I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Seth Dee - Dödsannonsen (Diss Robie)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-02-01 00:11

Seth Dee - Dödsannonsen (Diss Robie)

yo!
Finns inte så mycket och säga... Lyssna o njut av låten iallfall;);D

Länk till http://www.speedyshare.com/files/20683258/Seth_Dee_-_D_dsannonsen_Diss_Robie_.mp3

FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-02-01 00:12
Intro:
Förlåt robie, att jag nämnde ditt namn
du är så bra, fan jag diggar dig fan
förlåt mig, jag vill vara din kompis
FUCK YOU MANNEN JAG HATAR DIG TJOCKIS
jag måste backa undan, för hämtar stanislav

Versen:
Vi kan beefa om du vill, jag fuckar upp dig totalt
vi kan börja lite lätt, sen blir det brutalt
din horunge, du kalla min farsa för pedofil
ditt enda barn är en jävla invalid
du borde ta hans liv, för nu är det beef
så din jävla snorunge kan vila i frid
..... nu startar jag ett krig
du ska inte snacka skit om min farsas liv
nu är du riktigt slaktad, jag hoppas du förstår
du kan inte hålla tackten, denna diss är inte svår
ja lyssna nu robie, jag kan nått du inte kan
jag kan hålla takt på beatet, de kan du inte alls
jag står för mitt ord, ditt ex är en jävla hora
ni två tillsamans "WOOW" ni kan bli stora
snälla låt mig höra vad du har mer att kunna säga
träffa mig o robin, ja då kommer det att smälla
jag är trafikolyckan men det var dig jag körde på
men robie "HAHAHA" du är död i denna låt
(det bästa) var att du dog på din hemmaplan
jag snodde dina cash, och pissade på din grav

2010-02-01 00:16
btw, stava fel på vissa ställen, men shit the same!

2010-02-01 00:43
stör mig på mixningen somfan, kunde inte lyssna klart för låter inte bra, tyvärr :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-01 00:49
Hur jävla dum får man va? Blanda in ett litet barn? har du någon anledning o dissa han? du dissade först men varför? kan du säga oss de?

nä detta va dåligt. robie tar dig 8bars accapella lixom. Inge kompisprops de är ärlighet
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2010-02-01 00:52
Word på McBlaster!!
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom

2010-02-01 00:58
McBlaster!?!?!?!?! har du hört hans diss till mig och robin eller??
Han snackar om min farsa att han är pedofil, och om du visste nått om min farsas liv skulle du nog flippa på det du med..
Visst nu kanske ni uppfattar att han är "pedofil" därför jag skriver detta, men det är han inte, men så länge han snackar skit om min farsa när det har hänt en sak om min farsa nu då flippar jag ut på han!!

så är det....
Jag skiter fullständigt om mixningen å inspelningen!

TEXTEN räcker med att läggas ut så krossar jag han iallfall, för nu har han inget å säga mer!!!!!!

2010-02-01 01:02
Haha, ger man sig in i leken får man leken tåla. vad trodde du han skulle göra? snacka om blommor och bin i dissen eller?

Låt Robie vara nu för i helvete.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-02-01 01:04
Jo jag förstår faktiskt att du blir sur. men va har de med hans barn att göra? De är lite skillnad och nämna en man som är runt 40-60 år och en unge som är mellan 2-5 år lixom. Men du kanske inte har nog med vett i skallen o fatta de ? De kanske är sant att din pappa är de? Hur vet jag ? Men ärligt talat så skiter jag i om han äre eller inte. Men man märker att du inte har nått vett innanför pannbenet. för du nämner ett barn. Tänk på hur du skulle reagera om någon sitter o säger att ditt barn är invalid och att du ska ta livet av han. du hade inte mått så bra. Tänk för fan ditt jävla klappträ

2010-02-01 01:05
Du är nog pedofilen, man snackar ALDRIG om ett barn på det viset som du gjorde i denna låten ALDRIG.

