Fett låt! Skönt flow och klockren text!
riktigt fet låt Big up
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs
Tungt, det bästa jag har hört från din sida
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungaste låten jag har hört på länge! :D 10/10 får den! Keep it up guys! Till whoa, Låt inte SD vinna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fy helvete va tungt det här va! Grymt flow och skön jävla attityd. 10/10 sparas! keep spittin'!
denna knullade i öronen, så jävla fet text !! skön attityd !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Fyyyyyyyyyyyyy fan vad kung:)!!!
Älskar eran kärlek! Bäst är ni. Måste proppsa min syster som lägger reff! Underbart att syskon kan skapa magi. Tack för att ni lyssna och remember VI BRÄNNER UPP JIMMIE ÅKESSON! fuck SD!
Låten finns även på myspce
http://www.myspace.com/radikalneutralmusic kärlek / R
Coastin' Chucks!
Sverige Demokraterna ;) <3 bra låt endå, fast jag gillar dom :)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
du är fetast broderrrr!!!
Robinholta af Pankbanken!!
Så sjukt skön du är :) love /eliah
ELIAH !
Fet som fan!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
lite fel att kalla dom dagens adolf hitler kanske, men låten var fet mannen!
Yours truly, Slobe
galna verser, riktigt tunga, men reffen sänkte det lite! good job though!!
Tuuuungt mannen! Gillas grovt mycket, bra jobbat som fan! Och ja, FUCK SD I RÖVEN!!
www.youtube.com/ajdiin91
Tackartackar, kul å se att de diggas :) /R
Coastin' Chucks!
Fett, och ledsen att jag inte bidrog med något beat, har inte haft något flow inne på hiphopbeats senaste tiden. Men tungt äre!
Riktigt galet, bästa du gjort!
Sverige Demokraterna ;) <3 bra låt endå, fast jag gillar dom :) Man, du är fan pinsam på alla håll och kanter :D Till låten, satan i helvete vad tung den var. Diggar verserna bättre än reffen. Din attityd gör allt!
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676
riktigt tung! , digga den sjukt mycket :) simma lugnt !
WWW.BASSMUSIK.SE !
På vilket sätt är man mördare för att man röstar SD? Kanske är en metafor? Låten sa mig ingenting. Den förklarade inte varför jag INTE ska rösta på SD. Rappmässigt så var låten tjock.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
SethDee Sverige Demokraterna ;) <3 bra låt endå, fast jag gillar dom :) Kanske dags att byta musikstil om du nån gilalr SD din feta jävla wannabea! För osm många verkar glömma, så är hiphopen dom svartas musik ifrån början, så om du ska syssla med du kallar "rapp" så ska du fan inte gilla SD jävla tönt!
Klockren låt ananrs, första jag hört med dej, enda jag inte diggade var reffen, låter lite osm hon inte håller tempot och flowet uppe eller hur man ska säga:/ men visst hon hade nice röst
SD kan suck my black dick!
Att jag kallar Jimmie Åkesson för nutidens hitler eftersom att han börjar sakta men säkert med att skylla ifrån sig på att invandrare är anledningen till att de är lågkonjuktur i sverige. Börjar milt likna de som hitler gjorde. Inte för att jag tror att jimmie någonsin kommer att kunna nå den positionen men hans skrämselproppaganda samt lögner för att det ska låta bra och att han ska låtsas veta om vad han säger är bara löjlig. För de finns inga grunder som bygger på det jimmie åkesson säger är sant. Därav min reaktion. Att blattarna är felet till att sverige ser ut som det gör och smutsar ner vårt grannskap mer än va de redan varit nersmutsat. Förstår du?
Coastin' Chucks!
fett! bra gjort man
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
JÄVLIGT tung musik.. Fattar fortfarande inte varför du hänger här. Skaffa dig ett fucking kontrakt och släpp din skit på Spotify nu. Din musik är för kvalitativ för Whoa. Nuff said. Som vanligt, ÄLSKAR jag din röst. Hur du leker med dina röstlägen gör låten bara underbar. Fucking öronorgasm på hög nivå. Dessutom var din syster en REDIG jävel på att sjunga. Keep it up. Men som Missbruk sa, låten får mig inte att undvika att lägga min röst på SD. Även fast jag redan har röstat, och det var verkligen inte SD, men ja.. Du fattar vad jag menar.
Wurrup?
Dags att dra och rösta snart, ska ställa mig på taket och skjuta alla SD'are :)
www.youtube.com/ajdiin91
simon1986 hur kan du säga att hiphopen är dom svartas musik från början? musik hör inte till nån annan än dom som lyssnar/ utövar den, dummaste jag hört, bara för att svarta var först så har dom ju aldrig haft nån ensamrätt på den, sen får man rösta på vad man vill och bara för att man håller på med hiphop betyder det inte att man måste rösta på ett visst parti, själv tänker jag inte rösta alls, inte ens blankt. förlåt för offtopic
Yours truly, Slobe
Slobe P20 Det jag menar är när jag tänker på hiphop, så tänker jag automatiskt på 2pac, dr dre, snoop dogg och anda svara undergroundrappare, och inte sån jävla technobeats och skit som förstört dagens hiphop ,Nä men man kanske ska visa respekt till dom som grundade den musiken man själv sysslar med om du fattar?
när jag tänker hiphop tänker jag på eminem vinni paz och aphaty! visar man respekt till dom om man inte röstar sd? förstår inte vad dom har med svensk politik att göra
Yours truly, Slobe
Underhållning P18 Så jävla underbar kommentar du anar inte! Ni andra, kul å se att ni kan diskutera om saker och ting men kan ni vara snälla å ta de i era gästböcker ist? :) thx / R
Coastin' Chucks!
