I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Björn Karlsson - Rulla på, rulla på [YOUTUBE]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-25 23:27

Björn Karlsson - Rulla på, rulla på [YOUTUBE]

låten är inspelad i linje 12 studios och mixad av robie. han ville inte släppa den i det här forumet eftersom att det är ett hiphop forum. men jag tycker jag ser folk släppa covers och annat som inte är hiphop här? så jag släpper låten här JAG

björn har setat i fängelse i större delen av sitt liv. han gillar att spela gitarr och sjunga och nu gjorde han det i linje 12 studio där han spelade in blandannat en kåk låt

Dahlgren

2009-11-25 23:31
ingen musik jag riktigt lyssnar på, så vet inte hur jag skall ge kritik, men det känns lite Björn Rosenström aktikt i det hela :) keep it up
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2009-11-26 00:48
Tyckte den var skitskön. xD Vem är han egentligen och hur gammal är han?
Dra åt helvete!

2009-11-26 00:53
bra mixat ^^ grymt skön musik oxå...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 13:46
det är robies farsa;) och han är i 50 års åldern! nicee att ni gillar det
Dahlgren

2009-11-26 13:56

2009-11-26 14:00
Skön musik, riktigt laidback och känns riktigt äkta. Vore dock soft om du lyckades micka upp på ett annat sätt så att upptagningen av gitarren blev bättre!

2009-11-26 14:09
hehe skön musik! diggar det. dock var väl kvaliteten på ljudet/mixningen inge vidare.
http://www.myspace.com/quizze

2009-11-26 14:21
Jag såg det nu att du slängt upp låten i det här forumet..

Jävligt kul att folk gillar det:) Det uppskattas verkligen! Jag var inte säker på hur folk skulle ställa sig till det, själva musikstilen. Ja han har ju spelat gitarr, skrivit texter & sjungit till & från i stort sätt hela sitt liv. Fast det är inte för sen först nu han har fått det inspelat. Han kom över, satte sig i studion & spelade in 4 st låtar rakt av & det gick bra tycker jag. Nu är låtarna visserligen rätt så korta & det beror helt enkelt på att han glömt bort texter osv..

Vore dock soft om du lyckades micka upp på ett annat sätt så att upptagningen av gitarren blev bättre!

Jag håller med dig, det här var första gången jag spelade in sohär. Jag riggade upp micken framför han & sen körde han allting direkt. Men jag har ett ljudkort som jag kan koppla en gitarr till, fast då måste man köpa en ny gitarr + kablar.

Kvällen han kom över så hade han köpt med sig nya strängar, när han väl lyckats stämma gitarren så ställde den om sig själv efter ett tag.. Så det är därför det kan låta konstigt i bland.

Ja det är min farsa & han är 51 år gammal.. Han är en missbrukare & han har åkt in & ut ur fängelset i hela sitt liv.

Hur som helst så är det kul att ni gillar det:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-27 11:39
Dahlgren

2009-11-27 13:28
den dåliga uppmickningen osv gör att det känns mer äkta enligt mig. över lag känns det väldigt äkta.

han kanske är/kan bli nya kenta?

2009-11-27 17:52
Tack så mycket, uppskattas. Tänkte visa farsan sen vad ni skrivit, han kommer bli glad:)

2009-11-28 00:33
Riktigt härlig :) (Y)
Whoa?..

2009-11-28 11:22
Nja, du, tyvärr så diggar inte jag detta, Guran va nice tycker jag, rösten diggades inte alls