Skulle fan döda dig, att ens säga så borde fan resultera i dödsstraf
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-02-01 01:06
Stanislav är fan bättre!

2010-02-01 01:06
Ärligt...en jävligt dåligt låt, stör mig på mixningen, texten, Vem faaan säger sådär om någons barn?...ja allt var bara jobbigt..usch!

han tog dig så äre med det
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig

2010-02-01 01:08

Han håller iallafall takten betydligt mycket bättre än du

2010-02-01 01:11
ja, vad ska man säga... visst det kanske var lågt att gå så mot hans son, men som jag säger? ska jag köra nått om blommor och bär eller?
Vad vet du om min farsa kanske inte har det lätt? har kanske dött redan? vad vet du?? nej nej säger inget mer om detta.
skiter i, vill ni börja tjafsa om detta så visst gör det.. skiter i!
Tycker det är lika lågt som han gjorde om han/ni väl visste vad som är problem med min farsa!!

Så är det bara.. PUNKT SLUT!

2010-02-01 01:14
Ingen vill tjaffsa. Tror inte robie heller vill beefa med dig. Du hade ju inte ens en anledning till att dissa honom första gången?

2010-02-01 01:49
Mcblaster rövslickar du han eller? ska dra fram allt han skrivit på msn så borde du nog förstå mig varför jag dissa han!!

2010-02-01 01:51
Dra fram det då, jag vill gärna se vad du kan hitta på

2010-02-01 02:06
Nej jag rövslickar inte robie. Men vill se va du har för anledning att dissa han. och jag hatar när man drar upp någon annans barn.
Rappare

2010-02-01 02:17
du har seriösa problem nikki

2010-02-01 03:55
Robie flowar tyngre än dig, skriver bättre, dissar bättre, har bättre ljud, har bättre röst osv.

Nikki, alla vet att du är en ynklig liten jävla mytoman. Du är en råtta och en jävla fegis. Förresten, vad hände med din låt med Fonky som du skröt så jävla mycket om?

Om inte din farsa är pedofil, vem var det då som tog bilden på dig i trosor som du har som visningsbild? :D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2010-02-01 05:45
patetiskt..
du börjar lipa rätt mycket för att han sa att din pappa är pedofil.. tror faktiskt robie hade rätt där. för varför skulle du annars reagera som du gjorde?

Vi kan beefa om du vill

lyssnade du ens på robie's diss? han nämner ju själv att han inte vill beefa och att han vill vara ifred..

2010-02-01 06:25
diggade inte tyvärrr !!

2010-02-01 06:47
ey mixen var fuckt up rent ut sagt. det låter som datamick ungefär! så njaa det där gillade jag faktiskt inte.. du skulle bett någon mixa åt dig så kanske det hade blivit snäppet bättre.. frid
Robinholta af Pankbanken!!
Rappare

2010-02-01 07:15
Nej fyfan det har va riktigt skit dåligt. Jag ska inte säga något om grejerna om hans barn för jag tycker man kan skämta om allt. Men rimen är pissdåliga och rimmar inte ens på några ställen. Flowet är ett skämt, mixningen är pinsam och hela du är dålig.
Ni är sjukt häftiga både du & Robie när ni skickar dissar fram & tillbaka så här.
Ja
Rappare

2010-02-01 07:20
Mixningen suger hårt!
Hör nästan inte vad du säger.
Robie knäckte er :)

Och att dra upp ett litet barn i en "BEEF" som handlar om dig och robie?
Fast du verkar ju vara helt twistad i huvet.

Ett litet tips.. Ta reda på säkra fakta om den du ska Beefa imot.
I stället för att snacka massa skit om hans barn ;o

Just for fun.

2010-02-01 07:31
M-Prod varför säger du er när det bara är Seth dee i denna ?
Robinholta af Pankbanken!!
Rappare

2010-02-01 09:07
får jag fråga var du spelar in? OCH VAD FAN SPELAR DU IN MED? låter seriöst som om du sitter under vattnet eller nåt, TOTALkasst.
Make love, not war!

