fbws P20 Aa jag fattar ^^
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
galet fett!
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Slobe P20: Känner du för't, så gör't? Har du något emot en person och känner för att dissa denne, varför ens tveka?
Wurrup?
Det här kallar jag för mord. Men varför seriöst dra in hans barn i det här? Hade jag hört det om mina systersöner så skulle jag inte blivit glad. No offence my ass...
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
ne skulle jag dissa alla jag störde mig på hade halva whoa fått sig en macka med diss på
Yours truly, Slobe
Gud vilken chat det här blev nu.. :/ Svårt att hålla fingrarna i styr! Jobro: Nämnde tidigare att jag enbart drog raden för att se hur Whoa reagerade mellan mig och Seth. Har även förklarat att den raden kändes lite below the belt, men var bara tvungen att pröva. Slobe P20: So do it? Namedrops är alltid roligt att lyssna på! Droppa en hel låt på alla jävlar du hatar på Whoa. Har själv gjort det 2-3 gånger. Folk verkar gilla att lyssna på det. Att man sen får dissar tillbaka, och sen 200 dissar extra från fansen till töntarna du dissat, det är en grej man bara får ta.
Wurrup?
ne jag ser inte nyttan i det, släpper inte onördiga saker helt enkelt, puss
Yours truly, Slobe
tycker den var bra och jag har aldrig hört nån bra låt från robie och bara bra med dig men robie ligger nog på högre nivå än mig men låten älskar jag
japp , alla kan väll ta robie så aa ;D hehe men du är bra :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu kan väl för fan alla kommentera låten eller? verkar som dom flesta ljuger om sin ålder och inte kan hålla sig till ämnet för inte fan är du dope! snälla kommentera bara låten, har redan kommenterat men jag tycker att du utvecklas hela tiden vilket är positivt, och jag har redan sagt vad jag tycker om den raden, du kunde haft ett jämnare flow, men du stiger i mina ögon! fridens
skjuta hans barn ?? haha varför lixom om det är robie du hatar , tycker han är sämst men skjuta hans barn nej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kan skjuta dig med poesi.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Producent
2010-02-05 23:55
Enter
du har mig på din sida gällande detta din rap är stundtals jävligt bra, vissa låtar rätt keff.
Varför ska så många börja starta beef med han ? Så sjukt onödigt med tanke på vad han sagt innan. ärligt, käften bara...
tjillevippentjockkorv.
Good good!:D Du äger han :D Han har rappat länge men utvecklas inte xD
hah, diggar robie mycket faktiskt men denna var rätt fet.
sluta klaga på att folk dissar varandra, särskilt när det är såna här feta ! dig dis shiiit !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Måste joina skaran och säga att det var below the belt att nämna hans barn och jadajadajada. Men även om det är uttjatat är det sant, oavsett hur mycket du än förklarar varför du gjorde det.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Producent
2010-02-06 19:54
HAHAHAHA, patetiskt är det ju. Denna snubbe drar in barnet också vad är det patetiska? det är en disslåt man, DU är patetisk.
Måste hålla med Konstigt. Ärligt, det finns inga regler i "beef" allting är tillåtet. Det konstiga med detta är, att det är OK att Robie gör en hel låt om att en snubbes pappa är pedofil. Men när Enter droppar EN rad om hans unge, då är han en idiot som borde få ett skott i nacken? Familj som familj, spelar ingen roll ålder. Samma sak som att nämna någons mamma!
Producent
2010-02-06 20:19
nollettfemsju fick fram det jag ville få sagt. ska ni säga att något är fel gjort i en diss låt, så säg till om den inte innehållar dissar istället. trött man blir på whoa´s jävla kompisgäng som proppsar varandra hela tiden.
Diggade låten!
sedan skjuta ditt barn ^
det var jävligt onödigt -.-
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Konstigt P22 - Hade du läst allt jag skrivit så kanske du hade fattat min poäng ? Det som e patetiskt är att alla gnällde när Seth drog upp ungen, men ingen gnäller här, och ingen gnällde på han Robie när han drog upp Seth pappa, så min poäng i det hela var också att det är just en DISSLÅT, sånt förekommer. Vem är patetisk nu jävla nolla....Nollettfemsju P15 - Du är ute och cyklar, grejjen var nog mer att det var OK för Robie att kalla någons farsa pedofil, men så fort en unge blev indragen så whinade hela whoa på den där Seth. Och det jag tyckte var lustigt i den här tråden var att Enter drog en rad om ungen också men folk har knappt reagerat på den delen.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
fett diss. kan nån skicka beatet?
15 bast inge fjortisrapp hah
Du satte han verkligen på plats. Och jag tyckte bara det va kul att du drog barn-referensen följt av no offence :)
Jag gillar flowet, vissa rader var flera nivåer sämre än vissa andra. Men i helhet en rakt av bra diss, även om jag hatar korta låtar. Känns bara onödigt, du skulle gjort en 3 minutare och sagt att du skulle skjuta hans andra familjemedlemmar också. Jag tkr det är thugged-out gjort av dig. Älskar dig.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Sweet! Tycker det är kul med dissar (Med glimten i ögat)