tungt man !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Alltså, jag tar lite avstånd här nu.. sandrapaulina F18 : Jag bajsar på dig. Jag bryr mig inte om sanningen eller något nu! Om innebörden är sann eller falsk skiter jag i faktiskt, eftersom att texten är lätt att relatera, och din röst är skön. Fin text och fortsätt så här (:
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
Sandra Sandra Sandra du om nån borde veta/hört vad jag har gjort.. det jag säger i mina låtar är verkligen inte skitsnack så säg inget annat sandra..att min familj är en sådan bra familj har inget med mig att göra, det är saker jag gör så knip! och jag nämner aldrig dig som hora är du väääck eller?! säger att du du låter mig vänta, att du vill "tänka" som du i månader sa sen knullar du annat folk? som sagt skicka vem fan du vill, ring själv nästa gång! och kom för helvete inte och säg att jag hotat dig å din familj, du har blivit skev varför påstår du det? du är mytoman, folk vet, du vet. jag vet. vi är färdiga men varandra. hej
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
och är du smart nu så gör du likadant som din mamma bad mig göra..
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
DINGDINGDING filosof has won the fight with a knock out..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Det är ditt ego som fäktar febrilt för att skydda sig. Det du skriver är "sant" bara ur ett mycket trångsynt perspektiv. Jag har rätt och låten är wack, trots alla props du får från vänner i den här tråden. Tro mig, mannen, de är antingen dumma i huvet eller så ljuger de. Och varför bli sur liksom? Det bevisar bara vad jag skriver: det är ditt ego som står i vägen för din utveckling. Ger relevant kritik för jag vill bara ditt bästa, men det fattar du uppenbarligen inte. Nuff said.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Nestor P26
Det är din åsikt. Att låten inte kan gillas i alla öron är väll positivt för då skulle vi ha en helvetes tråkig musik värld..
Det du skriver är "sant" bara ur ett mycket trångsynt perspektiv. ...Och sen börjar du andra meningen med "
Jag har rätt och låten är wack ,"
?
Där får du förklara dig lite med din definition av trång synt faktiskt!
/Samzon
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
shiiet baby mama drama. Har riktigt bråttom så jag skriver såhär. FET låt!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Filosof filosof Hur ska man förklara hur bra denna låt är? som jag sa på msn du är fan bäst och det menar jag verkligen Bra liksom ltext verkligen tung måste jag säga. Nämen låten var helt enkelt skit tung har inget annat o säga Ha en bra dagPeace And Love
tack så mkt stajna =)
Riktigt grym låt!! Haru kvar omixat tycker mixningen var otydlig och hörde inte orden riktigt så vill mixa ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sandrapaulina F18
och att du går och blir tillsammans med min bästavän efter allt. du är fan riktigt jävla sjuk i huvudet, är det någon som skulle göra fel i det läget är det väl din bästavän?
ska jag kanske ta och skriva en låt om all SANNING om dig kanske? "skriva en låt" du tar väl allt från alla andra? eller har jag fel?
aja filosof, skit i henne, hon verkar rätt borta :/
mhhk mäin, du har rätt..
Grymt skön låt! Diggas! Om det nu är sant det du skriver så skit i bruden, hon verkar rätt skev! Pz och lycka till! :) /LilSho0rty
känner igen mig själv, i varje ord... precis på det här sättet skulle jag utrycka mig
cashflow det är ju låten du lagt upp på din blogg och bilddagbok och säger att det är du :] om du nu inte har raderat det då :)
www.RekFoto.se
Haha är du helt jävla dum i huvudet eller? palla sitta och snacka massa skit. luffare
music is something u do, style is something u've got!
cashflow
snacka skit?
så dom låtarna på din facebook grupp är också dina då eller? :)
DIN GRUPP
www.RekFoto.se
Producent
2010-05-11 08:01
simon texten är riktigt fet men jag kan inte lyssna på den(
|New Beats| http://soundcloud.com/jesperkrassman
Producent
2010-05-11 08:06
simon texten är riktigt riktigt bra låten med =) du är en talang och det ska du veta !;) fortsätt som du gör nu så kommer du fan ligga n1 you know.. första versen var bra, du hade bra rim, du la raderna riktigt bra ! andra versen, shit mannen där föll jag. där hade du dom fetaste rimmen !! och reffen var också fet =) keep it up! //bigk
Producent
2010-05-11 15:14
Nestor P27 jag tror inte alla dom som kommenterar här säger att simon är bra för att han ska må bättre? klart folk vill att han ska må bättre och så med med att kommentera" hoppas det blir bättre" .. men på denna tråden så det alla har sagt är sant? simon är en riktig jävel när det landar inom hiphopen! det kanske är du som är avunsjuk eller ? men varsegod hata på men hatare får hatet tillbaka har jag inte rätt?? shoo/bigk
haha, lästa sandras kommentar att du simon tog hennes beat, men det var väl för att du ville göra en låt som likna sandra , har jag inte rätt ? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grym låt! Någon som skulle kunna fixa ny länk?
Ny länk cash!
Riktigt tung låt. Flytet och inlevelsen gör låten dö go. Keep it up!
http://www.youtube.com/user/Nicholasmaekinen http://www.myspace.com/NickoN92 http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/pages/NICKON-/119697598068105
tack alla som gillar uppskattas fett! Håll utkik efter min EP =D <3
shit va ni ska bry er om vad han skriver i sina låtar! follk som lyssnar på hans låtar gillar de! låt killen göra sin grej och sluta snacka.
Fetaste låten du gjort simon !
Lyricist
2010-10-04 21:37
Det är inte många inom svensk ug lyrik som jag kan pumpa hur länge som helst utan att tröttna, Filosof, 7 Års Olycka, Prendel (med Sircuz). Kanske för att det är så emotionella texter. Kul att höra hur bra du blivit mannen, btw, är inte den här låten gammal? Hur som helst är den jävligt bra, diggar alla djupa texter. Lycka till i fortsättningen! mvh
Du är sämst precis som nördarna som lyssnar på dig
LGTM