtar på ett musikforum kommer man få kritik, och ifall psyket inte tål negativa kommentarer bör man låta bli..

Du personligen måste höra att din inspelning har usel kvalité, att du inte har större koll på det du gör.

Och Zittla... "Kom tillbaka när du gjort 30 piercingar.." VAD har det med saken att göra? Vad vet du om att folk här är heltatuerade, piercade och liknande?

Att man väljer att se ut som ett fucko med skrot i heeeela ansiktet och skriver om sin barndom där man blivit trakasserad - i en TRÅD med din låt som utgångspunkt, väljer jag att tro att du har personliga problem.

Men all lycka i framtiden..

jag behöver ingen psykolog för dem gör mer skada än nytta. jag tror inte att alla på det här forumet har en shaft apadravya, en deep shaft apadravya och en amallang som jag har. jag är också väldigt tatuerad.

2011-05-03 12:42
Zittla

30 piercingar och silikonbröst är skitbra när man ska slåss
höhöhö det är jag som är robert

2011-05-03 12:57
Zittla
Varför i helvete börjar du prata du om dina kukpiercingar för att folket inte diggar din låt?..
Jag fattar att du vill visa att du är hård och vill att alla ska fatta att du haft det asjobbigt, men det kommer inte få folk att tycka synd om dig eller bättre om dina låtar. Skärpning.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2011-05-03 13:23
Zittla
Varför i helvete börjar du prata du om dina kukpiercingar för att folket inte diggar din låt?..

HAHAHAH word on that!

2011-05-03 15:46
det jag menade var att ta åt dig av kritiken du fått, de flesta som ger bra kritik på whoa har flera år på nacken och kan sin grej, jag tog själv inte åt mig kritik i början men när man väl börjar göra det så sker utveckling enligt mig :)

och whoa haters går inte att komma ifrån tyvärr :(

pz

2011-05-03 15:54
verkar som att någon satt sig i skiten inför framtiden på detta forum iaf :) hehe
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker
Rappare

2011-05-03 16:24
hahaha skön kille!

jag tror inte att alla på det här forumet har en shaft apadravya, en deep shaft apadravya och en amallang som jag har. jag är också väldigt tatuerad

simonmannen
din mesiga lilla fitta. kom tillbaks när du oxå har gjort 30 piercingar och 2 implantat så kanske jag ska respektera dig, men det kommer du aldrig våga din lilla fitta. kom tillbaks när du har fått krokben fällda framför trappor , som jag har fått, din kuksugare. kom tillbaks när du har varit igenom helvetet som jag. passa dig djävligt noga. hora.

hahaha ligg mä mej.. Det här gjorde min dag! :)

Förövrigt till låten så jag gillade jag inte den alls, Ljudet va katastrof.
Men fortsätt öva så blir det nog bra i framtiden :)

fosho
Rappare

2011-05-03 16:45
Nää fan detta va inge bra, mixen låter förjävlig och ditt uttal störde jag mig på
Som dom flesta säger, ta åt dig kritiken och utvecklas istället för att säga emot och börja bråka.. men det har du väl typ redan fuckat antar jag
www.youtube.com/ajdiin91

2011-05-03 17:18
det jag menade var att ta åt dig av kritiken du fått, de flesta som ger bra kritik på whoa har flera år på nacken och kan sin grej, jag tog själv inte åt mig kritik i början men när man väl börjar göra det så sker utveckling enligt mig :)

och whoa haters går inte att komma ifrån tyvärr :(

pz

jag ska försöka ta till mig kritiken jag får och jag gör mitt bästa, hädanefter tänker jag inte svara på dem som bara snackar skit och sysslar med nätmobbing som vissa här uppenbarligen gör.

AjdiiN
jag gillar din musik mannen, big up!! tack för konstruktiv kritik förövrigt. hur menar du att jag har fuckat upp, det är väl kanske inte konstigt att man blir arg när folk talar om att fisa på ens musik som man har kämpat med och beter sig som 3 åringar.

2011-05-03 18:08
Jag behöver nog inte säga något om låten kanske eftersom den talar för sig själv.
Du har fått alldeles för mkt skit i mitt liv för att tollerera mer? ja du där har du det, dra ut dina känslor på micken och spotta ut skiten du har fått ta från folk så lär det bli ett grymt flow med känsla :P "Pleace com again" när du har gjort det å låt oss få höra din skit alla slängt på dig. Haha asså jag tror det skulle bli sjukt fett om du gjorde det. För jag förväntar mig inget direkt från dig efter det du just släppte i detta audio forum. Men som sagt dra ur dig all skit du har på micken då till ett riktigt jävla Aggrobeat och släng upp det på whoa, skulle bli uppenbart roligt att lyssna på hahaha.

2011-05-03 18:14
Zittla verkar vara en stabil och bra människa med självinsikt i överflöd.
Låten är däremot kääääääääss.
Moderator

2011-05-03 18:20
Tråd låses!

Tråden låses på grund av urspårning och för många uppningar av trådskaparen.

(Inlägget ändrat av shitmannen 2011-05-03 18:21:09)
//TW