Din lilla poäng där är ju hur fel som helst? Ifall du var sämst så skulle han vara helt duglig. Vilket han fortfarande är. Diggar honom inte direkt, men jag rådiggar hans mix. Och jo, han är över dig. Och vem är det egentligen som leker Nikki? Är det inte du som för något år sen jiddra på msn att du skulle döda mig? Att din polare "mohammed" hade 9mm och allt vad det nu var. Sen när din "kompis" som skulle "backa" dig hotat dig med stryk för att du drog in honom i allt så skulle du helt plötsligt inte döda mig? Sluta snacka om folk som "leker" när det faktiskt är du som gör det.
Dra åt helvete!
Åh vad jag älskar enter ibland ! :$
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckeru kan träna mer på flow och lyric så blir det nog bättre men allt annat var nice ! "pmki, nej jag säger inte att jag är bättre en han... men är jag sämst, är han sämre en sämst." bara jag som tycker att det slår ut varandra ? no hatin, jag ger kritik :D One love/ Käääz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Okey tråkigt för dig då ferdiii ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Du är full av skit som ett reningsverk.. Hör du det? Har setat här & läst vad du har skrivit & summeringen är att det är du & inte jag som snackar skit. Jag har aldrig sagt att jag är bäst, att jag är bäst över hela Whoa, att jag har skivkontrakt etc. Det är ju bara löjligt! Sanningen är att jag aldrig ens har pratat med dig, det grövsta jag gjort mot dig är att ha tackat nej till dina vänförfrågningar här på Whoa;) Vad vet jag, det kanske sved? Tycker du borde ta & skaffa dig ett liv mannen, det skriker ju GEE MIG HYYPEE i den här tråden. Du skulle få mer uppmärksamhet om man slängde in dig i en bur på Kolmården! Du kan inte mäta dig med mig, dina rader sög & din acapella låter så instängd att man kan tro att du har spelat in i en kista specialbyggd för världens minsta man. Gå & lägg dig din jävla tönt! Du har ingenting att komma med.. Snorunge!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, Robie vad snackar du om? Jag har ett nytt konto här på whoa nu! Skulle jag ens säga mitt förra artistnamn så skulle du fatta direkt vem jag är.. Jag hade dig på min förra msn för drygt ett halvår sn när jag hette "Nilleyo" här på whoa. Och då skröt du om att du hade skivkontrakt och att du var en av dom bästa här inne på whoa.. Tycker det är du som är pinsam som inte vågar stå för saker du har gjort överhuvetaget jävla big man! Sen så hörde jag utav ( Robin ) att du hade bajtat han i en låt "Förlåt Mig" eller vad låten hette... Så Lägg ner din jävla pooota. pissluffare
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Det är skrattretande att läsa dina påståenden för det är allt vad det är. Vi har aldrig talats vid tidigare & jag har aldrig sagt påstått att jag har skivkontrakt. Sist jag glodde på min
Myspace så stog det att jag är osignerad;) Dont talk the talk if you cant walk the walk, thats wasup!
Jag har inte baitat Robin, faktum är att jag aldrig har baitat nån. Du som verkade ha koll på mig? Då borde du ju känna till det att jag skriver verklighetsbaserade texter som oftast bygger på det jag själv vart med om.. Så hur går det ihop när ni kallar mig för baitare?
Jag ska inte ens behöva sitta här & försvara eller förklara mig men så här ligger det till. Jag & Robin hade tydligen en gemensam bekant, Blaster.. Blaster frågade mig om jag ville gästa på en låt han arbetade med, texten skulle bygga på att man bad om ursäkt till sin familj. Jag tyckte att det lät intressant så Blaster skickade över beatet vi skulle spela in på. Jag vart klar ganska fort, hade skrivit min text & spelat in hela versen. Veckorna gick & Blaster kom aldrig till skott, han fick aldrig sin vers inspelad & min del av låten låg bara där.. Eftersom att jag var nöjd över vad jag åstakommit så valde jag att släppa min del! I samma veva släpper Blaster en låt åt Robin här på Whoa. Texterna handlade om samma sak & det var samma beat. Jag brydde mig faktiskt inte & jag bryr mig inte nu heller. Men Robin började istället att påstå att jag baitat honom, han spelade till & med in en disslåt åt mig. Men vad grundade han det på? Varför skulle jag baita någon annan? Det ligger inte i min natur.. Jag vill få utlopp för mina känslor & känna att jag förmedlar något vettigt. På vilket sätt skulle det gynna mig om jag baitar en Förlåt låt riktad mot ens familj? Nej jag tycker det är klent av er att häva ur er sånna påståenden..
Jag tycker du bara har idiotförklarat dig.. Wow, du är trött på min musik så då sätter du på dig tänkarmössan & snickrar du ihop en disslåt riktat mot mig. Inget av det du säger i låten är ens vettigt, på vilket sätt tycker du att du dissat mig? Känner du att du åstakommit något stort? Det enda du gjort är att måla upp dig själv som boven i dramat.. Det är lätt att häva ur sig påståenden, det kan vem som helst göra. Det är kanske inte lika enkelt att bli hörd, då finns det amöbor som dig & ni väljer att ta en genväg.. Ni skriker efter hype genom att kasta poänglösa dissar efter den person som ni i själva verket kanske vill vara som.