Slobe P20 Haha ok, ovanligt att du tänker på eminem som alla vita svenskar gör haha, men orkar fan inte ta en diskussion med en bonde från sandviken puss:)
Men som sagt tänker inte Smutsa ner Emads tråd men en sjukbra låt med världens bästa budskap! Så om du vill fortsätta snacka Slobe så ta det i gästboken min eller kom ner till sthlm jag betalar gärna tågbiljetten;)
Lyrics?
http://stcmusic.se/
Lyrics? Har du fel på öronen?
radikal, fett tungt.. sverige kommer bli ett fuckat land om sd får makten.. ett helsvenskt samhälle med inga invandrare är bara tråkigt.. där emot finns de småsaker som han säger jag tycker är rätt. men håller inte på de jävla partiet.. big up till låten! /M
fyfan vad jag inte ångrar att jag spanar in här. riktigt fet låt. grym jävla delivery o lyrik! dock tycker jag att all politik är fucked up... bara massa lögner o falska lovanden. grym låt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
radikal, fett tungt.. sverige kommer bli ett fuckat land om sd får makten.. ett helsvenskt samhälle med inga invandrare är bara tråkigt. . där emot finns de småsaker som han säger jag tycker är rätt. men håller inte på de jävla partiet.. big up till låten! /M okej, du är ju inte alls påläst what so ever..?
Sverigedemokraternas mål är inte att kasta ut alla invandrarna och göra ett helsvenskt land..?
dom vill stoppa upp invandringen tills vi fått kontroll över vårt land på alla olika aspekter. och införa nya regler såsom att om en invandrare mördar,våldtar,grovt misshandlar ect. så ska dom utvisas, vilket enligt mig är en bra regel. som jag tycker partiet som vinner faktiskt ska lägga en tanke på.
får åker du till USA och mördar ngn så får du antingen dödstaff. eller fängelse och sedan utvisas. det är ren logik den reglen. det har ingenting med hudfärgen på invandraren att göra.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
mr perfekt okej.. jag vet att dom inte tänker köra iväg alla invandrare i sverige och att dom vill ha en begränsning på invandring. är inte så insatt i politik men har läst och kollat rätt mkt på sverigedemokraterna. det är igentligen rätt fel att skylla på att bara invandringen mördar och våldtar också.. du behöver inte spela redig vafan
MakkeMusik P19 Bra sagt, skönt att se nån som har en hjärna mannen:DDizzy89 P21 Såg på rapport för nån månad sen ett repotage från sölvesborg där SD hade möta, och där sa dom rakt ut att ALLA kriminalitet e invandrarnas fel, och om inte det e rasistiskt, att dra alla över en och samma kam, då får du fan ta reda på fakta innan du försvarar SD
mr perfekt okej.. jag vet att dom inte tänker köra iväg alla invandrare i sverige och att dom vill ha en begränsning på invandring. är inte så insatt i politik men har läst och kollat rätt mkt på sverigedemokraterna. det är igentligen rätt fel att skylla på att bara invandringen mördar och våldtar också.. du behöver inte spela redig vafan eftersom jag rösta blank så står jag inte bakom något parti men det jag kommenterade va iaf väldigt feldömd åsikt om just SD.
och jag har aldrig någonsin hört dom yttra sig att det är bara invandrare som gör dessa saker..?
dom menar på att majoriteten eller iaf en stor del är det. och det är fakta på papper och inget eget tycke från deras parti..?
men det måste ju antligen bli hårdare straff i sverige eller någon form av utvisning för invandrare som begår större brott såsom mord.
självklart begår svenskar samma brott, många dessutom men man kan inte utvisa en svensk från sitt land. hade jag åkt till ett annat land så får jag ju anpassa mig efter deras regler, eftersom dom har riktiga straff där. men kommer du till vårt mesiga land och mördar ngn så får du högst 25år men du är ute efter kanske 10år för gott uppförande..? (och detta är fel oavsett svensk eller utlänsk!)
och nu när jag säger invandrare så menar inte jag mörkhyade utan nu pratar jag om alla utlänska nationaliteter, inget med hudfärgen att göra.
