VERS 1 denna låten e tillägnad till den ja älskar du gör mig hel, när ja känner mig deppad ja vill ha dig hela tiden i min närhet var du än är, så vill ja ha dig närmre vi delar bara lite ord, då och då men ja älskar dig endå, de måste du förstå vill spendera min tid med dig, nu och framöver men att få en sån som du, är som att få fyrklöver du har en kille, och ja erkänner ja är svartsjuk han har väldigt tur att få en sån som du skriver mina rader, samtidigt som ja spiller tårar mina känslor för dig är äkta, nått ja aldrig ångrar du förstår inte hur ja mår, hur mitt hjärta slår Tanken av dig, gör så att jag inte kan sova å när ja ser dig, du lyser upp hela min värld du är den första bruden som fått mig riktigt kär REFF Kan de bli vi två, gör allt och lite till Låt oss tillsammans spendera vår tid Skriver denna låten för att berätta hur jag känner Vill vara mer än bara vänner Vill att du ska vara mer än en vän kommer vara lojal upp till hundra procent Ber till gud vardag,att det ska bli vi två gör bvad som helst, jag bara ber om nård