2010-02-01 09:42
Du suger mannen. Värdelös text, vart fan är punches? Jag smålog inte ens en enda gång. Det här var totalt jävla värdelöst. Och Robie, om du läser detta, skit i den här snorungen. Låt han göra bort sig mer istället. Blanda in ett barn liksom. Tönt.

2010-02-01 09:50
Dålig mixning och allvarligt snacka ALDRIG om någons barn han tog dig fett med hans diss och han sa själv att han inte ville ha beef så lägg ner nu

2010-02-01 10:19
du är bara en stackars bög rappmannen du är en stor bebis med blöja bara! du låter fööjÄÄvvla dåligt må jag säga :'(
föresten hörrö snor du texter från ZinKIM wannabe ZINKIM hahahahahahahhahaha han är mycket bättre än dääääj jallafall det ända som va coolt med dig är att du faktiskt KUNDE spela in på ett rätt okey beat :O det dunkade lite snyggt så det va bra ! "D Robie knullar dig i bajsringen med eller utan sin baby , förlåt bebis men du va wack assååw!
pusspåröööy :O *flörtflört*

2010-02-01 11:32
du suger din farsas kuk så kass du är. är inget fan direkt av robie, men han e ju fan så mkt bättre än dig?
o sen hur kan du säga att du inte bryr dig om mixing o inspelning?
då kan du likagärna droppa ENBART låten, du hade skonat våra öron lite då iaf.

lägg ner attention seeker.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-02-01 12:01

bara en sak, vad har dessa raderna och göra med varandra mannen? :)
vad har barnet med beefen och göra.

aja, jag tyckte de inte lät alls bra, dålig inspelning.. känns som att du är rätt osäker på vissa rader på många ställen. hoppas de kommer bättre skit

frid.
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!

2010-02-01 12:27
Vet inte ens vilka dom här jävlarna är, men faaaan vad alla whinar alltså ? Den ena kallar den andres farsa för pedofil i sin diss, den andre kallar den enas unge för invalid.. Som någon sa åt den här snubben, "är man med i leken får man leken tåla", AA precis, det gäller väl fan båda två. Snacka om dubbelmoral på vissa alltså haha
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-02-01 12:33
i denna leken är allt tillåtet utom att dra in småbarn vafan!
pappan kan iallafall tala för sig själv, det kan väl knappats en unge på 4-5 år?

2010-02-01 12:40
de här va bara pinsamt skit

2010-02-01 12:52
markulinen P18 - Dom som dissar kan väl tala för sig, istället för att folk här ska whina åt dom så kan dom väl whina själva ? Det är en diss för fan, båda grejjerna dom säger är liksom personliga saker båda parterna kan ta åt sig av, att den ena är en unge rättfärdigar ju inte det den andra snubben sa..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Battlerappare

2010-02-01 13:06
skämmigt deta bara
JoaquinRoyale

2010-02-01 13:21

Känner igen de där två raderna som fan!
Kan dock inte komma på vart, men jag har hört det i någon annan diss..
Fail som fan att baita, ärligt.

Gällande det du skrev om hans barn, man borde sätta skottpeng på dig, ärligt.
Vem fan bryr sig om han kallade din pappa pedofil, det verkar ju helt ärligt stämma med tanke på din reaktion över det hela. Lär dig att ta saker med en nypa salt, även om det skulle vara så att din pappa är pedofil, vafan, lär dig vända andra kinden till. Det är inte så jävla svårt.

Men att dra in hans barn, där går gränsen. Mammor, pappor, bröder och systrar har jag alltid ansett är på gränsen men okej att dra in i en diss, men absolut inte under några omständigheter ett barn!

Kommer inte recensera låten ett dugg då du inte är värd det.
Gör om, gör rätt.

