Får tacka ödmjukast för alla kommentarer och kul å se att folk kan argumentera! Men snälla håll de i era gästböcker. Låten är min reaktion på deras politik. Sen att jag förknippar honom med adolf hitler har jag redan förklarat tror jag. Men kan göra det igen, har själv stått å kollat när jimmie å hans bögparti stått å pratat. Där dom rakt ut skyller allting på invandringen, lågkonjuktur invadrare, brott invandrare osv osv. Låter lite likt adolf hitler eller hur? Precis! Därför kallar jag honom nutidens adolf!
Coastin' Chucks!
Vilken grym förbättring!!!! Shit:) ja lyfte från marken! Fortsätt radikal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SJUKT FET LÅT MAN! Big up till dig! PZ!
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!
Nice flow, skön röst men refrängen var utdragen, lång och pinsam textmässigt. För övrigt håller jag med Liquid i det mesta han sa. Sen tror jag att du skrev en sådan här text lite för uppmärksamheten också.
Nice flow, skön röst men refrängen var utdragen, lång och pinsam textmässigt. För övrigt håller jag med Liquid i det mesta han sa. Sen tror jag att du skrev en sådan här text lite för uppmärksamheten också. för uppmärksamhet eller inte, så gjorde han det jävla bra!!!
sorry för jag skrev rätt mkt i tråden, ska ta det i GB om det kommer mer ^^ igen grym låt man! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
AjdiiN, du har Paint-talanger ser jag ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Hahaha rätt skillad är jag :D
www.youtube.com/ajdiin91
fyyyfaan va tungt emad! riktigt jävla tungt! :)
Ja helt klart är låten bra, och jag förstår att det är din åsikt o syn på deras politik, men samtidigt är det och ta i och kalla han Adolf, eftersom SD inte riktigt skyller ww1 på ett folkslag, utan bara att massinvandring utgör mindre svensk mentalitet, och det är vad dom står för? Men som sagt så är det en bra låt och innehåller mkt bra, tack för mig :) -Liquid.
Tackar för din kommentar liquid, tack som fan till dizzy och otis med och alla andra :) Glädjer mig å se att ni gillar det.
Coastin' Chucks!
Älskar låten:D!!!! Skönröst o allt när fan kommer kontraktet!!!!!!???? Jag skiter i politik what so ever så länge inte SD vinner. är ändå minderåring o får inte rösta men som alla andra blattar hata den som hatar dig!!
Prestige is the shiiieeeeeeeet
Bra låt, röst, flow -inlevelse etc. Men texten föll mig inte alls i smaken;) Jag håller helt & hållet med dig Dizzy!
tungt !
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Fruktansvärt bra låt. Tror dock att Jimmie Åkesson tar det som en komplimang när han kallas för nutiden Hitler, hehe.
va skulle jag vara utan mina bröder?
det är såhär musik ska låta!, bra attityd och bra budskap fred ut
Helvete, Det är det här jag vill höra! Du har en förjävligt grym attityd och en sanningsenlig text delvis partisk men du kallas väl inte radikal utan anledning! fuck asså keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan va glad jag blir på whoa, bäst e ni :) ! Kärlek / R
Coastin' Chucks!
möjligt att få texten till denna mördar låt? peyz!
