FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Intro: Först så får ni höra en liten diss från (Robin) till Robie. Sen så får ni höra mig prata lite gran...Versen: för jag käkar dig, motherfucka mannen kan du backa så jag hoppas du fattar, din lilla kackel lacka lägg ner och hacka på samma sak, så backa sakta så fatta, för nu är du riktigt slaktad du skrattar först, men du kommer skratta sist så fatta, du blir slaktad av seth dee Så jag gör det, och alltid kommer göra kommer alltid vara som en sysha i ditt öra Du låter som en sexåring som sa det fatta...jag gör en väggmålning utav dig ditt liv är som mitt pisstest (negativt) Som du fattar, så har du inte så långt liv robie är fetast, han är värre en än björn han blev mobbad i skolan, satt alltid i ett hörn du är värre en kaggen, kolla på din kropp hör av dig, när du fått se på din snoppReff: robie, vem är han han som spänner rösten som fan robie, vem är han som inte kommer någonstansOutro: Så får ni höra en liten snutt på Robie. Sen snackar får ni höra mit prata lite igen!!!!
hahah, skaffa bättre rhymes och flow än den du dissar först ;) nästan sämre än han ju..
Haha okey! Kul att du lyssna iallfall ;p
Diggade inte första raderna där me dubbelrimmen men rästen va najs :) Men hah lite synd om robie fan haha han har fått ett par dissar de senaste :p
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
haha precis, kan hålla med att det var några lama rader, men tyckte inte han var värd så elaka hahaha :) Nerå, men tack endå att du gilla resten iallfall:p Ja du, han har väll fått 4,5dissar minst dom 2senaste månaderna ;D
du skrattar först, men du kommer skratta sist Du vet att det är den som skrattar sist i ordspråket som "vinner" va?:P
"Skratta bäst som skrattar sist"?:D
Ang låten.. mixen va jobbig för öronen, det distade rejält. Texten är inte jättebra. flowet sådär. Men för att ha gjort den så snabbt så äre helt okej man!
Keep em comin
//L
I always tell the truth, even when I lie
hehe jaa det har du rätt i hahaha ;p tänkte fan inte på det innan, men nu är det som är, har spelat in medmera!!Tack endå att du lyssnade & gav en kommentar!
Måste lyssna på robbies först innan jag kan säga nåt =P och som nån annan sa att för att vara gjord på så kort tid så är den helt ok
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
du skrattar först, men du kommer skratta sist Skrattar man inte bäst om man skrattar sist? Sexig text. Keff. Jadu, detta stank. Undrar om han ens bemödar sig att svara...? Hoppas inte, för detta var under stanislavs skit.
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Du är ju pinsam
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Jag tyckte det lät okej. rätt keffa rim och så.. flowet kunde varit lite roligare också , men jag tyckte det va okej :) / M!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
riktigt tråkig låt...
jag gjorde väll låten rätt så snabbt! undra hur många gånger man hört någon säga så egentligen?
Fattar inte varför du ska dissa robie? varför har ni beef liksom? aja till låten: Du flowar som en kratta i denna, inget illa menat men det är bara så det är. Robie käkar dig som Baloo käkar myror till frukost.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
gillar inte dissar överhuvudtaget och detta va inte bra.. gillar inte flowet, de va lite segt, rimmen va ganska simpla, inga riktiga punches! ne inte riktigt min grej.. men kör på! ps. du la en självdiss när du srev "du skratta först men du kommer skratta sist"
Music makes me feel...
ena raden såg inprincip lika som jag drog till robie robie är fetast, han är värre en än björn han blev mobbad i skolan, satt alltid i ett hörn men jag ska lyssna när jag kommer hem :) shue
Robinholta af Pankbanken!!
Robie var så sjukt bättre än dig.. Du är värdelös usch!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Makk-E tack att du gilla detta, visst texten kanske inte är det bästa..;Dholtomanen Som du fattar så är du med i låten hahaha ;D tog med dig i introt! Visst ni får säga exakt vad ni vill allihopa, Jag är bara trött på robie, jag finner inga ord. är bara trött på han. Att han leker som fan, att han är störst inom rappen! Alltså trött på folk som leker så mkt som han gör! Hade han inte gjort så hade jag fan inte dissat han överhuvetaget!
Asså grejen är det att du stressar dina rader för mycket, försök stabilisera ditt flow. Känns som att du inte är mogen för att speeda än så kör på regular rap tills du är bra på det. och försök vara lite mer självkritisk
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Så du dissa hna för att han leker? Varför ens dissa han för de? Grow up och träna ist
soundcloud.com/jerrones
haha hörde det nu! beatet är galet! ditt flow sitter där det ska men texten Mjaa du borde fixa någon som mixar åt dig jag står på din sida! Fortsätt spotta! :D SHUE!
