I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Mainstar & Jazzy - Rapport

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-09-09 16:43

[Audio] Mainstar & Jazzy - Rapport

Ny låt. Vad tycks?

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-09 17:24
Big up till er grabbar, ni har potential båda två. Mainstar, känns som du fortfarande känner och försöker ställa in dig till den här genren av hip-hop, roligt att du testar. Jazzy, du känns mer hemma i den här genren.

Jag måste säga att jag tror att ni båda kan mycket bättre först och främst. Jag personligen hatar beatet så jag har svårt att tycka nått är bra på det. Till rappen, ni har båda en soft attityd, tycker det är bra. Flowet är stabilt, men blir lite tråkigt i längden. Vilket gör att det även blir lite tråkig dynamik i låten, den blir lite platt. Försök att leka med lite flow-variationer och spela lite mer på känslorna i låten, ni fattar.

Annars tycker jag ni lägger det bra och stabilt. Men ni kan bättre, det vet ni båda två om också. Men fortsätt att spotta grabbar.

Love & Respect.
Wizzie.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2010-09-09 17:38
Tack så mycket för den grymma kommentaren Wizzie.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-09 17:49
Detta e feeet skit!..
Micke From Mother Fuckin Miilk

2010-09-09 17:58
denna låten va grymt mycket bättre än låten du droppa igår!
flowet e riktigt nice, o attityden e soft! några sköna rader hade du oxå! mixingen e bra den med!

jag håller inte riktigt med wizdom, tyckte mainstar låter mkt bättre på detta än jazzy. Jazzy, du låter inte dåligt, men tycker ditt flow e lite stelt o så, aldrig hört dig innan heller. men men. bästa på tracken är mainstar enligt mitt tycke!

keep it comin!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-09-09 19:04
Mainstar, mycket bättre än låten du gjorde igår! Men IGEN måste jag säga att beatet är tråkigt :/ jag vet att du vill köra den härr stilen, men fixa kanske något underground shit med reff tycker jag, blir roligare o lyssna på! För jag vet att du kan skriva en bra reff, det haru visat många gånger!

Jazzy, Nja vene du var väl ganska bra, men tyckte mainstar sken över dig tyvärr, du var inte dålig men feel me, mainstar var bäst i denna!

2010-09-09 22:35
tackar allihopa :)
It's old school mäyn, can it be better?

Men det kommer annat ochså broe! Vänta och se :D

Pejz

2010-09-10 10:12
Gaystar & Yatzy goes wild!
Hou5

2010-09-10 10:13
Tack sötnos <3

2010-09-10 10:13
Musprutt
Hou5

2010-09-10 20:27
tack för feedbacken! one. http://www.myspace.com/jazzyjulle