I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Henka - Håll dina tankar för dig själv, jävla idiot (mixtape, 3 låtar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-08 19:54

Henka - Håll dina tankar för dig själv, jävla idiot (mixtape, 3 låtar)

Tjoohoo..

erm jaa.. tänkte typ att ni kan kommentera if u want to..
3 sessions som jag drog ihop under veckan.. tänkte om ni ville ha de.. så jag kom på ett coolt namn till hela grejen så.. vart de så häär..

Håll dina tankar för dig själv, jävla idiot mixtape tyckte jag var ett passande namn!

Hela tapet i en rar fil

Varje låt för sig själv;

Hålla mina tankar för mig själv

Jag vill härifrån

Känslan

Baho!! håll även utkik för Labra leges tapet Labra syndromet! hee kommer snaart!!

http://www.myspace.com/labralegeonline

2009-05-08 20:00

2009-05-08 20:10
Tja !
"hålla Mina tankar för mig själv"
Skit bra där !

Keep it up !
/tqmuzik
Jag kommenterar.

2009-05-08 21:08
Hålla mina tankar för mig själv: Hör en stor utveckling på dig, denna var fet, och man hör att du menar det du berättar! Helt galet bra!

Jag vill härifrån: Hörde redan i introt att de skulle bli fett, och det vart det! Diggar reffen hur hårt som helst! :)

Känslan: Tyvärr diggade jag inte denna, vet dock inte varför, inte min stil direkt.

Men fett mixtape i helhet! Keep up!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!

www.fillson.blogg.se

2009-05-09 15:38
tack tack mannar!

2009-05-09 17:44
Hålla mina tankar för mig själv
Riktigt grym, bäst i tapet om du frågar mig =)

Jag vill härifrån
Också galet bra, reffen är nice också.. Gillar ditt flow i denna

Känslan
Beatet passar mer än bra, grymt =)

Mysigt mixtape!

Käft

2009-05-10 15:13
tack tack=)

Autotunen var bara ett för att pröva lixom^^
Rappare

2009-05-11 09:16
Holla!

Hålla mina tankar för mig själv: Beatet e nice. Rätt okey bryggor. Mixen e helt okey. Flytet e bra. Texten e skön. Reffen gillade ja kännslan i.

Jag vill härifrån: de första ja vill säga här e. Hur fan använder man Auto Tune i Adobe Audition? LÄR MIG! hehe. Beatet tilltalade mig inte alls. Kan säga att låten i helhet inte tilltalade mig. Förutom början av vers 2. De la du riktigt nice.

Känslan: Tyckte den känndes halvdan. Känns som att du inte lagt ner tid alls på den. Som att du la en inspelning o sen fick de bara va så för du inte orkade dra av den en gång till. Tyvär, ja gillade den inte.

Lär mig auto tunes nu! hehe dra ett mail. vore tvär nice!

Bless \\ Doggy
Peace

2009-05-11 16:51
Tack så mycket=)

jag har hållt på gorma runt med min myspace lite checka den fan myspacen va fan ;)

2009-05-11 17:17
Låter nice henka!
Har inte så mycket konstruktiv kritik att ge. Men det låter nice!
Keep i up. PZ!

2009-05-11 18:12
Hålla min tankar för mig själv - bra text, flowet sitter där det ska, gillar röstläget du har :) !

Jag vill härifrån - till att börja med, fett skönt beat =)! diggar autotune fett mkt ! ;D
men kanske inte så passande till budskapet du har med låten, skulle varit annat beat, låter mer som lite party men annars låter det bra ! :)

Känslan - samma här, inte så passande beat men det låter bra ändå, bra flow och text, skulle kunnat göra längre? =)

Pz / N

2009-05-12 22:00
tack tack =)