din mamma
för er som ville ha lyrics, har tagit mig tiden att skriva ner den. bra jobb R.intro+hook ;"vi måste öppna våra fucking ögon va ere här? sträck upp era händer, ta fram två fucking fingrar fuck sverigedemokraterna lets rock it!" vers1 ; sverige är änglikalikt storfrihetsamt \ människor som får dig att kännas vid \ empati kärlek omsorg för folk för andra länder \ nä broder de saker som inte sanna längre \ döms för dina kläder hyn är inte likadan \ lika barn leka bäst och du är inte likadan \ så du får inte kännas vid någon empati \ eller att nått i hela landet skulle vara änglalikt \ för du bär på något etniskt du är inte svensk \ även om du föddes är så är du ingen fredrik \ du pratar annat språk hyn är inte likadan \ lika barn leka bäst och du är inte likadan \ följer adolfs fotspår vi klandras \ för lågkonjukturen för platsen vi bor på \ klandras för att vara socbarn \ och att vara blattejävlar som endast förstör vår bostad \ref ; är det de här ni vill förknippas med? \ nutidens adolf hitler \ ni vet han som förintade sex milijoner \ rösta på han och alla ni är mördare \vers2 ; deras aspekter på samhället är som avfall \ dom har spottat ner vårt grannskap så mycket att det blivit en badplats \ kallar oss för stökiga de e klart vi blir stökiga \ när vi simmar runt i skiten som ni avlat fram \ berövat dom har tagit våran fina syn på sverige \ så varenda person i styrelsen är en hagaman \ lägg ner pratet om att hjälpa barn som genomgått ett jordskalv \ när faktum är att pengarna spenderas på en stor stark \ men vi får ingenting ja vi ska vara nöjda kort och gott \ men när ni inte lyssnar är de klart vi slänger molotovs \ för dom får sin predrika låta som en kvittrig fågel \ som zoran ismajl röstade vi bränner upp jimmie åkesson \ den enda hundlagen som borde finnas i sverige \ är att jimmie ska sätta sin munkavel för den valpen \ har kissat på och använt oss som rastplats men \ vi ska visa honom hur vi blattar kampar amstaff \ref ; är det de här ni vill förknippas med? \ nutidens adolf hitler \ ni vet han som förintade sex milijoner \ rösta på han och alla ni är mördare \ hook ; är det de här ni vill förknippas med? \ nutidens adolf hitler \ ni vet han som förintade sex miljoner \ rösta på jimmie åkesson och alla ni är mördare \ mördare mö-mö-mördare mördare mö-mö-mördare \ är det de här ni vill förknippas med? \ nutidens adolf hitler \ ni vet han som förintade sex miljoner \ rösta på jimmie åkesson och alla ni är mördare \ mördare mö-mö-mördare mördare mö-mö-mördare \ du mördare du mördare du mördare \ du mördare du mördare du mördare \ rösta på jimmie åkesson och alla ni är mördare \ du mördare du mördare du mördare \ du mördare du mördare du mördare \ rösta på jimmie åkesson och alla ni är mördare \ref ; är det de här ni vill förknippas med? \ nutidens adolf hitler \ ni vet han som förintade sex milijoner \ rösta på han och alla ni är mördare \
Nästan rätt :D tack så mycket. Kan lägga upp de riktiga! Några få ord som blev fel wait :) Text Sverige är..änglalikt/ Stor frihet samt människor som får dig att kännas vid/ Empati, kärlek, omsorg för folk från andra länder/ Nä broder, de är saker som inte är sanna längre/ Döms för dina kläder, hyn är inte likadan/ Lika barn leka bäst, men du är inte likadan/ Så du får inte kännas vid någon empati/ Eller att nått i hela landet skulle vara änglalikt/ För du bär på något etniskt/ Du är inte svensk även om du föddes här så är du ingen fredrik/ du pratar annat språk,hyn är inte likadan/ Lika barn leka bäst, men du är inte likadan/ ....Följer adolfs fotspår/ vi klandras för lågkonjukturen för platsen vi bor på/ Klandras för att vara socbarn,/ Och att vara blattejävlar som endast förstör vår bostad/ Reff. Deras aspekter på samhället är som avfall/ Dom har spottat ner vårat grannskap så mycket att de blivit en badplats/ ...Kallar oss för stökiga de klart vi blir stökiga när vi simmar runt i skiten ni avlat/..fram Berövat och våldtagit våran fina syn på sverige, Så varenda person i styrelsen är en haga-man/ lägg ner pratet om att hjälpa barn som genomgått ett jordskalv/ När faktum är att pengarna spenderas på en stor-stark/ men vi får inget säga vi ska vara nöjda kort och gott/ Men när ni inte lyssnar är de klart vi slänger molotovs/ För dom får sin predikan att låta som en kvittrig fågelsång( soran ismail rostade, vi bränner upp Jimmie Åkesson/ --den enda hundlagen,/ Som borde finnas i sverige är att jimmie ska sättas i munkavel/ För den valpen har kissat på oss och använt oss rastplats/ Men vi ska visa honom hur vi blattar kampar amstaffs!/
Coastin' Chucks!
haha aight :P worth a shot! tack för orginalet :)
simon1986 fattar inte varför jag ska komma till sthlm för att fortsätta en diskution som inte ens är en diskution, mer två olika synpunkter ... lät lite som att vi skulle ut på gata och slåss, ps. jag är ingen bonde, finns för övrigt mer bönder i sthlm än i sandviken, även %mässigt
Yours truly, Slobe
Är du trög eller nånting? Ta de i era gästböcker
Coastin' Chucks!
varför grinar du? som att du alddrig tjafsat lite i nånns tråd? va glad att jag uppar tråden ist! im out
Yours truly, Slobe
Kan vara för att det inte har någonting att göra med låten så därför hanvisar han bara er att skriva i gb istället för att smutsa ner ! HajJ!