Också ganska pinsamt att anklaga någon för bait när du själv, Nikki har baitar Block 44. Det var så vårat lilla "bråk" startade. Med att jag kände igen raderna och du vart helt jävla pissed. Aja, pallar inte bry mig.
Dra åt helvete!
Jag vart klar ganska fort, hade skrivit min text & spelat in hela versen. Veckorna gick & Blaster kom aldrig till skott, han fick aldrig sin vers inspelad & min del av låten låg bara där.. Eftersom att jag var nöjd över vad jag åstakommit så valde jag att släppa min del! I samma veva släpper Blaster en låt åt Robin här på Whoa. Texterna handlade om samma sak & det var samma beat. Jag brydde mig faktiskt inte & jag bryr mig inte nu heller. Men Robin började istället att påstå att jag baitat honom, han spelade till & med in en disslåt åt mig. Hahahah klart dom gör så om du suger!
www.youtube.com/ajdiin91
Haha, jag tycker att det börjar mer och mer se ut som att du dissat dig själv totallt Mr.Seth Dee. Att en kille kan snacka så mycket skit som uppenbart inte är sant förvånar mig faktist. Nu ska jag inte hata på dig för att du inte blivit bra än, men jag tycker du ska överväga åtminstone VEM du dissar och om du ens kan mäta dig med den personen - ligger du inte i samma klass ska du helt enkelt inte dissa han. Jag är ledsen att säga det men Robie är sååå mycket bättre än vad du är och sen har jag sagt till dig förut att du inte ska hålla på med dissar när du ligger på den nivån du ligger på nu, blir bara pinsamt för din egen del. Men jag kan ge dig ett tipps som troligen kommer hjälpa dig mycket i början: Kör 4-takts rap, kan gå in mer i detalj om vad det är för nått i pm om du vill veta mer, orkar inte skriva här. PEACE// Markulin
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tror inte detta kommer hålla till ett enda öre, Robie kommer pissa på dig.. om hans lägger tid på detta!
Jag vill bara att du ska veta att du är verkligen sämst seth, hur kan du själv tro att detta är bra, och dessutom, bättre än Robie? Om man kan kalla någon "whoait" så är det fanimig du! "Alla hatar Robie på whoa, så är det väl klart att jag vann? hehe!". Jag hoppas innerligt att du slutar med det här tramset och inser att du är inget annat än grus om man jämför dig med Robie. Och Robie, McBlaster aka WeestbY är den största rövslickarn/wannabe'n du kan hitta, så snälla gör inga sammarbeten med han, han har skämt ut sig så jävla hårt att han inte vågar släppa låtar, så jag förstår inte varför han säger till folk, som tex i ditt fall, om man vill gästa han på någon låt. För då blir det som det hände med dig, versen ligger i flera veckor utan att något händer. Jaja, lycka till i beefen grabbar, höhö.
keffa bög
gangsta rap made me do it
Allt tog väll ungefär en timme samanlagt! Visst, låten är väll inte planerad eller nått. Så jag gjorde jag gjorde väll låten rätt så snabbt! Alla på Whoa.nu skiter fullständigt i hur lång tid det tar att göra audioforumslåtar. Aldrig hört Robie, så kan inget säga om låten som disslåt, men låten som låt var skit. Träna på allt.
sämsta jag hört
snacka inte bait seth, du baita mig i din lilla " freestyle"
Coastin' Chucks!
Ja tittade på raderna igen, ASSÅ SNÄLLA GUBBEN! du har ju baitat mig mer än så Du låter som en sexåring som sa det fatta...jag gör en väggmålning utav dig ditt liv är som mitt pisstest (negativt) MINA RADER FRÅN HOBBY GANGSTER LÅTEN! herregud fitta va pinsam du är!
Coastin' Chucks!
Robie : haru lust o länka låten som "du tänkte göra med weestby/blaster" som ej blev klar =) ?
@ Defunctus bitches
Riktigt pinsam diss. Och att du dissar utan anledning sänkte bara nivån på låten ännu mer.
Skydrive, här har du
låten jag arbetade på med Blaster.
thx =)
@ Defunctus bitches
nej......
www.samyprod.com
Ajdin: Blir så besviken! du är en av få på detta stället som alltid är konstruktiv och kreativt tänkade så lägger du av alla människor i en sån jävla pajaskommentar som "klart som fan du dissas om du suger". Man dissar väl fan inte ngn för att personen suger?!?!?!?!? Då skulle man ju få dissa 200 personer om dagen. Vad i helvete har hänt med denna kulturen? Vart är vi på väg? Beef började som en grej att på micken konfrontera sin nemesis och istället för att "slåss" så löser man det på micken. Det började som en "mogen" grej men har blivit en omogen. Man beefar ngn och visar att det vi båda gör är musik men jag tänker inte "knulla din mamma, bazza din syster" utan jag visar vem som är man genom att skina över dig på ditt eget språk, med en fet beat, med en skön text, skönt delivery.. inte med sånna jävla kommentarer. För fan du kan musik så skriv aldrig sånt där igen!!
I always tell the truth, even when I lie
hur kan du rimma backa med kakel lacka och fortfarande ha någon självrespekt kvar ?
Hahaha, fan nivån och de flesta på whoa är inte mkt at ha på nåt sätt men det måste ju vara första gången nån släpper en "diss" eller vad det ska föreställa och skjuter sig så jävla hårt i foten... Kan fan inte sluta garva :)
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!