Robinholta af Pankbanken!!
nej tack detta var inte bra tyvärr! jag kräver sjukt mycket mer av dissar. och sluta be mig kommentera dina trådar om inte du kommenterar mina =) (Jag är barnrumpa)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du skrattar först, men du kommer skratta sist så fatta, du blir slaktad av seth dee hmmm skrattar bäst som skrattar sist é de väl ? ne tyvärr detta känns bara som ett försök till hajp.... du borde öva mer innan du langar dissar utan mening .... bara massa ihopsatta rim som inte betyder något .. men men fortsätt så blir det nog bättre !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
riiiktigt kass
http://www.myspace.com/akaamusik
tror faktist inte ens att han kommer lägga ner tid på att svara, det hade inte jag gjort iallafall.. detta känns bara som ett pinsamt hypeförsök.. sorry, men måste va ärlig
markulinen Jo det har du rätt i kanske, kanske ska chilla ner med speed rapp nu! Men kul att du lyssnade och gillade lite iallfall ;)JERRAAA Ja du, jag hatar bara folk som leker och säger att han är en av bästa rapparna i gemet/whoa, trött på sånt folk nu faktist! Jaa, du har sagt detta ett tag, ska träna mer å mer sen börja släppa lite seriösare!Holtomanen Tack ska du ha mannen;p kul att du gilla detta endå, skulle vara snällt om du hade lust och mixa åt mig nångång, hehehe jaa du... du hatar han med har jag hört hahah! pzz brow!Gudde Du har aldrig skickat nån länk till dina låtar, börja skicka så kan jag kommntera dina låtar man heheh :)))Upp med lite mer kommenterar, kul att ni tycker olika, vissa gillar vissa hatar:D UPPP WHOA
lol hitta ett par baijt =)
*ERROR*
LillP? vad är bajt? vad snackaru om din kisspojke!
ditt liv är som mitt pisstest (negativt) Från låten "hobbygangster" =) bajspojken
*ERROR*
Moderator
2010-01-20 16:33
Jag är inget fan av robie, men tyckte inte denna diss höll så hög standard =/ Texten har någon bra rad men i helhet så va den inget speciellt. Flowet är helt okej, men det går alltid att slipa på, det gäller dom flesta =)
//TW
LillP inget jag hört förr! shitmannen Ja du, vet ej hur jag ska svara på detta.. Men kul att du lyssnade och gav mig kritik, igentligen är detta inget specielt. som jag skrev där uppe, satt och kolla runt lite på youtube igår, och tycker verkligen han leker för mkt.. Sen de han brukar skriva till mig att han är en av dom "största" inom musiken! Då tröttna jag på allt.. ;DDD Tack endå UPPP
UPP ;DDD
hmm, har inte hört robie nån gång tror jag så, du vinner eftersom jag ine hört han ^^
tack lerkish ;D
(Y) huhu
Kitty maskrosbarn -* följ dina drömmar, det är ditt liv.
som sagt, jag gillar inte dissar, men för övrigt blir du bättre & bättre (Y)
Kitty maskrosbarn -* följ dina drömmar, det är ditt liv.
:DD vet vad du skrev på msn, så tack kitty ;)
Nej, värdelöst. :P Tyvärr. Med en fetare mix hade det nog låtit fetare.
Dra åt helvete!
Yääääy ännu en som hatar Robie! :D
www.youtube.com/ajdiin91
hehe tack endå att ni lyssna! ;DDD
Nej, tyvärr men det här va inte bra .. Förstår inte hur folk kan sitta och säga att ditt flow sitter där det ska eller att de va ens bra för att va "snabbgjort"? .. Du har fått konstruktiv kritik, och de va att träna .. och text arbetet behöver du verkligen träna på .. Mixningen distade mycket som någon även sa. lät ibland som att rösten slog över. Sen hade du lagt in Pitch effekt ist för vad jag antar skulle va "Cuts" .. Jag har hört nästintill alla låtar Robie släppt, och jag vet att han inte gör till sin röst, låter så, har sina, kalla de "talfel" om du vill. Men han har så mycket som väger upp det, som nånting att berätta, ett sjukt delivery och han släpper oftast kvalitativa grejer.. Han ligger iaf över standarden på denna sida, så ska du dissa honom för att du är trött på att han "leker".. Så lär du få släppa nånting MYCKET bättre än det här.. Inte hört nånting annat med dig, så vet inte om det är den här nivån du brukar ligga på..
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
tyckte inte detta var nån fet diss direkt...
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
SmaZk merker att du är vän/fanboy till han om du sitter och skriver sådär!! Ingen på whoa gillar Robie.. så antingen har han slickat din röv så du ska skriva detta, eller så slickar du hans röv!Hehe okey PinteR Ajaa kul att du lyssna!
asså nikki, för att du och några till inte gillar han, betyder det att inte alla gör det.. inte för att va elak eller nått, men han är minst 10 nivåer över ditt huvud och när du försöker få det som att du är bättre, är det du själv som leker..
lät hyfsat, flowmässigt, pallar inte lägga mig i vem som vann . battles är meningslöst.
pmki, nej jag säger inte att jag är bättre en han... men är jag sämst, är han sämre en sämst. för han är verkligen inte bra!! men fortfarande säger inte jag att jag är bäst! han säger att han är bästa snubben på whoa, och han har skivkontrakt, och han har fett mycket på .... AHHAHA BULL säger jag då! Tack skadu ha endå hautkiddy!
upp!!1!!
tyckte inte den här va speciellt bra alls...