Robinholta af Pankbanken!!
Jimmie åkesson vill ju dock hjälpa invandrare bättre än dagens sverige, vi tar in runt 300000 invandrare om året och sätter alla på samma ställe och ger dom minimum pengar för att överleva, han vill minska invandringen och ge dom bättre stöd, även ta in mer dom som behöver det ist för dom som inte behöver komma in i sverige. Och jag håller helt och håller med honon, jag skulle inte vilja bo i tex rosengård eller rinkeby. jag tycker bara alla är fjantiga som har något problem med SD. Vi bor i sverige och jag är stolt svensk och vill att sverige förblir sverige. OCH nej jag är inte rastist någonstans, tycker bara det är för mycket. hejdå
We make rap, but we live hiphop
vad har det med adolf hitler ??? han döda judar inte arfikaner m.m . å dom bore minska insläppet för om det inte fortsätter så kommer sverige inte ha plats . då kommer vissa få sova ute ist . jag är inte rasistisk eller så men sant . :)
Så jäääävla word på Pekkehlito P18
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Adolf Hitler tog död på sånna som inte var som han själv Jimmie Åkesson vill inte att muslimer utövar sin tro, att homosexuella ska få gifta sig eller adoptera. Först måste man vara påläst innan man bara kommer med en massa påståenden. Svenska folket har ingen aning om vad de har röstat på. SD säger EN bra sak...men man får inget höra om allt annat... vad hände med mångfalden?? Vi gillar olika! Jämförelsen är en metafor, o ni som inte förstår det borde kanske lyssna på något annat. Radikal du är min stolthet =)
simon1986 Men jag orkar fan inte jiddra, dom töntarna kommer aldrig in iriksdagen ändå:D Simon1986 fall du inte visste de så var om redan i riksdagen ;)
r-d Adolf Hitler tog död på sånna som inte var som han själv Nej nu börjar man ju nästan bli sur! Adolf hitler var Jude själv!!! Fan lär er lite!
Över till låten :P
Den va riktigt bra . Inget alls att klaga på :) Fortsätt!
Tungaste jävla feta skiten på länge! Sparas och sprids!
En sverigedemokrat skrev "men han stod för att rädda den vita rasen. Och kolla nu, det finns muslimer/invandrare överallt i Europa och i USA... Det är? därför vissa personer hyllar Hitler fortfarande." och Hitler började som SD nu och blev först därefter värre och värre under ett antal år, så det är inte så konstigt att de kallas "dagens Hitler"
Pekkehlito P18 & Rea P18 Jag gissar på att ni båda är sverigedemokrater.. synd att ni är så blinda bara. Sverige tar in långt under 300000 invandrare per år.. vi tar in 1800 per år tror jag (lite osäker men runt den siffran iaf)Jimmie åkesson vill ju dock hjälpa invandrare bättre än dagens sverige jaa, eller hur!? Och romerna lämnade frankrike "frivilligt" Iaf, bra gjort radikal! Postade oxå en låt om SD idag.. ta en kik på den om du vill
http://www.myspace.com/akinonline
Eminem på svenska? Fan mannen låter sjukt bra!
Peace out, punkt slut ;)
Så jävla bra!
Gillar din attityd och hur du framför texten. Synd bara att mina öron inte riktigt diggar din röst till 100%. Men det är väl en smaksak. Du är duktig helt klart, så ta det inte på fel sätt:)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Jävla va fet den här va, big up!
Käft
Dizzy89, WORD! Håller med dig på allt du säger, folk har inte en jävla aning om vad dom snackar om. Till låten, den var fett
Ruggigt, ruggigt, jävligt ruggigt fet låt! Missa inte denna whoa!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Fetaste någonsin R! Jimmie Åkesson blev MÖRDAD! ;)
Måste tacka enormt mycket för att den har slått här :) Sååja! Tackar ödmjukast för alla comments / R btw, akin din låt va av kroken yft!
Coastin' Chucks!
upp för fan :D
100 kommentarer broder! :D:D
Robinholta af Pankbanken!!