Dizzy89 P21 Såg på rapport för nån månad sen ett repotage från sölvesborg där SD hade möta, och där sa dom rakt ut att ALLA kriminalitet e invandrarnas fel, och om inte det e rasistiskt, att dra alla över en och samma kam, då får du fan ta reda på fakta innan du försvarar SD då får du väldigt gärna länka denna videon..?
där har varit rasistiska uttalanden från detta parti men vart enda en person som yttrat sig rasistiskt har blivit sparkade från partiet direkt eftersom det är inte deras mål.
som jag säger till alla, I Sverige tar vi fel på åsikt och rasism.
såfort jag säger; "en invandrare som mördat ska utvisas"
så tänker i princip ALLA att jag menar en mörkhyad, när jag som sagt innan, talar om ALLA nationaliteter, inte hudfärg..
jag tycker att SD har vissa bra ideer och vissa dåliga, tycker det om Alla partierna just därför röstade jag blankt. och ta nu inte mig som ngn jävla SD fanatiker, tycker bara de är sjukt hur folk misstolkar allting om dem, då det flesta endast går efter medias bild på dem...
Problemet med utvisning är väl vad vi ska göra med "svenska" brottslingar. För det är ju väldigt mycket så att man bara flyttar problemet, ska vi slänga ut "svenskar" som gör grova brott också? Om inte, varför då? Kommer man till Sverige och skaffar medborgarskap och hela grejen så är man ju svensk (förutom i "blodet" och "utseendet" och kulturellt och så), vad mer ska krävas? Andra generationens invandrare då, ska dessa också bli utvisade?
Dizzy Men vrf försvarar du odm hela jävla tiden då? Inte konstigt om man tror att du e SD anhängare, eller? Och jag har inte sagt att du e rasist eller har dömt dig pga dina åsikter, men undrar bara, du verkar försvara dom väldigt mkt men men Men jag orkar fan inte jiddra, dom töntarna kommer aldrig in iriksdagen ändå:D
Problemet med utvisning är väl vad vi ska göra med "svenska" brottslingar. För det är ju väldigt mycket så att man bara flyttar problemet, ska vi slänga ut "svenskar" som gör grova brott också? Om inte, varför då? Kommer man till Sverige och skaffar medborgarskap och hela grejen så är man ju svensk (förutom i "blodet" och "utseendet" och kulturellt och så), vad mer ska krävas? Andra generationens invandrare då, ska dessa också bli utvisade? alltså här är yttligare ett som media lurat dig i. SD kommer inte utvisa folk som e födda i sverige osv. eftersom just det du sa, dom blir svenskar! men dom vill stoppa invandringen för att först få rätt på alla fel vi har i detta landet.
sedan möjligtvis öppna upp invandringen igen om några år fast med väldigt mkt mer strikta regler. visste ni att över 90% av alla invandrare i detta land, kommit hit helt utan ID handlingar, och blivit insläppta? jag känner till ett antal personer som har nu falska namn och personnr. exempelvis är det en snubbe som är 17år här i sverige men egentligen är killen faktiskt 25år gammal! det är såna saker vi måste se till att få rätt på i vårt land. hade du kommit till vilket annat land som helst utan ID handlingar så hade dom skattat åt dig, här släpps du in. du vet inte vilka personer som finns här.
vet inte varför jag försvarar dom riktigt, jag tycker väl mest att media ger dom en väldigt orättvis bild. media vrider och vänder på exakt allting dom gör just för att dom inte ska få en ärlig chans.
ska berätta för er att för bara ca 1 månad sen så va jag starkt emot ALLT med SD just för jag bara läste va tidningar skrev,tv säger ect. sen fick en kompis mig till att läsa deras Egna uttalanden o mål, och jag blev jävligt upprörd över att dom pratar hela tiden om att allting är "vårt val" och ändå så sätter "dom" cencur på deras reklam...?
och en sista sak som fick mig jävligt förbannad på vårat jävla system, min mormor som jobbat heeeela sitt liv i sverige som dagis fröken, får lägre pension än en utlänsk pensionär precis kan ha kommer hit! hur jävla messed up är inte det..?
allting har inte med utlänningarna att göra, jag tror att några simpla ändringar i vårt system skulle ändra detta landet enormt.
Fyfan vad fett, big up till dig man!
Okej, LÅTEN: Sjukt bra, inget "rösta-inte" argumerande men fortfarande good-point, lite tråkigt och dra adolf hitler parrarellen? :S och sen 6miljoner? Var waaaaaymore som dog pga han, menmen, den är bra. Gillar flowet texten och röstläget, riktigt skönt.. MEN nu måste jag diskutera andra folks svar, snackar MASSOR bull i en sån här fin låt, dra upp en diskussion i en diskussions tråd och diskutera! Liksom, rösta SD = kränkning för Hiphop? Den som skrev det borde fan skämta lr? Vad jag vet har SD aldrig haft en kraftig rasistisk åsyn, och det har absolut inget med att göra om musikens bakgrund? Och liksom, det var massor mer som inte borde sagts i denna tråd, menmen, orkar itne ta upp allt som är fel för då blir man pessimist, hatare osv, förlåt att jag smutsade ner denna tråden men folk på whoa borde fan lära sig hur man beter sig. Radikal.. Bra låt, toppen faktiskt, gillades.slut! -Liquid.
denna låten var skit bra tycker jag :D.. det stämmer bra som radikal stämmer. !! GRYMT BRA :) diggas :)