Idiot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-01 14:31
Känner igen de där två raderna som fan!
Kan dock inte komma på vart, men jag har hört det i någon annan diss..
Fail som fan att baita, ärligt.

jag säger ju att han har baitat mig i sin förra diss mot denna killen så varför skulle han inte baita nu? Äsh..Seth suger
Coastin' Chucks!

2010-02-01 15:50
han är fan bättre än dig.
soundcloud.com/jerrones

2010-02-01 16:26
Hur kan du säga att du krossa han när hela tråden är emot dig på den punkten?

2010-02-01 18:28
Jag spolade 30 sekunder tills du börja rappa, lyssnade typ 15 sekunder nåt sånt bara för att konstatera: Du tog honom inte. Har du inte hört hans svar så bör du kolla i forumet.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Producent

2010-02-01 18:44
Uselt...
One Day.

2010-02-01 18:47
Och seth klagade på min kvalite på min gamla låt ;D

2010-02-01 23:45

Hade du sagt det hära om min unge så hade jag personligen löst ut en tågbiljett, åkt hem till dig och misshandlat dig så brutalt att du aldrig kunnat stå på dina ben igen.

Det är bara min åsikt.

Nu till din " diss ".

Jag känner varken dig eller robie , så bryr mig alltså inte hur de går för er.
Din mixx är whack, din attityd håller inte, dina rader håller inte.
Du gör bort dig genom att nämna hans unge.

Fridens.
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2010-02-02 00:08
fattar inte the big deal igentligen, alla grinar över ungen, tror inte ungen tar direkt skada av de här.

Jag bryr mig inte det minsta i nån beef eller så, men fan man blir ju lite sur på alla som säger att han borde dö för att han sa nått om en unge, fan låt dom sköta sitt, har hört värre saker om ungar, sluta grina whoa.

puss
Yours truly, Slobe
Rappare

2010-02-02 00:28
word på Macke, asså Nikki jag kan visa våra konversationer på msn, du är en hycklare narcisist mytoman, du är fan allt jävla handikapp.... Så trött på dig och dina lögner asså! Sen att du drar in barn i allt är sjukt! Sök hjälp för fan

Over N' Out

Rappare

2010-02-02 00:30
Och en sak till grabbar, snart kommer han droppa musik igen, fast under ett annat artistnamn, han skäms så jävla mycket! han har alltid skapat bråk med ett namn, sen byter han och fortsätter så.... Ska jag dissa dig nu också då Nikki, du har baitat mig i flera låtar, du har använt mina låtar sagt att det är dina, du har använt andras låtar och skickat och sagt att det är du, men kom ihåg vi har träffats :`)

2010-02-02 01:42
hahha bror det var fan 2,3år sen din idiot, inte pratat med dig på msn på länge, så vad är ditt problem?
sne vadå byta artistnamn, kommer aldrig byta artistnamn...

och jag skiter i vad alla tycker, ingen vet nått om min farsa.. därför jag flippade ur på hans förra diss..
sen skiter jag fullstädigt i vad alla säger..
Och nej jag baita inte en jävel...
Denna text skrev jag å en till polare till mig tsm!

2010-02-02 10:32
Och nej jag baita inte en jävel...

Så du påstår att det var din poolare som baitade:

??

För de raderna har du inte kommit på själv, har hört dem någonstans ifrån, minns dock inte var. Är däremot 100% säker på att jag hört dem nånstans.

Finns säkert mer i dissen, eller mer i dina andra låtar som du baitat, såatt..
Kan du inte skriva själv, skriv inte alls.
Tror vi har en MangeMannen (aka Esco) wannabe i huset..

fyfan..

/ W

2010-02-02 10:38
Btw, även den här raden känner jag igen som fan från någon annan disslåt:

Kanske inte till punkt och pricka, men från "jag kan nåt du inte kan" till "kan inte du alls" tror jag någon större artist dragit, typ Kaggen eller någon.
Pallar inte söka reda på låtarna då alla redan verkar veta att du baitar.

/ W