I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Seth Dee - Dödsannonsen (Diss Robie)

Vår Hiphop - Audio & Video

Poet

2010-02-02 12:52
seth dee är gammla farbrorgrön.. mytoman baitar bögen ni vet.. han som baita danish o alla möjliga rappare.. keefa jävel!
 @ Defunctus bitches

2010-02-02 13:43
rappmannen
Denna text skrev jag å en till polare till mig tsm!

kan du inte skriva dina värdelösa dissar själv?
Whoa?..
Rappare

2010-02-02 13:47
Shit nu börjar det ju förfan bli mobbning här :P Ta det lugnt på killen. Vad spelar det för roll om han nämnde killen unge? Jag skriver låtar hela tiden om att döda/våldta barn och låtar där jag glorifierar pedofiler och våldtäktsmän. Han menar ju inte det han säger i låten. det kallas underhållning. Och ja dissen suger riktigt rejält och rimmen är über kassa och rimmar inte ens ibland men ni börjar gå för långt nu.
Ja

2010-02-02 14:17
Du blir käkad av Robie.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-02 15:14
Hur fan kan du snacka om hans barn på det viset? jag hade personligen sökt upp dig och dödat dig!

dissen sög by the way

Käft

2010-02-02 15:17
Visst att det är fel men Robie har ju gjort inprincip samma sak nu fast om hans farsa!

Vem fan bryr sig det här är internet bråk sluta lipa för fan! shue!
Robinholta af Pankbanken!!

2010-02-02 21:00
Mixet var sämst...
Hur gammal är du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-03 03:02
du kan inte hålla tackten, denna diss är inte svår
ja lyssna nu robie, jag kan nått du inte kan
jag kan hålla takt på beatet, de kan du inte alls

är från zinkims diss med filosofen te john tror ja det va

snälla låt mig höra vad du har mer att kunna säga

dä mäd :)

rappmannen säger : jag baitar inte en jävel...
damn right din blöjätare!

2010-02-03 10:11
Skillnaden är väl att din pappa är pedofil på riktigt?..
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi
Producent

2010-02-03 11:57
riktigt kass
:)

2010-02-03 12:39
mikemikemike

Hur fan kan du snacka om hans barn på det viset? jag hade personligen sökt upp dig och dödat dig!

du hade gjort det ja? men nu var det ju inte din unge det handlade om, så varför ens skriva att du hade gjort så? för att internet ska se hur hård du är? kan inte vänta med att se hur hård du kommer vara när du fyller 18. puss
Yours truly, Slobe

2010-02-03 15:51
du äger killen :=)

2010-02-03 17:02
Slobe

du hade gjort det ja? men nu var det ju inte din unge det handlade om, så varför ens skriva att du hade gjort så? för att internet ska se hur hård du är? kan inte vänta med att se hur hård du kommer vara när du fyller 18. puss

haha nääe, för att jag tycker det e äckligt lågt gjort av killen, och jag spelar inte hård jag säger vad jag tycker. puss
Käft

2010-02-03 17:11
skaffa ljudkvalité, sluta byta beat 2 gånger i ett intro, träna på ditt rimschema och tekniken i ditt flow.

INNAN DU BEEFAR!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2010-02-03 18:24
mikemikemike

okej, jag tycker dock inte de var så lågt att säga nått om hans unge, de va typ en rad han bara slängde in, no big deal, ni tar ju mer illa upp än snubben han dissar, hela whoa på mens är ju lika smaklöst som rfsu's nya kondomer. puss
Yours truly, Slobe